IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Voor de 2e keer naar de stembus [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 16:24 by bastianus Profiel van bastianus

Het volk krijgt de leiders die het verdient. Moeten ze maar niet zo dom stemmen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 16:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

bier voor bas!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-10-2010 16:38 by KHPLF Profiel van KHPLF

Kom op kijk eens wat vrolijker, je zit in een nieuw kabinet Donner!!11!11!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 16:38 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik haal dat vaak als ik geen zin heb in koken.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-10-2010 16:51 by KHPLF Profiel van KHPLF

Yeah ik niet, maar het is wel smakelijk though!


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 18:03 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 12 oktober 2010 12:13 schreef WhiteRider het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik vind het idioot om 100 te rijden op een gloednieuwe vijfbaanssnelweg omdat dat beter is voor het milieu.


het meeste erger ik me aan die wegen met zo'n groene streep = 100, maar dat je dan niet in mag halen (nergens niet, zoals het nieuwe stuk asfalt om Ommen) en als er dan iemand voor je zit die 80 gaat rijden... leg dan geen weg aan die geschikt is voor 100km!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-10-2010 18:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Balkenende geeft lezingen voor 8.500 euro

Demissionair minister-president Jan Peter Balkenende (CDA) heeft al een nieuwe bron van inkomsten gevonden nu formateur Mark Rutte (VVD) klaar staat om zijn baan over te nemen. Balkenende is namelijk voor 8.500 euro in te huren voor het geven van een lezing.

Dit heeft Assemblee, het Limburgse sprekersbureau van de premier, bevestigd tegenover nieuwszender RTL Z.

Populair

Volgens Leo van der Kant, directeur van Assemblee, is het een redelijk bedrag dat Balkenende ontvangt voor een speech. 'Wij zijn geen bureau dat kolossale bedragen vraagt.' Van der Kant zegt dat oud-politici ongeveer 2 jaar meegaan als spreker.

Jan Peter Balkenende ontkent zelf dat hij een overeenkomst heeft gesloten met Assemblee, maar de eerste presentatie zou al in november plaatshebben. Assemblee vertegenwoordigt nog meer oud-politici, namelijk Wim Kok, Gerrit Zalm en Gerd Leers.

Volgens het bureau is Leers een van de populairste sprekers. Hij is in te huren voor een speech over leiderschap, doelen stellen en deze snel bereiken en over de gang van zaken binnen de politiek. Leers zal zijn bijbaan als spreker echter op moeten geven nu hij minister wordt van Immigratie en Asiel.
Speech

Nederlandse oud-politici krijgen doorgaans enkele duizenden euro's voor het geven van een speech. Ter vergelijking: wie oud-president Bill Clinton wil boeken moet daar zo'n 250.000 dollar (bijna 180.000 euro) voor overhebben.

Een toespraak van de voormalig Britse premier Tony Blair kost tussen de 250.000 en 300.000 euro.


Jammer dat hij maar 21,29 lezingen mag houden.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 18:24 by herrie Profiel van herrie

wil zijn "die ouwe voc mentaliteit" speech wel eens live aanschouwen!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-10-2010 18:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 oktober 2010 18:24 schreef herrie het volgende:
wil zijn "die ouwe voc mentaliteit" speech wel eens live aanschouwen!


Herriefest 2011?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2010 9:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 oktober 2010 9:42 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Femke maar kort door de bocht. Ik vind namelijk ook niet dat wij ons met de mannenbroeders van de SGP en hun aanhang moeten bemoeien, veroordeling en een bepaalde rol van de vrouw horen namelijk ook bij de vrijheid van godsdienst. Terwijl het uitdragen van je geloof weer niet in een openbare functie of ruimte hoort. Beetje de omgekeerde wereld wat ze allemaal beweert.

Ah, wacht, deze gemist.

Goed, de detailinvulling ben ik het ook niet per se mee eens, maar de grote lijnen en vooral de fundamentele onderbouwing spreken me wel erg aan.

Trouwens, het uitdragen van je geloof in een publieke ruimte moet sowieso kunnen, hè. Bepaalde uitdragingen niet als die een ander belang schaden (gezichtsbedekking als je bij een gemeenteloket staat o.i.d.), maar in het algemeen wel. En overigens vind ik het uitdragen van geloof (het ging hier over het dragen van hoofddoekjes, hè, niet het propageren van de jihad) in de meeste publieke functies ook prima. Bij een rechter niet (wat overigens al lang niet mag), maar bijvoorbeeld iemand die aan de andere kant van het gemeenteloket zit; prima.

En over de rol van die vrouw heb je an sich gelijk, maar wel met de volgende nuancering (islamitische vervangen door reformatorische): Natuurlijk zijn er ook veel islamitische vrouwen die hier overtuigd en vrij voor kiezen, maar ik wil mijn ogen er niet voor sluiten dat velen zo leven omdat er voor hen geen eerbaar alternatief is. Dit is niet aanvaardbaar. Godsdienst is niet vrij als ze gepaard gaat met gewetensdwang en strenge voorschriften die moeten worden nageleefd om respect te krijgen van de geloofsgenoten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-10-2010 10:10 by XXL Profiel van XXL

Ah, ze hebben de bezuinigingen op het onderwijs laten vallen zie ik:



Dales krijgt salaris InHolland doorbetaald
Uitgegeven: 13 oktober 2010 08:09

AMSTERDAM - Hoewel Geert Dales 'per direct' is opgestapt als bestuursvoorzitter van hogeschool InHolland, wordt zijn salaris nog tot oktober volgend jaar uitbetaald. Tot dan zou zijn contract dienen.


Een woordvoerder van de onderwijsinstelling bevestigde woensdag een bericht hierover in De Telegraaf.

Dales krijgt volgens de krant iets meer dan honderdtachtigduizend euro per jaar. Eerder sprak de hogeschool nog over een 'sobere' vertrekregeling.

Dales stapte op vanwege een 'verschil van inzicht' over hoe de school moet worden bestuurd. Vrijdag liet de medezeggenschapsraad weten geen vertrouwen hebben in het bestuur onder leiding van Dales.

De medezeggenschapsraad vroeg de raad van toezicht in te grijpen. Dit zou echter niet hebben meegespeeld bij het besluit op te stappen.

Terugbetalen

De commissie Leers concludeerde vorige maand dat de Media & Entertainment Management opleiding in Haarlem te gemakkelijk een diploma heeft gegeven aan studenten die lang over hun studie deden. De hogeschool moet zeker anderhalf miljoen euro aan onterecht ontvangen diplomabonussen terugbetalen aan de staat.

De taken van Dales worden overgenomen door de medebestuursleden, Joke Snippe en Lein Labruyère. Volgens De Telegraaf leggen betrokkenen de schuld voor de diploma-affaire bij Snippe. Zij zou al vroeg zijn ingelicht over de problemen bij Media & Entertainment Management en zou niet hebben ingegrepen.

Burgemeesterschap

Dales wordt verweten dat hij niet genoeg bij de school betrokken was. Hij zou te veel op andere banen hebben gesolliciteerd, zoals het burgemeesterschap van Amsterdam. Dales gaf in 2002 als VVD-wethouder in Amsterdam zijn fiat aan de bouw van de door vele problemen geplaagde Nood/Zuidlijn.
© Novum


Sinds wanneer heb je trouwens recht op doorbetaling van je contractduur als je zelf opstapt?
Mijn contract loopt namelijk tot aan mijn pensioen dus op zo'n manier vind ik opstappen een serieuze optie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2010 16:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

foutje, PVV-berichtje was reeds geplaatst

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2010 16:47]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2010 13:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Nieuwe staatssecretaris is Zweedse

DEN HAAG - De kersverse staatssecretaris van Volksgezondheid, Marlies Veldhuijzen van Zanten, heeft naast de Nederlandse ook de Zweedse nationaliteit. Het dubbele paspoort is saillant, omdat de PVV van Geert Wilders dit eerder onacceptabel heeft genoemd voor bewindspersonen.

Een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid bevestigt dat Veldhuijzen van Zanten een Zweeds paspoort heeft. De CDA-politica werd in 1953 geboren in Göteborg onder de meisjesnaam Hyllner.

"Zowel de fractievoorzitter van het CDA als de formateur is daarvan op de hoogte gesteld. Beiden beoordeelden dat het geen bezwaar is", aldus de zegsman. Het is onduidelijk of Wilders is geïnformeerd over de dubbele nationaliteit van de bewindsvrouw.

Wilders (2007,PVV-site)zelf heeft gezegd:

Ik heb geen motie ingediend tegen die twee staatssecretarissen omdat ze moslim zijn. Als ze Zweden zouden zijn en nog een Zweeds paspoort zouden hebben, zou ik het ook doen. Maar dat laat onverlet dat we moeten voorkomen dat het er straks negen of elf worden. Daarvoor moeten we de immigratie beperken en werken aan vrijwillige remigratie







Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-10-2010 13:47 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen



Ik heb wel eens een betere Zweedse gezien.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2010 13:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Geen MILF???

De politie staat al klaar op de achtergond om haar af tevoeren naar het koude noorden...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2010 16:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Geert laat van zich horen...

'Staatssecretaris moet tweede pas wegdoen'

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders wil dat staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner (Volksgezondheid) afstand doet van haar Zweedse nationaliteit.

© ANPHij zal dat de CDA-bewindsvrouw vragen in een motie die hij zal indienen tijdens het debat over de regeringsverklaring, dat na het herfstreces plaatsheeft.

Wilders heeft dat zaterdag aan persbureau ANP laten weten. De PVV steunt het minderheidskabinet van VVD en CDA en heeft ook meegekeken naar de bewindspersonen die de twee partijen wilden benoemen.



Hij zegt echter dat hij niet is geïnformeerd over het dubbele paspoort van Veldhuijzen. Zaterdag kwam naar buiten dat de staatssecretaris behalve de Nederlandse ook de Zweedse nationaliteit heeft.


Mark Rutte

Premier Mark Rutte wilde zich zaterdag niet mengen in de discussie over de dubbele nationaliteit van staatssecretaris Veldhuijzen van Zanten-Hyllner. Hij wacht het debat over de regeringsverklaring af, zo liet zijn woordvoerder weten.

Dat debat begint dinsdag 26 oktober en wordt de dag erna voortgezet met een reactie van de premier.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-10-2010 16:29 by Yirroth Profiel van Yirroth

Wat zijn die PVV'ers een hypocriete teringlijers: ze hebben godvoordomme een Israëlische vlag in hun ruimte in de tweede kamer hangen en halen hun geld bij neo-cons uit de VS.

Laat ze ongezien de tyfus krijgen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-10-2010 19:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar mevrouw is onderdeel van een Zweedse vijfde colonne die ons glorieuze natie van binnenuit kapot wil maken!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-10-2010 19:30 by Yirroth Profiel van Yirroth

Gezien de kabinetten die we de afgelopen 30 jaar hebben gehad, vraag ik me af of Zweden iets "kapot" kan maken, de kwaliteit van het leven is daar een stuk beter.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-10-2010 19:31 by Forever After Profiel van Forever After

Een IKEA-leven?


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-10-2010 19:32 by XXL Profiel van XXL

Zou het nou niet grappig zijn als dit een dusdanige ruzie veroorzaakt dat het al weer het einde van Rutte #1 betekent?

:')

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-10-2010 19:33]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2010 19:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 oktober 2010 19:32 schreef XXL het volgende:
Zou het nou niet grappig zijn als dit een dusdanige ruzie veroorzaakt dat het al weer het einde van Rutte #1 betekent?

:')


zo erg zal het niet zijn vermoed ik.
Maar goed dat Wilders zo alert is om ons te behoeden voor een Zweedse verzorgingsstaat. Want zo zijn wel, die Zweden, langzaam, sluipenderwijs, ons land bezoedelen...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-10-2010 19:41]


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-10-2010 5:47 by intothevoid Profiel van intothevoid

Goed dat die tsunami van verzwedenisering een halt wordt toegeroepen.


You have time. You are doing fine.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2010 10:30 by XXL Profiel van XXL

VVD en CDA vinden dubbel paspoort geen probleem
ANP − 16/10/10, 17:34

DEN HAAG - Voor de VVD en het CDA is het geen probleem dat een bewindspersoon een dubbele nationaliteit heeft. 'Daarover zijn wij altijd helder geweest', zei Tweede Kamerlid Mirjam Sterk van het CDA zaterdag.
'Je kunt niet zeggen dat iemand met een dubbel paspoort noodzakelijkerwijs een loyaliteitsprobleem heeft', stelde ze in reactie op de oproep van PVV-leider Geert Wilders aan CDA-staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner om haar Zweedse nationaliteit op te geven.

Ook de waarnemend partijvoorzitter van de VVD, Mark Verheijen, vindt het geen kwestie. ''Voor ons in elk geval niet'', zei hij in het radioprogramma TROS Kamerbreed. 'Ik vind het geen enkel probleem. Ik twijfel niet aan haar loyaliteit aan Nederland.'





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2010 10:40 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
'Multiculturele samenleving mislukt'
Uitgegeven: 17 oktober 2010 07:21
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2010 08:29

POTSDAM - De poging om van Duitsland een multiculturele samenleving te maken, is mislukt. Dat zei de Duitse bondskanselier Angela Merkel zaterdag op een bijeenkomst in Potsdam met jongeren van haar christendemocratische partij CDU.

Merkel stelde dat Duitsland zichzelf een tijd voor de gek heeft gehouden, door te denken dat de gastarbeiders die in de jaren '60 naar het land kwamen weer weg zouden gaan.

"Maar dat is niet de realiteit", aldus Merkel. "De poging om een multiculturele samenleving op te bouwen en naast elkaar te leven, is mislukt, volkomen mislukt."

Merkel sloot zich daarmee aan bij eerdere uitspraken van politici. Afgelopen week zei Horst Seehofer, de leider van regeringspartij CSU, al dat de multiculturele samenleving mislukt was: "Multiculti is dood!", aldus Seehofer.

Meer integreren

Merkel reageerde verder op uitspraken van bondspresident Christian Wulff, die stelde dat de islam inmiddels bij Duitsland hoort, net als het christendom en jodendom.

Merkel erkende dit, maar benadrukte dat immigranten meer moeten doen om goed te integreren, waaronder het leren van de taal. "Iedereen die niet meteen Duits spreekt, is niet welkom."

Dommer

In Duitsland heerst al enige tijd een verhit debat over integratie en de aanwezigheid van islamitische mensen.

Het debat barstte los in augustus toen Thilo Sarrazin, een hoge medewerker van de Duitse centrale bank, een boek publiceerde waarin hij onder meer schrijft dat moslims de Duitsers dommer maken. Sarrazin verloor zijn baan door zijn uitgesproken mening, maar in de samenleving werd zijn mening door veel mensen gedeeld.

Overspoeld

Volgens een recent onderzoek van de denktank van de Friedrich Ebert stichting gelooft meer dan een derde van de Duitsers dat de 16 miljoen immigranten alleen voor de uitkeringen naar Duitsland zijn gekomen.

Een ongeveer even groot aantal mensen vindt dat Duitsland overspoeld wordt door buitenlanders. De denktank liet weten bezorgd te zijn over de zeer rechtse meningen van het Duitse volk.

© ANP


Nu.nl




 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen