IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat zou je graag in Het Podium Hoogeveen willen zien en waar je ook heen gaat Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-07-2010 17:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 16:31 schreef smeerik het volgende:
neej het mogen gerust duitse bands zijn noorwegen enz...als ik maar een goed plan heb om te geven aan de geld schietter hier. Want hij moet goed weten waar hij geld aan uit geeft en dat er zeker wat meer opleverd dan wat het gekost heeft.




Mja, dat blijft lastig.

Kijk als je een leuke headliner hebt die populair is maar die niet vaak in de buurt optreed dan kun je er prima allerlei kleine voorprogramma's aan toevoegen. Een dergelijke headliner echter is meestal een band die je moet halen en dat kost geld. Of zich dat vervolgens weer uitbetaald is altijd een gok.

Je zult het echter toch eerst moeten proberen voor dat je weet of het succesvol kan zijn.

Neem bijvoorbeeld een band als Anaal Nathrakh. Die kunnen prima in Het Podium headlinen en dan maakt het weinig uit wat je erbij zet. Dat is echter wel een semi-grote band uit het buitenland dus die zullen wel wat kosten als ze al beschikbaar zijn. Daar komen gegarandeerd mensen op af. Zeker als de show exclusief is in de omgeving en ze niet op een groot metalfest hebben gespeeld of gaan spelen rond dezelfde tijd. Of het genoeg is durf ik niet te zeggen. Ik weet ook niet wat die band kost namelijk en dan nog is het de vraag of je het eruit kunt halen. Wat je wel bereikt is dat je dan een hele mooie exclusieve avond hebt met een 'speciale' band.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 29-07-2010 17:18 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 14:48 schreef powertieke het volgende:
En daavoor zou je naar Hoogeveen rijden?

Deze bandjes spelen vaak genoeg in Limburg toch? Beetje d'rbuiten zou inderdaad niet verkeerd zijn. (Viberider is inderdaad een goeie band trouwens)


Ik woon echter in Drenthe, dus dan is Hoogeveen wel een stukkie dichterbij dan pak 'em beet Roermond.

Viberider mag zeker wel eens wat vaker buiten Limburg spelen, want een keertje in Haarlem of Rotterdam zet ook niet veel zoden aan de dijk.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2010 17:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

The Wounded
Obscura
Tombs
Ophis



smeerik
Usericon van smeerik
Posted 29-07-2010 18:06 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 29 juli 2010 17:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, dat blijft lastig.

Kijk als je een leuke headliner hebt die populair is maar die niet vaak in de buurt optreed dan kun je er prima allerlei kleine voorprogramma's aan toevoegen. Een dergelijke headliner echter is meestal een band die je moet halen en dat kost geld. Of zich dat vervolgens weer uitbetaald is altijd een gok.

Je zult het echter toch eerst moeten proberen voor dat je weet of het succesvol kan zijn.

Neem bijvoorbeeld een band als Anaal Nathrakh. Die kunnen prima in Het Podium headlinen en dan maakt het weinig uit wat je erbij zet. Dat is echter wel een semi-grote band uit het buitenland dus die zullen wel wat kosten als ze al beschikbaar zijn. Daar komen gegarandeerd mensen op af. Zeker als de show exclusief is in de omgeving en ze niet op een groot metalfest hebben gespeeld of gaan spelen rond dezelfde tijd. Of het genoeg is durf ik niet te zeggen. Ik weet ook niet wat die band kost namelijk en dan nog is het de vraag of je het eruit kunt halen. Wat je wel bereikt is dat je dan een hele mooie exclusieve avond hebt met een 'speciale' band.



I know het blijft lastig. Maar met een goed verhaal kom ik/wij er wel. IK ben er van overtuigd dat ik eerder genoemde band/bands wel kan krijgen hier...tenzij de money man of the stage in Hoogeveen geen akkoort neemt. A N is een vette band. Ik zal eerder genoemde bands eens ff checken wat de prijsen zijn.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2010 18:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Daarvoor kom ik ook wel naar Hoogeveen.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 29-07-2010 18:11 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Of neem gewoon eens contact op met Roman van TMR (MRKlister op het forum) die heeft volgens mij ook altijd wel leuke bands in de buurt lijkt het wel.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-07-2010 18:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

geweldig topic weer!

hulde voor het podium!


ik kom pas naar het podium als ik ABSURD kan zien


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 29-07-2010 18:27 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Mogen die uberhaupt optreden? Er is altijd al gezeik alleen maar vanwege de shirtjes alleen al, hehe


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-07-2010 18:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 16:07 schreef ZelThoR het volgende:
-Asphyx (nieuwe dvd binnenkort)
-Hail Of Bullets (nieuwe plaat)
-Aborted (jbassist speelt daarin, misschien iets te overleggen)
-11th Hour
-Severe Torture (nieuwe plaat)

...

Serieus? Over doodgegooid worden gesproken. Nou ja, Aborted valt nog wel mee. En Severe Torturen eigenlijk ook wel.

Hier in het oosten spelen ze misschien wel veel, maar volgens mij (op Aborted na) hebben deze bands de laatste 12 maand of langer niet in het noorden gespeeld. Dus doodgegooid is overdreven.



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 29-07-2010 18:30 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Temnozor
Vengaboys
Dark Fortress


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-07-2010 18:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 18:29 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier in het oosten spelen ze misschien wel veel, maar volgens mij (op Aborted na) hebben deze bands de laatste 12 maand of langer niet in het noorden gespeeld. Dus doodgegooid is overdreven.


Deze bands spelen echter wel op grotere festivals waar mensen uit het noorden ook komen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-07-2010 18:32 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik heb respect voor het podium (ook omdat je er fijntjes op kunt nemen... ). vaak is al ruim van te voren bekedn welke bands wanneer optreden en als band zijnde is 't ook altijd goed voor elkaar.
volgens mij is het podium nog 1 van de laatste plekken in Drenthe waar regelmatig metal en aanverwante muzak geprogrammeerd wordt. netjes!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-07-2010 18:41 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 18:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Deze bands spelen echter wel op grotere festivals waar mensen uit het noorden ook komen.
Dat klopt, maar er is ook een grote groep mensen uit het noorden, die niet naar die festivals gaan.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2010 18:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou eh niej zeur'n beiden, post dan gewoon een lijstje bands die jij daar graag zou willen zien.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-07-2010 18:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 18:41 schreef Buried_Alive het volgende:
Dat klopt, maar er is ook een grote groep mensen uit het noorden, die niet naar die festivals gaan.


Zeker, maar het argument blijft staan, en ik denk niet dat het snugger is om je juist op die doelgroep te concentreren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-07-2010 19:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Angizia.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-07-2010 19:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 19:00 schreef Vargen666 het volgende:
Angizia.


Helaas treden die niet op, net zoals bijna alle andere gave bands uit Oostenrijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 29-07-2010 19:30 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 18:30 schreef Ziona het volgende:
Temnozor


Moet je natuurlijk wel huldrefolk erbij doen, want anders is het niet echt.

Oftewel, ik hoop dat het Podium nooit te maken krijgt met zo'n PR clusterfuck. En als Ini mini toch moet komen, dan maar met Fractured Insanity.

Al was het maar om te 'en met meneer Daems.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-07-2010 19:36 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 18:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Zeker, maar het argument blijft staan, en ik denk niet dat het snugger is om je juist op die doelgroep te concentreren.

Ik denk dat men beter kan kijken hoe interessant überhaupt die band is. Want als er geen interesse voor is, maakt het weinig uit of de doelgroep nu wel of niet naar festivals gaat.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-07-2010 19:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 juli 2010 19:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Helaas treden die niet op, net zoals bijna alle andere gave bands uit Oostenrijk.

Sommige dingen zijn gewoon niet eerlijk.



smeerik
Usericon van smeerik
Posted 29-07-2010 20:18 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 29 juli 2010 18:32 schreef herrie het volgende:
ik heb respect voor het podium (ook omdat je er fijntjes op kunt nemen... ). vaak is al ruim van te voren bekedn welke bands wanneer optreden en als band zijnde is 't ook altijd goed voor elkaar.
volgens mij is het podium nog 1 van de laatste plekken in Drenthe waar regelmatig metal en aanverwante muzak geprogrammeerd wordt. netjes!


KIjk eens aan dit wardeer ik echt
Grindbashers heerste wel op de grindnight toen


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-07-2010 21:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-07-2010 0:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 juli 2010 20:18 schreef smeerik het volgende:
KIjk eens aan dit wardeer ik echt
Grindbashers heerste wel op de grindnight toen


Och, je hebt ons telefoonnummer, als je nog eens een half uur tekort komt horen we het wel.

Verder is het vooral een afweging tussen kosten / baten natuurlijk, je kan wel een middelgrote band voor pak-hem-beet 500 euro boeken, maar dan moet je wel 100 man á 5 euro binnenkrijgen. + de rest van de kosten.

Kijk goed wanneer er dingen in de omgeving te doen zijn, Hedon is bijvoorbeeld akelig dicht in de buurt als er op 1 avond 2 metalconcerten zijn.

Verder denk ik dat jullie nu wel goed bezig zijn met promotie en dergelijke, dus gewoon blijven programmeren.

Ook hebben jullie het backstage goed voor elkaar, dat scheelt ook.


Boeiender


smeerik
Usericon van smeerik
Posted 02-08-2010 22:00 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 30 juli 2010 0:46 schreef MR. N het volgende:
Och, je hebt ons telefoonnummer, als je nog eens een half uur tekort komt horen we het wel.

Verder is het vooral een afweging tussen kosten / baten natuurlijk, je kan wel een middelgrote band voor pak-hem-beet 500 euro boeken, maar dan moet je wel 100 man á 5 euro binnenkrijgen. + de rest van de kosten.

Kijk goed wanneer er dingen in de omgeving te doen zijn, Hedon is bijvoorbeeld akelig dicht in de buurt als er op 1 avond 2 metalconcerten zijn.

Verder denk ik dat jullie nu wel goed bezig zijn met promotie en dergelijke, dus gewoon blijven programmeren.

Ook hebben jullie het backstage goed voor elkaar, dat scheelt ook.



klopt...maar het klote is van dat wij ver voor uit boeken. Wat soms wel botst met andere gigs in de omgeving...zoals zwolle en kampen.
Ik ga deze week ff contact leggen met de organisator van t'ukien en dan het er over hebben qua gig's want niet kort geleden hadden we bijde datums het zelfde en vrat wel publiek.

Promotie doen we wel goed jah denk ik...kan wel beter..maar dat zegt iedereen denk ik wel haha..ik doe mijn best om te promoten enz.



[Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 02-08-2010 22:03]


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 08-08-2010 0:15 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

Jeugd sentiment is het toen het vroegah nog "De Box" als naam had. Geweldige shows gezien daar, met als uitschieter Dark Angel.

Meer Trash metal is altijd goed natuurlijk.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen