IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Roy Orbison
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-07-2010 14:22 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik heb vandaag wel zin om eens even wat Roy Orbison te gaan draaien. Maar de beste man heeft nogal wat platen gemaakt. Welke albums zijn essentieel? (ben niet zo'n liefhebber van van verzamelaars)



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2010 14:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb ik ook wel wat aan, al zijn nummers als Pretty Women wel ferm afgezaagd


hoe hete zijn laatste commerciële stuiptrekking met die gastbijdrages weer?


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-07-2010 16:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 14:23 schreef Hypnos het volgende:
heb ik ook wel wat aan, al zijn nummers als Pretty Women wel ferm afgezaagd


hoe hete zijn laatste commerciële stuiptrekking met die gastbijdrages weer?


Travelling Wilburys.


Bareuh...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-07-2010 17:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 16:06 schreef De Ulk het volgende:

Travelling Wilburys.

En dat is leuk spul.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-07-2010 18:27 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Essentieel:

A Black and White Night Live


Traveling Wilburys Vol. 1


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-07-2010 21:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Roy Orbison is fijn ja.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-07-2010 21:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juli 2010 17:21 schreef Hexegot het volgende:
En dat is leuk spul.


Dát dacht ik, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-07-2010 21:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gewoon "The Essential" kopen, lijkt mij. Daarna zie je dan wel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-07-2010 21:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 21:40 schreef Count Usher het volgende:
Gewoon "The Essential" kopen, lijkt mij. Daarna zie je dan wel.


Hij is geen liefhebber van verzamelaars.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2010 22:08 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Roy is toch echt van de nummers?


Dear dirty delightful old drunken old days


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-07-2010 22:12 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Een nummer van het 'Black and White Night' optreden met o.a. Tom Waits, Bruce Springsteen en Elvis Costello.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-07-2010 22:59 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 22 juli 2010 18:27 schreef Verval het volgende:
Essentieel:

A Black and White Night Live





Dit is idd een goeie tip. Alle krakers komen voorbij, maar dan zonder de ouwbollige arrangementen en tierelantijntjes. Door alle grote namen die meedoen (Bruce Springsteen, Tom Waits, Elvis Costello, Jackson Browne) was ik even bang voor een te hoog ouwe-jongens-krentenbrood-gehalte, maar dat viel gelukkig erg mee. Roy heeft gewoon een goeie band om zich heen verzameld die zonder al te veel pretentie lekker staat te rocken.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-03-2013 16:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Heb laatst de elpee Mystery Girl van deze ouwe loebas op de kop getikt, zeer fijne plaat


... hoe de hazen lopen ...


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen