IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Over Nieuwkomers, en de rotzooi die ze soms posten... Vorige pagina
leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 10-09-2003 11:03 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Hahaha dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik kom ongeveer uit dezelfde periode. Veel bands in hun begin fase gezien Death, Slayer, Gorefest, Sepultura enz.


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 11:07 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 10:36 schreef invictis het volgende:
wat verstaan jullie onder "veteraan" ?
Ik hobbel rond in de metalscene sinds '84, maar ik neem aan dat julie veteranen zien als mensen die veel posten?
Trouwens, het editen snap ik wel en is ook wel logisch. Het is altijd even wennen op nieuwe fora, en zeker in het begin kunnen mensen razend enthousiast zijn (ik ook). Laten we er het beste van maken, toch?



Hehehe...
Ik loop als sinds 1982 in de metal rond, maar met veteraan bedoelde ik hoe lang je hier op ZM ronddoolt...
En het is aan jezelf in hoeverre je dat "veteraan" serieus neemt...


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 11:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:38]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 11:31 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

hey...zie ik daar 2 mede fossielen??


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 11:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

De gemiddelde leeftijd schiet wel omhoog de laatste tijd...Beter! Ik voel me helemaal niet meer zo oud nu.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 11:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 11:11 schreef invictis het volgende:
super!
dan kunnen we vast wel eens een keer een biertje doen
Ik ga hier zo toch ff een topic van maken
ben wel benieuwd in hoeverre dan de mensen die hier gigantisch veel gepost hebben dan ook echte "vet's" zijn?



Goed idee!
'talking aboout the good old days!'


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 12:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:38]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 12:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 12:06 schreef invictis het volgende:
ja ...*snif*...iets met elpees en Scum en backpatches en tapetrading enzo





mja..en cassette bandjes


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-09-2003 10:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Pfff kunnen we niet instellen dat newbee's ook pas na 50 posts het '' smiley kunnen gebruiken? Ik word er zo moe van dat sommige achter elke post neer moeten zetten


Zenial


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-09-2003 10:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

ik ook oud....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 26-09-2003 10:47 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 10:38 schreef Zenial het volgende:
Pfff kunnen we niet instellen dat newbee's ook pas na 50 posts het '' smiley kunnen gebruiken? Ik word er zo moe van dat sommige achter elke post neer moeten zetten


Ik haat smileys in het algemeen, laat ze maar allemaal verdwijnen!!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-09-2003 10:57 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik vind het hele newbie beleid wel goed zo.
Wat alleen beter duidelijk gemaakt moest worden is dat je gebanned wordt als het alleen maar nutteloze posts zijn. Toen ik hier net kwam heeft iemand dat mij verteld (geen idee meer wie dat was) en ik heb me daar braaf aan gehouden.

De nieuwkomers moeten EERST bewijzen dat ze posts van goede kwaliteit kunnen maken, dan mogen ze pas in het onzin gedeelte. Want dat ze uit hun nek kunnen lullen, weten we allemaal.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 26-09-2003 11:11 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Een onzingedeelte op een muziek forum?? Soms zijn er momenten dat er alleen maar onzin wordt gepost. Ik vind dat wel jammer.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen