IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Voor de 2e keer naar de stembus [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2010 11:10 by XXL Profiel van XXL

"Iedereen die niet meteen Duits spreekt, is niet welkom."

Grappig, bij mij op het werk lopen 3 duitsers rond die de nederlandse taal niet machtig zijn.

Oprotten naar de Heimat dan maar?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2010 11:47 by Forever After Profiel van Forever After

Want?

Australie kom je bij mijn weten ook niet in als je vooraf al niet voldoende kennis van de engelse taal hebt.

Ik vind dat dus geen rare stelling. Het is eerder raar dat men over zulke regeltjes hier zo'n heisa maakt terwijl ze in andere landen de normaalste zaak van de wereld zijn.

Jouw houding helpt ons trouwens wel van de Polen en andere Oostblokkers af.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-10-2010 11:48]


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-10-2010 12:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, het zal men verbazen hoeveel studenten, hoogleraren, hoge lui in het bedrijfsleven allemaal wel geen Nederlands machtig zijn.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2010 2:15 by XXL Profiel van XXL

VVD-fractie vindt dubbel paspoort geen probleem
Uitgegeven: 19 oktober 2010 00:07

DEN HAAG - De VVD-fractie in de Tweede Kamer ziet er geen probleem in dat staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner (Volksgezondheid) een dubbel paspoort heeft. Dat heeft een woordvoerder van de fractie maandagavond gezegd.

Veldhuijzen heeft behalve de Nederlandse ook de Zweedse nationaliteit. PVV-leider Geert Wilders, die het minderheidskabinet van VVD en CDA gedoogt, vindt dat de CDA-bewindsvrouw afstand moet doen van haar Zweedse nationaliteit.

Volgende week dinsdag zal hij haar in het debat over de regeringsverklaring in een motie oproepen dat te doen. De PVV vindt dat bewindspersonen geen dubbele nationaliteit mogen hebben, omdat dat tot loyaliteitsproblemen kan leiden.

Voor de VVD-fractie is het dubbele paspoort van de staatssecretaris echter geen issue. ''Wij zien er geen probleem in en wachten de motie en de inhoud van het debat af'', zei de woordvoerder van de VVD-fractie.

Rutte

Hoe premier Mark Rutte erover denkt, is niet bekend. Hij en Veldhuijzen lieten afgelopen weekeinde weten het debat af te wachten. Coalitiepartner CDA stelde direct al geen probleem te hebben met de dubbele nationaliteit van partijgenote Veldhuijzen.

Fractieleider Emile Roemer van oppositiepartij SP vindt het normaal dat Rutte het debat afwacht. Roemer wees er maandag in het televisieprogramma Nieuwsuur op dat Rutte en CDA'er Maxime Verhagen wisten dat de staatssecretaris twee paspoorten heeft.

''Ze hebben ervoor gekozen dat het geen enkel probleem is. Dus die hebben al heel duidelijk stelling genomen door haar te laten benoemen'', zei Roemer.

Probleem

Volgens hem heeft Wilders een probleem. Als Veldhuijzen weigert haar Zweedse paspoort in te leveren, moeten ''we maar zien of Wilders een vent is en weer een motie van wantrouwen indient''.

Roemer vindt de paspoortkwestie eigenlijk ''geen onderwerp''. Het bewijst volgens de SP-leider vooral dat politiek Den Haag de komende jaren van incident naar incident zal gaan.

PvdA

De PvdA had al gezegd geen probleem te hebben met de dubbele nationaliteit van de staatssecretaris. De oppositiepartij vindt dat Rutte pal achter Veldhuijzen moet staan.

GroenLinks-leider Femke Halsema kondigde aan de staatssecretaris te verdedigen als Wilders haar zou aanvallen op haar dubbele paspoort.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-10-2010 2:23 by bokaj Profiel van bokaj

Klote zweden altijd. En maar sauna's bouwen en van die "pittoreske" houten huizen. Hier staan er ook een paar, allemaal afbranden en paspoort innemen en uitzetten. Wat is er mis met judeo-christelijke bakstenen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-10-2010 8:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 oktober 2010 2:23 schreef bokaj het volgende:
Klote zweden altijd. En maar sauna's bouwen en van die "pittoreske" houten huizen. Hier staan er ook een paar, allemaal afbranden en paspoort innemen en uitzetten. Wat is er mis met judeo-christelijke bakstenen?


Het is maar een klein groepje Zweden die het verpesten voor de rest hoor.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2010 8:30 by XXL Profiel van XXL

Precies. Volgens de poll op RTL-nieuws denkt 73% van de Nederlanders er zo over.

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 11:00 by bastianus Profiel van bastianus

De grootste Zweedse misdaad vind ik Ikea.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-10-2010 12:17 by WMP Profiel van WMP

Omdat Zweden ooit Abba heeft voortgebracht, verdient elke Zweed het om tot in lengte van dagen nagewezen en geridiculiseerd te worden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2010 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 oktober 2010 11:00 schreef bastianus het volgende:
De grootste Zweedse misdaad vind ik Ikea.
Niks mis met Ikea. Goed concept en erg sterk uitgevoerd.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2010 12:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik krijg het niet door mijn strot zonder tabasco.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2010 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zal een beetje op me lul doen de volgende keer


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2010 12:54 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Goed concept en erg sterk uitgevoerd.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-10-2010 13:19 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 19 oktober 2010 12:17 schreef WMP het volgende:
Omdat Zweden ooit Abba heeft voortgebracht, verdient elke Zweed het om tot in lengte van dagen nagewezen en geridiculiseerd te worden.

Ik vind Abba best tof.


You have time. You are doing fine.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 13:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2010 12:43 schreef Jenje het volgende:
Niks mis met Ikea. Goed concept en erg sterk uitgevoerd.
Heb jij een vrouw en kinderen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2010 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 oktober 2010 13:55 schreef bastianus het volgende:
Heb jij een vrouw en kinderen?
Nee, moet dat?


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-10-2010 16:58 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 19 oktober 2010 11:00 schreef bastianus het volgende:
De grootste Zweedse misdaad vind ik Ikea.


Technisch gezien is IKEA in handen van een Nederlandse stichting.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-10-2010 17:00 by Schaep Profiel van Schaep

IKEA is voor arme mensen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-10-2010 17:11 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 19 oktober 2010 13:19 schreef intothevoid het volgende:
Ik vind Abba best tof.


+1.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 18:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2010 13:56 schreef Jenje het volgende:
Nee, moet dat?
Nee, tuurlijk niet. Maar dan zou je misschien begrijpen waarom 'een dagje IKEA' met het hele gezin zo'n rampzalige onderneming kan zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-10-2010 18:04 by Forever After Profiel van Forever After

Jenje kan er ook gewoon een keertje op zaterdag gaan lunchen.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2010 18:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 oktober 2010 17:00 schreef Schaep het volgende:
IKEA is voor arme mensen.


Valt best mee, goede kwaliteit voor een goede prijs. Als je dat vergelijkt met sommige andere bouwdoosconstructies, dan komt IKEA erg goed voor de dag hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2010 18:14 by bastianus Profiel van bastianus

Het enige geniale van IKEA zijn de Expedit boekenkasten en de gehaktballetjes met veenbessensaus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-10-2010 18:15 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 19 oktober 2010 11:00 schreef bastianus het volgende:
De grootste Zweedse misdaad vind ik Ikea.


echter schijnen hun producten WEL duurzaam te worden gemaakt (wat ook een PR leugen kan zijn natuurlijk). dagje ikea, dagje mc donald's, ach what's in a name?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-10-2010 18:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 oktober 2010 18:15 schreef herrie het volgende:
echter schijnen hun producten WEL duurzaam te worden gemaakt (wat ook een PR leugen kan zijn natuurlijk). dagje ikea, dagje mc donald's, ach what's in a name?


Hmm, zijn ze wel MVO gecertificeerd?

En een dagje Mac.... Hmm, neuh.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen