IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Winterfylleth Vorige pagina
Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 13-10-2014 13:23 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Godver, op deze computer heeft TdH de inlog :')

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 13-10-2014 16:43 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Even googlen en je weet het:

"Even a cursory look at Winterfylleth’s website would reveal that making English black metal – or, more specifically English Heritage Black Metal – is of paramount importance to the band. Their album covers feature idyllic English countryside scenes, while their lyrics are based on ancient Anglo-Saxon poetry, telling of epic battles and legends.

This got the band some unwanted publicity in the early days, leading to the cancellation of some early shows. Indeed, type Winterfylleth into Google and the first suggested search option – before even ‘Winterfylleth merch’ – is ‘Winterfylleth racist’. Naughton is clearly frustrated with the tag, which in the early days of the band’s career, came to define the band.

“A lot of bands have had that. There have been bands that have been accused of it, and they’ve always tried to shy away from it and hide behind pseudonyms, not responding to those kinds of questions in interviews, but I think we were really overtly aware that mud sticks,” explains Naughton.

“We’ve always publicised the fact that that is not what we are. We’ve always tried to say if you think there is a problem, send us an email about it and we’ll get back to you with details. I think it was a storm-in-a-tea-cup that for some reason defined who we are in the early years of the bands career. It has taken us until this point – where we have media coverage and the opportunity to articulate the fact that we’re not the NSBM dickheads that everyone seemed to think we were.”" http://orlandocrowcroft.com/music/the-rise-and-rise-of-winterfylleth/

Inter faeces et urinam nascimur

Stoerbaard
Usericon van Stoerbaard
Posted 13-10-2014 16:44 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2014 13:17 schreef Inverted Church het volgende:

Een avondje gezellig keuvelen in Amstelveen!

Ik ben aan

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-10-2014 20:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Mark Twain zei het al, you've got statements, statements and damn statements.

Wat bands verklaren, tja.
Vele Oekraieense bands hebben zich zogezegd bekeerd maar zijn nog altijd de grootste racisten.

Kieper dan ook maar die klassiekers van Morbid Angel weg.

En nu gaan we vegen

Buried
Usericon van Buried
Posted 25-10-2014 16:24 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Fijn plaatje die laatste

Stoerbaard
Usericon van Stoerbaard
Posted 25-10-2014 19:34 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Zeker!! Ik draai 'm nu al een tijdje bijna dagelijks. En het gaat echt niet vervelen. Wat een prachtalbum! Voor mij nr. 1 op de jaarlijst.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-10-2016 0:23 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Kende de band nog niet, maar de nieuwe plaat klinkt best lekker!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2016 14:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet zo sterk als de vorige though

signature

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-10-2016 0:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

The Divination of Antiquity was imo veruit hun beste ja, nipt gevolgd door The Mercian Sphere. Nu, ze leveren in elk geval redelijk constante kwaliteit af, ondanks dat er weinig of geen vernieuwing in hun platen zit na al die jaren.

Faustian Spirit of the Earth

Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-05-2020 16:07 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com