IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Over Nieuwkomers, en de rotzooi die ze soms posten... Vorige pagina | Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-08-2003 12:57 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 5 augustus 2003 12:53 schreef Wijers het volgende:
Dargull, dit is een METAL forum, waarom gedraag je je als een mietje, je kunt niet eens tegen een mop ?! Dus als ik hier een beetje een grove mop post dan ben ik meteen een pedofiel of zo, jaaaaaaa... kun je nagaan wat Ab normaal wel niet is
jezus waar jij je niet druk om maakt man,...
En in die kutkroeg van je zal ik ook nooit spelen, ga eerst je tranen maar eens uit je ogen vegen en een beetje mans worden



[offtopic]Hey! Ben jij Clemens die onze cd (Morte Aeterna) van toetsen zouden voorzien?! Zomaar een vraagje tussendoor!)[/offtopic]



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 12:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 12:53 schreef Wijers het volgende:
Dargull, dit is een METAL forum, waarom gedraag je je als een mietje, je kunt niet eens tegen een mop ?! Dus als ik hier een beetje een grove mop post dan ben ik meteen een pedofiel of zo, jaaaaaaa... kun je nagaan wat Ab normaal wel niet is
jezus waar jij je niet druk om maakt man,...
En in die kutkroeg van je zal ik ook nooit spelen, ga eerst je tranen maar eens uit je ogen vegen en een beetje mans worden

Als je eerst even naar de datum van Dargull's post wil kijken (een jaar terug) voordat je iets post is dat wel fijn . Verder vind ik de opmerking van Dargull toendertijd erg scherp/analistisch en hij weet denk ik heel goed waar hij over praat. Zo te zien doel jij ook niet op Dargull's post, maar op Dargull zelf. Als dit niet zo is: mijn verontschuldigingen. Maar let voortaan even op voordat je iets omhoogschopt op het forum, omdat deze discussie al een tijd niet meer plaatsvindt

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-08-2003 12:59]


Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 05-08-2003 13:00 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 5 augustus 2003 12:57 schreef Carnagath het volgende:
[offtopic]Hey! Ben jij Clemens die onze cd (Morte Aeterna) van toetsen zouden voorzien?! Zomaar een vraagje tussendoor!)[/offtopic]


idd dat is ik ja



Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 05-08-2003 13:02 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 5 augustus 2003 12:59 schreef Elfensteen het volgende:
Als je eerst even naar de datum van Dargull's post wil kijken (een jaar terug) voordat je iets post is dat wel fijn . Verder vind ik de opmerking van Dargull toendertijd erg scherp/analistisch en hij weet denk ik heel goed waar hij over praat. Zo te zien doel jij ook niet op Dargull's post, maar op Dargull zelf. Als dit niet zo is: mijn verontschuldigingen. Maar let voortaan even op voordat je iets omhoogschopt op het forum, omdat deze discussie al een tijd niet meer plaatsvindt


ja ok, heb je gelijk in, maar hij staat ook in m'n msn lijst, maar dan zegt ie nix tegen me, ondertussen heeft ie toen blijkbaar wel een topic hier liggen aanmaken, terwijl ie het ook rechtstreeks had kunnen zeggen, waarom moet ie perse mijn naam noemen als ie me online toch gewoon iets kan vragen of zeggen, daarmee zet ie zichzelf alleen in een slecht daglicht vind ik



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 13:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 13:02 schreef Wijers het volgende:
ja ok, heb je gelijk in, maar hij staat ook in m'n msn lijst, maar dan zegt ie nix tegen me, ondertussen heeft ie toen blijkbaar wel een topic hier liggen aanmaken, terwijl ie het ook rechtstreeks had kunnen zeggen, waarom moet ie perse mijn naam noemen als ie me online toch gewoon iets kan vragen of zeggen, daarmee zet ie zichzelf alleen in een slecht daglicht vind ik
Ik denk dat hij op deze manier probeerde duidelijk te maken wat er mis ging op dit forum. Als hij dit via MSN/Mail had gedaan had hij het hele forum moeten mailen had weinig nut gehad denk ik. En als het persoonlijk was, dan had je hem kunnen mailen. (en dat kan nog steeds)


Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 05-08-2003 13:07 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 5 augustus 2003 13:06 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk dat hij op deze manier probeerde duidelijk te maken wat er mis ging op dit forum. Als hij dit via MSN/Mail had gedaan had hij het hele forum moeten mailen had weinig nut gehad denk ik. En als het persoonlijk was, dan had je hem kunnen mailen. (en dat kan nog steeds)


niet het hele forum, het ging duidelijk over "wijers" die die "toch lekker ging noemen" of ben ik nu blind



Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 05-08-2003 13:08 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

En zoiezo, het slaat toch allemaal helemaal nergens op, als ik "grove" dingen ga posten is dat toch mijn eigen verantwoordelijkheid



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 13:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 13:07 schreef Wijers het volgende:
niet het hele forum, het ging duidelijk over "wijers" die die "toch lekker ging noemen" of ben ik nu blind
Nee, het gaat over het forum in het algemeen, maar je naam komt er iig wel in voor:
quote:
nu was het ene wijers, maar daarvoor was het accipiter, elfenvorst, en ook panda
Zoals je ziet, zet hij er ook andere users bij. Dit is meer bedoeld als voorbeeld, en niet bedoeld als persoonlijke aanval denk ik . Als jij het alleen was geweest was er een mailtje naar je gestuurd, daar kun je van uit gaan


metagorr
Keep the soul alive!!!
Usericon van metagorr
Posted 05-08-2003 17:20 by metagorr Wijzig reactieProfiel van metagorrQuote dit bericht

Ik ben een nieuwkomer, en ik verzeker je bij deze dat ik me zoveel mogelijk zal onthouden van zinloze rotzooi spuierij!!!


........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death .......


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-08-2003 17:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 13:08 schreef Wijers het volgende:
En zoiezo, het slaat toch allemaal helemaal nergens op, als ik "grove" dingen ga posten is dat toch mijn eigen verantwoordelijkheid

Helaasch niet
Paul -als eigenaar en beheerder van ZM- heeft eindverantwoordeljikheid en is wettelijk aansprakelijk voor evt. extreme posten alhier.



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-08-2003 17:31 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 5 augustus 2003 17:20 schreef metagorr het volgende:
Ik ben een nieuwkomer, en ik verzeker je bij deze dat ik me zoveel mogelijk zal onthouden van zinloze rotzooi spuierij!!!


Een nobel streven ..... maar uit ervaring weet ik dat er neit veel aan gehouden wordt. Wacht maar tot je toegang hebt tot de onzin topics!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 17:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 17:20 schreef metagorr het volgende:
Ik ben een nieuwkomer, en ik verzeker je bij deze dat ik me zoveel mogelijk zal onthouden van zinloze rotzooi spuierij!!!
Kijk, dat moeten we hebben welkom trouwens


metagorr
Keep the soul alive!!!
Usericon van metagorr
Posted 05-08-2003 19:30 by metagorr Wijzig reactieProfiel van metagorrQuote dit bericht

Hartelijk dank ik ben ook zeer blij dat Carnagath me heeft geitroduceerd


........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death .......


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2003 14:29 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Bah..die irritante nieuwelingen die overal maar raak posten zonder uberhaupt te lezen waar het nou helemaal om gaat komen me flink m'n strot uit!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:33 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Voorbeelden?


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:35 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 12:59 schreef Elfensteen het volgende:
scherp/analistisch


"analytisch"


this user is dead


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2003 14:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Willibrord..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:40 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

"Voorbeelden", niet "namen".


this user is dead


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2003 14:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat is een voorbeeld..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 12-08-2003 14:52 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Dat kan je verwachten als je zo'n topic opent... zou de eerste keer zijn dat er geen onzinnige reacties op zouden komen, daar valt het nog heel erg mee, dus niet zeuren.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2003 14:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:52 schreef Kramy het volgende:
Dat kan je verwachten als je zo'n topic opent... zou de eerste keer zijn dat er geen onzinnige reacties op zouden komen, daar valt het nog heel erg mee, dus niet zeuren.


Pardon? of ik zeur maak ik altijd zelf nog uit..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 14:57 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

snap het dan...het is verveling.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2003 14:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:57 schreef zherckvhermaeler het volgende:
snap het dan...het is verveling.


nee...kinderachtig gedrag.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-08-2003 14:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:57 schreef zherckvhermaeler het volgende:
snap het dan...het is verveling.
je gaat je maar ergens anders vervelen, in een chat box ofzo.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:58 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:56 schreef Vampie het volgende:
Pardon? of ik zeur maak ik altijd zelf nog uit..


Ja, je zeurt daarom ook altijd dat andere mensen zo zeuren ... zeggen dat ze ongesteld zijn en een vrouw moeten krijgen enzo


this user is dead


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen