IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Trentemøller (electronic) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hou van Trentemoeller

verschillende stijlen, altijd integer





werkt ook samen met Massive Attack en dergelijke

nog kenners?


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Moan is lekker.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tsjeckin


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het was een [bescheiden] hitje.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-07-2010 10:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De laatste 'Into the great wide yonder' moet je eens luisteren. Heel vet, weinig dance (waar hij toch mee is begonnen) meer Badalamenti-achtige sferen.

Tofste nummer zelf vind ik de remix versie van Moan.
Is heel anders als de laatste, vette clip ook trouwens.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Laika.

Edit: Ok, in deze versie zit 'ie ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-07-2010 10:15]


daVid
Usericon van daVid
Posted 21-07-2010 14:49 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik vind de nieuwste cd een beetje saai, maar de vorige is echt één van m'n favorieten. Erg mooi!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2010 14:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind het juist andersom


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-10-2010 16:20 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb dit pas recentelijk ontdekt, maar ik vind dit nu al één van de beste platen van 2010! Het laat me denken aan een combinatie van minimal, gemaakt door Steven Wilson samen met Jefferson Airplane. Heerlijk!
Ik heb een vorige plaat van deze meneer gehoord en dat was gewoon minimal. Ik vraag me af waar deze shift ineens vandaan komt...



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-10-2010 16:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 16:20 schreef valfar het volgende:
Ik heb dit pas recentelijk ontdekt, maar ik vind dit nu al één van de beste platen van 2010!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 21:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Blijft vette shit, Into The Great Wide Yonder *liefde* En met deze vette clip:



Sowieso sterk nummer, zo hoopvol en zo tergend pijnlijk.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2011 21:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik vind dit het lekkerste nummer



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2011 21:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 21:42 schreef Spirit In Black het volgende:
ik vind dit het lekkerste nummer


Ik ook! Samen met Chameleon.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 21:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 21:42 schreef Spirit In Black het volgende:
ik vind dit het lekkerste nummer



Die vorige moet ik nog wat beter gaan luisteren, heb vooral ITGWY véél gedraaid. Benieuwd of die vorige ook zo vet is, ik heb hem in ieder geval al wel in huis liggen :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2011 21:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Chronicles of Last Resort?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 21:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 21:54 schreef stigma het volgende:
Chronicles of Last Resort?

The Last Resort. Ik bedoelde het vorige niet-compilatiealbum


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2011 22:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh oke. Weutikveul, ik heb alleen Last Resort. En die moet je maar eens snel gaan luisteren dan, want die is écht lekker.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:01 schreef stigma het volgende:
Oh oke. Weutikveul, ik heb alleen Last Resort. En die moet je maar eens snel gaan luisteren dan, want die is écht lekker.

Moest even opzoeken hoe het ook alweer zat, kerel heeft 3498239482034 releases...

Ga ik doen! Even bedenken waar hij ligt, of even downloaden

Moet je ook zeker Into The Great Wide Yonder gaan luisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2011 22:05]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2011 22:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Verder is minimal niet zo bijster interessant, kabbelt teveel. Ben meer van het speelsere werk. Vitalic, Motor, Amon Tobin, Terence Fixmer #offtopic


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2011 22:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Heb m zosjuust gedwnld Dus ga er nú naar luisteren.

Oke, na nog 1 keertje Chameleon dan.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-03-2011 22:09]


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:08 schreef Spirit In Black het volgende:
Verder is minimal niet zo bijster interessant, kabbelt teveel. Ben meer van het speelsere werk. Vitalic, Motor, Amon Tobin, Terence Fixmer #offtopic

+1, behalve dat ik die dingen op Amon Tobin na niet ken. Zal er eens naar kijken als ik meer minimal(achtigs) wil
quote:
Op 28 maart 2011 22:08 schreef stigma het volgende:
Heb m zosjuust gedwnld Dus ga er nú naar luisteren.

Oke, na nog 1 keertje Chameleon dan.

Vinden was zowaar sneller dan downloaden! *opgezet*

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2011 22:14]


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2011 22:21 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Even snel doorheen geskipt en nu echt aan het luisteren.
Maar je hebt wel weer het meest zaadlijdende nummertje hier geplant, of niet? Ik geloof dat ik Even Though Your With Another Girl het minst ga vinden. (Hope so)


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:21 schreef stigma het volgende:
Even snel doorheen geskipt en nu echt aan het luisteren.
Maar je hebt wel weer het meest zaadlijdende nummertje hier geplant, of niet? Ik geloof dat ik Even Though Your With Another Girl het minst ga vinden. (Hope so)

Meest dramatische, ja


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-03-2011 22:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het laatst de laatste ontdekt door de jaarlijsten van sommigen. Geweldige elektronische muziek (iets waar ik normaal niet bepaald van hou). Zo te horen moet ik de vorige dus ook zien te horen...



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2011 22:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
+1, behalve dat ik die dingen op Amon Tobin na niet ken. Zal er eens naar kijken als ik meer minimal(achtigs) wil



een joint, volume op 10 en gaan!! Motor - Sweatbox



#offtopic again..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:30 schreef Spirit In Black het volgende:
een joint, volume op 10 en gaan!! Motor - Sweatbox



#offtopic again..

Bedankt voor de tip

Ontopic: Hoewel ik een beetje het filmische van Into The Great Wide Yonder mis, is The Last Resort ook goedgekeurd


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen