IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tekno / Hardtek Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hou wel van wat Tekno zo nu en dan

mijn favo is Matt M Maddox





dat softere spul op het einde is wel vrij zoet voor zijn doen




kan ook minder hard



signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dave Clarke's White Noise radioshow.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

w00t?


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Elke zaterdag van 23:00 tot 01:00 [met nieuws ertussen] draait Dave Clarke [also know as The Baron of Techno] cutting edge alternative music. Hij heeft regelmatig gast DJ's over de vloer.

Check de 3voor12 site maar, daar kan je zijn podcasts volledig gratis downloaden.

DJ Pierre [the creator of acid] mag ik ook graag horen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

o.


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2010 10:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Moet ik het je op schijf thuis komen brengen dan?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2010 10:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 25-08-2010 22:39 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2010 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooi

maar toch liever Matt M Maddox


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-08-2010 22:43]


signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 25-08-2010 22:47 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Moet ik meer luisteren, maar is mij denk ik te langzaam. Heb het zelf liever meer richting Frenchcore zoals Cardiak, Progamers enzo.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2010 22:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

van Frenchcore heb ik toch liefst de grotopnames van La Peste en Hangars Liquides


signature


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 26-08-2010 0:04 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Dit soort muziek is een misdaad tegen de mensheid.


Evil Dick


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2010 0:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 0:04 schreef Crypt_666 het volgende:
Dit soort muziek is een misdaad tegen de mensheid.



jij ook , met eanale khut


signature


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-08-2010 8:50 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Thuis kan ik er niet naar luisteren, maar die free parties die een weekend lang duren...
Heb er weinig verstand van, maar de keren dat ik Acid Anonymous (vooral Rinse) en ZMK live zag was het wel altijd feest.


You have time. You are doing fine.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-08-2010 10:36 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Tekno, niks voor mij. Ik was eens naar een goa party in een kraakpand, en om naar de wc te gaan moest ik een verdieping hoger gaan en door een tekno feestje...

Wat waren die mensen eng!! Ze stonden allemaal zo strak as wat, de muziek was zo repetitief.

Nee niks voor mij, alleen thuis maar geen feestjes.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-08-2010 10:42 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Leuk genre voor een feest. Maar thuis ben ik snel zat van.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-08-2010 20:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 8:50 schreef intothevoid het volgende:
Thuis kan ik er niet naar luisteren, maar die free parties die een weekend lang duren...
Heb er weinig verstand van, maar de keren dat ik Acid Anonymous (vooral Rinse) en ZMK live zag was het wel altijd feest.


Grotendeels mee eens, verschil is dat ik het thuis ook best graag draai.

EDIT: Moest er ff over denken, maar ik ben nog nooit naar een ZMK-feestje geweest, AA wel een paar keer.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 26-08-2010 20:53]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-06-2011 10:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb hier een mix van 2 uur en veertig minuten uit 1996. Het is eigenlijk mee acid. Ik wil het wel uploaden omdat iemand mij misschien dan meer opweg kan helpen. Ik zoek meer van dit soort muziek.

Doen?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-06-2011 10:49 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

fuck it.

http://www.sendspace.com/file/jk1gcz


side 1, 2 komt op verzoek.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-06-2011 16:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Is dit (of tenminste de muziek uit de eerste post) niet gewoon schranz? Wel lekker!



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 17-06-2011 17:29 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 10:27 schreef Black Jew het volgende:
ik heb hier een mix van 2 uur en veertig minuten uit 1996. Het is eigenlijk mee acid. Ik wil het wel uploaden omdat iemand mij misschien dan meer opweg kan helpen. Ik zoek meer van dit soort muziek.

Doen?


Robbert Mononom aka Sensory Overload aka Robbert Latumahina maakt(e) wel veel van dit soort dingen. Erg goeie shit allemaal.






Ik heb van die gast ook een hele vette liveset op Darkforce. Kan ik ook wel sturen. Maar misschien is dit helemaal niet wat je zoekt heur



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2011 17:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 16:01 schreef valfar het volgende:
Is dit (of tenminste de muziek uit de eerste post) niet gewoon schranz? Wel lekker!


schranz?? wOOt?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2011 17:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 17:37 schreef Hypnos het volgende:
schranz?? wOOt?


nog gelijk lekker ook!



veeeeet


signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 17-06-2011 19:56 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Schranzzzzzz! Rough shit!






[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 17-06-2011 19:59]



Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-06-2011 12:36 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 17:29 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Robbert Mononom aka Sensory Overload aka Robbert Latumahina maakt(e) wel veel van dit soort dingen. Erg goeie shit allemaal.






Ik heb van die gast ook een hele vette liveset op Darkforce. Kan ik ook wel sturen. Maar misschien is dit helemaal niet wat je zoekt heur



Vet stuur maar!vind het wel gaaf zo hoor je het nog weinig.

AFZ black jew

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 18-06-2011 12:37]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-06-2011 17:49 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik hou mij nog steeds aanbevolen/


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen