IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Voetbal vs wielrennen Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 13:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jammer dat het dan wel gaat om van die oerhollandse sukkels die het normaal vinden sport en andere evenementen naar de tering te helpen middels hun gedrag.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 13:58 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 9:27 schreef Rix het volgende:
...als je het vergelijkt met cricket.


Hé dat is wel de gaaftse sport ter wereld. En totaal niet saai. Probleem is dat de meeste mensen de regels niet snappen (niet dat die moeilijk zijn). En bij wat voor sporten krijg je scores als 350 voor een team, behalve bij cricket?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 13:42 schreef MMayo het volgende:
Prima hoor als ze willen feesten, maar wat ik me nog meer afvraag is waarom de zogeheten volksblijheid altijd moet uitlopen in rellen, slopen, vechtpartijen en andere achterlijke gedragingen? Ik hou simpelweg meer van mensen die zich normaal gedragen, ook tijdens volksblijeditjesendatjesgedoe en van niet schreeuwende, toeterende mensen.
Mee eens, maar volgens mij is dat nu toch wel aardig meegevallen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2010 14:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Met een hangend hoofdje kun je niet rellen, Jenje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:03 schreef XXL het volgende:
Met een hangend hoofdje kun je niet rellen, Jenje.
Had het over hele WK


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 14:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 13:59 schreef Jenje het volgende:
Mee eens, maar volgens mij is dat nu toch wel aardig meegevallen?


Het is redelijk goed verlopen deze keer, mijn autospiegels zitten nog aan de auto vast. Maar wat betreft geluidsoverlast, dat viel me niet zo mee. Overigens heb ik het meer over het algemeen, bijvoorbeeld voetbal, volksfeesten, evenementen etc. Giet er bier in tijdens een feestje en de mensen menen zich als een sloopkogel te moeten gedragen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 14:12]


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 14:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het kwam boven je gezeik uit?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 14:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:12 schreef spectre het volgende:
Het kwam boven je gezeik uit?


Dat zekers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:11 schreef MMayo het volgende:
Het is redelijk goed verlopen deze keer, mijn autospiegels zitten nog aan de auto vast. Maar wat betreft geluidsoverlast, dat viel me niet zo mee. Overigens heb ik het meer over het algemeen, bijvoorbeeld voetbal, volksfeesten, evenementen etc. Giet er bier in tijdens een feestje en de mensen menen zich als een sloopkogel te moeten gedragen.
Dat klopt, maar dat ligt dus niet aan het voetbal he EN tja die herrie, moet ook kunnen 2 weken in de 4 jaar lijkt me .. Metalconcerten kunnen ook.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 14:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:17 schreef Jenje het volgende:
Dat klopt, maar dat ligt dus niet aan het voetbal he EN tja die herrie, moet ook kunnen 2 weken in de 4 jaar lijkt me .. Metalconcerten kunnen ook.


2 weken metalconcerten onder mijn raam hoef ik anders ook niet.

Maar nee ligt niet alleen aan voetbal, maar komt wel vaak voor rondom het voetbal (en vrij toegankelijke feesten hier in Zwolle). Ik vind het zonde dat (sport)evenementen vaak worden verkloot door lui die niks met de sport hebben, maar alles met rellen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het wordt inderdaad teveel getolereerd dat er hele groepen zijn die alleen maar de sfeer willen verzieken ipv lekker feesten. ME er op af en de hondjes loslaten.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 14:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Verder niks mis met sportief voetbal kijken (voor degene die dat willen), wat feestgeluiden en blijheid na afloop. Maar er blijft helaas een groep die het verkloot.

Neemt overigens niet weg dat ik sport kijken op televisie maar niks vind, okee soms wel even spannend maar het duurt me vaak te lang en er is te weinig te zien.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Samenvattingen kijken


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:26 schreef Jenje het volgende:
Samenvattingen kijken


Ghehe juah, heb alleen de laatste twee NL wedstrijden gezien. Waarvan gister helemaal en die daarvoor alleen wanneer men ging juichen de herhaling gezien.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 15:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 10:41 schreef MMayo het volgende:
Huh? Ik vind er zelf geen donder aan om naar te kijken en ik heb er last van omdat niet hou van gedwongen worden te kijken omdat bijvoorbeeld collega's willen kijken. Ik hou niet van de herrie die zogenaamd sportief Nederland maakt, de zogenaamde emoties en gedragingen die schijnbaar acceptabel zijn zoals toeteren, schreeuwen, krijsen, materiaal slopen etc. Ik vind dat als een ander er naar wil kijken en het mooi wil vinden, dat ze dat lekker moeten doen, thuis of in de kroeg. Maar dat ze daarbij mij niet hoeven te betrekken in dat hele gedoe.


Amen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 14:44 schreef MMayo het volgende:
Ghehe juah, heb alleen de laatste twee NL wedstrijden gezien. Waarvan gister helemaal en die daarvoor alleen wanneer men ging juichen de herhaling gezien.
Nha kiek aon, je went al langzaam. Alles went ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 15:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nu weer Tour loeren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2010 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Das pas saai ..


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 15:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 15:48 schreef spectre het volgende:
Nu weer Tour loeren


Op de rustdag?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-07-2010 15:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 15:49 schreef Jenje het volgende:
Das pas saai ..
Tot er onverwacht een vluchtheuvel opdoekt.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-07-2010 15:50]


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 16:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 15:41 schreef Jenje het volgende:
Nha kiek aon, je went al langzaam. Alles went ..


Weetje wanneer het went? Als al die wedstrijden terug worden gebracht naar tien minuten partijtjes.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 18:23 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 13:42 schreef MMayo het volgende:
Prima hoor als ze willen feesten, maar wat ik me nog meer afvraag is waarom de zogeheten volksblijheid altijd moet uitlopen in rellen, slopen, vechtpartijen en andere achterlijke gedragingen? Ik hou simpelweg meer van mensen die zich normaal gedragen, ook tijdens volksblijeditjesendatjesgedoe en van niet schreeuwende, toeterende mensen.


Rellen, slopen en vechtpartijen? Heb je het nu over een Marokkaans buurt huis? Het is natuurlijk onzin wat je zegt, in deze vier weken zijn er alleen wat relletjes geweest in Den Haag en in Hoogeveen, voor de rest is alles goed verlopen en dat voor bijna 12 miljoen voetbal liefhebbers. Rellen, knokken en slopen gebeurt ieder weekend en wordt zeker niet gestimuleerd door het voetbal van oranje.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2010 18:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Was 'netjes' (niet letterlijk, vanochtend nog langs Museumplein geweest ) verlopen idd, zelfs Den Haag was relatief rustig


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 18:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 18:23 schreef Rotzak het volgende:
Rellen, slopen en vechtpartijen? Heb je het nu over een Marokkaans buurt huis? Het is natuurlijk onzin wat je zegt, in deze vier weken zijn er alleen wat relletjes geweest in Den Haag en in Hoogeveen, voor de rest is alles goed verlopen en dat voor bijna 12 miljoen voetbal liefhebbers. Rellen, knokken en slopen gebeurt ieder weekend en wordt zeker niet gestimuleerd door het voetbal van oranje.


Kolere hee, het lijkt wel of die oranjekoorts ook het leesvermogen keihard aantast ofzo. Dit is niet het oranje topic, mijn postings gaan niet over Oranje uitsluitend maar meer over (sport)evenementen (ja, echt.. er bestaan meer evenementen dan alleen voetbal) in het algemeen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 18:37]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 18:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 18:23 schreef Rotzak het volgende:
in deze vier weken zijn er alleen wat relletjes geweest in Den Haag en in Hoogeveen




Anders haal je die plaat eens van je bolle kop af.

Voetbalrellen zijn sneu, of het er nou weinig zijn of veel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen