IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Voor de 2e keer naar de stembus [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2010 17:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 oktober 2010 17:44 schreef Hypnos het volgende:
dat laatste is voor rokers al zo toch?

in België moet je bij de aansluiting van je ziekteverzekering aangeven of je rookt en hoeveel...

en hoeveel je gemiddeld drinkt per week.

Daar hangt de grote van je premie van af
Jullie zijn zo'n kut land.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-10-2010 17:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ze moeten vooral doen wat ze denken dat goed is. Ze kunnen nooit mijn ideeën of gedachten begrenzen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 17:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 oktober 2010 17:43 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind dit ook neigen naar eenm flink kut idee en ruiken naar 'Big Brother', maar dat heb/had ik ook al bij die OV-chipkaart, patientendossier en dat kastje van de kilometerheffing.

Wat is de moeite voor een Nederlander om softdrug + extra winstmarge buiten de koffieshop door te verkopen? En wat is er mis mee dat buitenlanders softdrug halen in een coffeeshop? In Nederland mag dat nou eenmaal. Als ze meenemen naar huis is dat hun probl;eem en verantwoordelijkheid. Niet van de Nederlandse overheid of de coffeeshophouder.


en dit dan?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1160217/2010/09/21/Deze-keer-echt-gene-zever-vanaf-volgende-week-speekseltesten.dhtml


Gene Zever (onze nationale speekseltesten)

als je een joint rookt in Nederland als Belg, en je rijdt twee dagen later terug over de grens, je doet een test en je hangt er gewoon aan. En hoppa betalen. Kan toch niet?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 17:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 oktober 2010 17:45 schreef kwelgeest het volgende:
Jullie zijn zo'n kut land.


dat is nu een mooi voorbeeld van liberalisering in België

ziekteverzekering was vroeger voor iedereen hetzelfde,

dan kwamen er leeftijdscategorieën en nu dus ook gezondheidsrisico's bij
en dat mag allemaal want het is nu in privé-handen


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2010 17:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 oktober 2010 17:46 schreef Hypnos het volgende:
en dit dan?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1160217/2010/09/21/Deze-keer-echt-gene-zever-vanaf-volgende-week-speekseltesten.dhtml


Gene Zever (onze nationale speekseltesten)

als je een joint rookt in Nederland als Belg, en je rijdt twee dagen later terug over de grens, je doet een test en je hangt er gewoon aan. En hoppa betalen. Kan toch niet?
Als ze kunnen aantonen dat het na een paar dagen nog steeds je rijvaardigheid beinvloed zie ik het probleem niet. Gewoon net als een alcohol controle. Of niet gebruiken of niet rijden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 17:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 oktober 2010 17:49 schreef kwelgeest het volgende:
Als ze kunnen aantonen dat het na een paar dagen nog steeds je rijvaardigheid beinvloed zie ik het probleem niet. Gewoon net als een alcohol controle. Of niet gebruiken of niet rijden.


Daar hebben ze niet bij stilgestaan, en dat gaan ze ook niet doen. Positief is positief... geen excuses. Direct rijbewijs 12 uur ingetrokken, op zijn minst.
Ook al heb een drie dagen daar voor 1 trek genomen... pech. Ook al heb je een theetje gedronken of zo... pech.
Is in Amerika met alcohol ook zo. 0.0 is de regel.

alleen ja, beïnvloedt een joint twee dagen later nog je rijgedrag? Het kan alleszins nog in je mond hangen.
Zeker als je hebt zitten bekken met iemand die net een tuut gerookt heeft bvb.

en nee, je mag niet eerst vlug je mond es spoelen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 17:54]


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2010 18:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 oktober 2010 17:49 schreef kwelgeest het volgende:
Als ze kunnen aantonen dat het na een paar dagen nog steeds je rijvaardigheid beinvloed zie ik het probleem niet. Gewoon net als een alcohol controle. Of niet gebruiken of niet rijden.


Aangezien THC in je vetcellen wordt opgeslagen wil ik je er nog even op wijzen dat het bij een regelmatige of dagelijkse blower 4 tot 6 weken kan duren voor je onder de meetbare grens zit.

Dan krijg je dus de discussie met justitie en CBR of het je rijvaardigheid beïnvloed waarbij ik vermoed dat jij degene bent die mag aantonen dat dit niet het geval is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zie de discussies al zo voor mij

zijn er in Nederland geen controles op drugs en rijden?

hoe gebeurt dat dan?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2010 18:11 by XXL Profiel van XXL

De speekseltest wordt hier als ik het goed heb ook binnen afzienbare tijd ingevoerd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

komt er toch op neer dat je als occassioneel gebruiker nooit meer met de wagen mag rijden? Of zijn er richtlijnen? Met bier weet je bvb dat je met drie pintjes max op een avond de baan nog wel opmag. maar met weed?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2010 18:19 by XXL Profiel van XXL

Tip: GHB wordt door de test niet herkend.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

rape time!!



en intraveneus?
of slimen met die vodkatampons

straks doen ze nog anale testen ook

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 18:24]


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 18:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 oktober 2010 18:12 schreef Hypnos het volgende:
maar met weed?

Is geen specifieke regelgeving voor, maar we hebben hier wel zeer een algemene regel wat betreft verkeersveiligheid.

"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."

Dus als je om wat voor reden dan ook een gevaar bent, kun je gepakt worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 oktober 2010 18:25 schreef ZelThoR het volgende:
Is geen specifieke regelgeving voor, maar we hebben hier wel zeer een algemene regel wat betreft verkeersveiligheid.

"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."

Dus als je om wat voor reden dan ook een gevaar bent, kun je gepakt worden.


men zal dus geen grootschalige speekseltestcontroles doen en iedereen tegenhouden? Hebben ze hier al gedaan.

Met alcohol is dat eenduidig, er is een limiet, klaar. Erover is een straf.
Maar speekseltesten zullen ze dus pas doen als er een "aanleiding" voor is?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 18:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 oktober 2010 18:29 schreef Hypnos het volgende:
men zal dus geen grootschalige speekseltestcontroles doen en iedereen tegenhouden? Hebben ze hier al gedaan.

Met alcohol is dat eenduidig, er is een limiet, klaar. Erover is een straf.
Maar speekseltesten zullen ze dus pas doen als er een "aanleiding" voor is?


Ik weet niet hoe het in Nederland nu zit met het gebruik van speekseltesten, maar voor weed is nog geen limiet ingesteld dus zulke controles zullen ze niet opeens gaan doen.

Misschien dat ze het wel inzetten als je opgepakt wordt omdat je je als een idioot in het verkeer gedraagt en ze graag willen weten waar dat aan ligt. Ik weet het echt niet, geen ervaring mee


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-10-2010 18:34 by Mark Profiel van Mark

Stelletje neo-fascisten, die Belgen. Ik stel voor om de boel gewoon binnen te vallen en al spartelend en jankend de 21e eeuw binnen te trekken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 18:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

:')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-10-2010 18:35 by Yirroth Profiel van Yirroth

Moeten we wel alle opera's in België slopen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2010 18:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 oktober 2010 18:34 schreef Mark het volgende:
Ik stel voor om de boel gewoon binnen te vallen en al spartelend en jankend de 21e eeuw binnen te trekken.
+1


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-10-2010 18:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 oktober 2010 18:35 schreef Yirroth het volgende:
Moeten we wel alle opera's in België slopen.


Prima, geef de hamer maar door.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 18:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 oktober 2010 18:33 schreef ZelThoR het volgende:
Ik weet niet hoe het in Nederland nu zit met het gebruik van speekseltesten, maar voor weed is nog geen limiet ingesteld dus zulke controles zullen ze niet opeens gaan doen.

Misschien dat ze het wel inzetten als je opgepakt wordt omdat je je als een idioot in het verkeer gedraagt en ze graag willen weten waar dat aan ligt. Ik weet het echt niet, geen ervaring mee

Ah, wacht, ze hebben een lijst in ieder geval: http://www.nrc.nl/binnenland/article2622497.ece/Speekseltest_tegen_drugs_in_verkeer

Het laatste wat ik noemde gaan ze dan zo te lezen wel doen, bij vermoeden van (overmatig) drugsgebruik een speekseltest afnemen, misschien psychomotorische test en bij positieve uitkomt een bloedtest.

Als die grenswaarden echt goed zijn gekozen kan ik er geen bezwaar tegen hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2010 18:38 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 oktober 2010 18:33 schreef ZelThoR het volgende:
Ik weet niet hoe het in Nederland nu zit met het gebruik van speekseltesten, maar voor weed is nog geen limiet ingesteld dus zulke controles zullen ze niet opeens gaan doen.

Misschien dat ze het wel inzetten als je opgepakt wordt omdat je je als een idioot in het verkeer gedraagt en ze graag willen weten waar dat aan ligt. Ik weet het echt niet, geen ervaring mee


De speekseltest wordt in 2012 ingevoerd en ik geef je op een briefje dat ze tegen die tijd echt wel een limiet hebben vastgesteld.

Dan zal bij grote controles vast wel zo'n test worden afgenomen naast de blaastest.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 18:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 oktober 2010 18:38 schreef XXL het volgende:
De speekseltest wordt in 2012 ingevoerd en ik geef je op een briefje dat ze tegen die tijd echt wel een limiet hebben vastgesteld.

Dan zal bij grote controles vast wel zo'n test worden afgenomen naast de blaastest.

Omdat die limiet (eindelijk) vastgesteld kon worden komt die wet er in deze vorm, niet andersom Anders hadden we een zero-tolerance beleid gekregen. Ze zeggen dat er nu nog geen plannen zijn om grootschalige tests te gaan doen.

http://www.nrc.nl/binnenland/article2622497.ece/Speekseltest_tegen_drugs_in_verkeer


[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-10-2010 18:42]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 oktober 2010 18:41 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat die limiet (eindelijk) vastgesteld kon worden komt die wet er in deze vorm, niet andersom Anders hadden we een zero-tolerance beleid gekregen. Ze zeggen dat er nu nog geen plannen zijn om grootschalige tests te gaan doen.

http://www.nrc.nl/binnenland/article2622497.ece/Speekseltest_tegen_drugs_in_verkeer



hier dus wel... zero-tolerance

en meteen zijn de eerste rechtzaken begonnen om de straf ongedaan te maken op basis van gegronde twijfel


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 18:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hoe staat Wildrs eigenlijk ten opzichte van Anschuß der Vlamingen? Of is Vlaanderen te Islamitisch?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen