IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Voetbal vs wielrennen Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 0:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 juli 2010 23:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook dat.

Maar bij wielrennen gebeurt er tenminste ook iets. Bij zo'n voetbalwedstrijd zit je anderhalf uur te kijken en als je geluk hebt ben je aan het einde 3 hele goals verder terwijl je nog steeds naar hetzelfde grasveld zit te staren. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het spel constant stil ligt omdat de bal buiten de lijnen wordt geschopt of omdat er weer iemand tegen zijn poten wordt getikt, etc.


quote:
Op 11 juli 2010 23:38 schreef Lainedil het volgende:
Nee, bij wielrennen gebeurt veeeel meeeeer! 4000km fietsen, en op het einde wint er iemand met 17 seconden verschil. En ga me niet vertellen dat het om de wisselende achtergrond gaat (ipv "hetzelfde veld"), want dan kijk je maar naar een natuurdocu.


quote:
Op 11 juli 2010 23:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als voetbalfan geen verstand hebt van leuke sport. Maar dat geeft niks hoor.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-07-2010 0:02 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Tis gewoon allebei kudt!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-07-2010 0:06 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ben geen voetbal fan, maar wielrennen vind ik een stuk saaier. Tenzij er iemand een goeie smakkerd maakt natuurlijk.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 0:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Beiden niks aan, maar altijd nog beter dan het tennis gebeuren.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-07-2010 0:08 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, die had ik in eerste instamtie ook in mn reply staan als meest saaie sport (van die 3 dan)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-07-2010 0:49 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Mark, kom er maar in...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 12-07-2010 0:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Geen stijler jij.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-07-2010 0:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:07 schreef MMayo het volgende:
Beiden niks aan, maar altijd nog beter dan het tennis gebeuren.
Wat dacht je van schaatsen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hmmm?

Allebei gave sporten


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 12-07-2010 0:53 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Tja, vroeger waren zowel het brood als de spelen nog spannend



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-07-2010 0:56 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:51 schreef Nimbus het volgende:
Geen stijler jij.


Geef mij maar kickboksen


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 12-07-2010 1:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:56 schreef KHPLF het volgende:
Geef mij maar kickboksen


Dat is ook tof.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2010 3:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik mag het allebei graag kijken, vandaag ook nog naar de tour zitten kijken, mooie etappe. Maar ik ben toch meer van het voetbal.


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 12-07-2010 9:27 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

Ach, voetbal noch wielrennen is saai, als je het vergelijkt met cricket.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 9:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:51 schreef bokaj het volgende:
Wat dacht je van schaatsen?


Ja, dat ook.

quote:
Op 12 juli 2010 9:27 schreef Rix het volgende:
Ach, voetbal noch wielrennen is saai, als je het vergelijkt met cricket.


En hoe vaak word je daarmee geconfronteerd op televisie? Wielrennen, schaatsen en tennis heb je van die gezellie perioden dat je er niet onderuit kan.


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 12-07-2010 10:11 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 9:46 schreef MMayo het volgende:En hoe vaak word je daarmee geconfronteerd op televisie?

Nooit, ik had het gewoon over saaie sporten. Ik kijk trouwens enkel TV als er iets op is dat ik echt wil zien, een docu ofzo, dus ik wordt met geen enkele sport geconfronteerd op de televisie, buiten dan de sportrubriek van het journaal, maar da's iets anders.

quote:
Wielrennen, schaatsen en tennis heb je van die gezellie perioden dat je er niet onderuit kan.

Natuurlijk hoor ik wel vanalles over die dingen, maar ik heb niet de indruk dat het zo "in your face" is. Maar dat komt misschien omdat ik Belg ben, een iets minder uitbundig volk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 10:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 10:11 schreef Rix het volgende:
Nooit, ik had het gewoon over saaie sporten. Ik kijk trouwens enkel TV als er iets op is dat ik echt wil zien, een docu ofzo, dus ik wordt met geen enkele sport geconfronteerd op de televisie, buiten dan de sportrubriek van het journaal, maar da's iets anders.


Natuurlijk hoor ik wel vanalles over die dingen, maar ik heb niet de indruk dat het zo "in your face" is. Maar dat komt misschien omdat ik Belg ben, een iets minder uitbundig volk.


Je hoeft de tv maar aan te zetten of je hebt een confrontatie, vaak zelfs hoef je de tv er helemaal niet voor aan te zetten.. Dat soort sportgedoe leeft in NL, soms wel jammer.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-07-2010 10:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ben dan toch benieuwd in welk opzicht je daar last van hebt, normaal ben jij toch vrij nuchter met een "niet zeuren" mentaliteit. Maar dat andere mensen het leuk vinden om naar sport te kijken, trek je dan niet goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 10:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 10:20 schreef M. het volgende:
Ik ben dan toch benieuwd in welk opzicht je daar last van hebt, normaal ben jij toch vrij nuchter met een "niet zeuren" mentaliteit. Maar dat andere mensen het leuk vinden om naar sport te kijken, trek je dan niet goed .


Huh? Ik vind er zelf geen donder aan om naar te kijken en ik heb er last van omdat niet hou van gedwongen worden te kijken omdat bijvoorbeeld collega's willen kijken. Ik hou niet van de herrie die zogenaamd sportief Nederland maakt, de zogenaamde emoties en gedragingen die schijnbaar acceptabel zijn zoals toeteren, schreeuwen, krijsen, materiaal slopen etc. Ik vind dat als een ander er naar wil kijken en het mooi wil vinden, dat ze dat lekker moeten doen, thuis of in de kroeg. Maar dat ze daarbij mij niet hoeven te betrekken in dat hele gedoe.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 10:50]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 11:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De sport der sporten is natuurlijk Snookeren, gevolgd door voetbal.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-07-2010 11:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 10:41 schreef MMayo het volgende:
Huh? Ik vind er zelf geen donder aan om naar te kijken en ik heb er last van omdat niet hou van gedwongen worden te kijken omdat bijvoorbeeld collega's willen kijken. Ik hou niet van de herrie die zogenaamd sportief Nederland maakt, de zogenaamde emoties en gedragingen die schijnbaar acceptabel zijn zoals toeteren, schreeuwen, krijsen, materiaal slopen etc. Ik vind dat als een ander er naar wil kijken en het mooi wil vinden, dat ze dat lekker moeten doen, thuis of in de kroeg. Maar dat ze daarbij mij niet hoeven te betrekken in dat hele gedoe.

Ik ben het niet 100% met je eens, maar ik moet zeggen dat ik dinsdagavond (geloof ik) ook wel tandenknarsend in bed lag. Gezien er om 23:15 een orkest!?! door de straat trok hier, met dronken lui die "Kampioenen!!" brulden, wat dan schijnbaar tijdens een WK opeens gedoogd wordt.

@ Attila
Snooker-hooligans zijn wel de ergste vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-07-2010 11:15]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach kom, waar is nu alle voetbalhaat om, eens in de tig jaar is er wat volksblijheid, duurt een week of twee en dan keert alles weer terug naar wat het was. Beetje geven en nemen ..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-07-2010 11:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:37 schreef Jenje het volgende:
Ach kom, waar is nu alle voetbalhaat om, eens in de tig jaar is er wat volksblijheid, duurt een week of twee en dan keert alles weer terug naar wat het was. Beetje geven en nemen ..

Ach haat wil ik het niet noemen, maar ik moest er weer om 5:30 uit, verder vind ik het allemaal ook wel prima.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 11:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:37 schreef Jenje het volgende:
Ach kom, waar is nu alle voetbalhaat om, eens in de tig jaar is er wat volksblijheid, duurt een week of twee en dan keert alles weer terug naar wat het was. Beetje geven en nemen ..
Jij wordt ook steeds milder


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 13:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:37 schreef Jenje het volgende:
Ach kom, waar is nu alle voetbalhaat om, eens in de tig jaar is er wat volksblijheid, duurt een week of twee en dan keert alles weer terug naar wat het was. Beetje geven en nemen ..


Prima hoor als ze willen feesten, maar wat ik me nog meer afvraag is waarom de zogeheten volksblijheid altijd moet uitlopen in rellen, slopen, vechtpartijen en andere achterlijke gedragingen? Ik hou simpelweg meer van mensen die zich normaal gedragen, ook tijdens volksblijeditjesendatjesgedoe en van niet schreeuwende, toeterende mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 13:43]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2010 13:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Iesch koeltoer.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen