IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore & Punk III Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-02-2011 22:19 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 2 februari 2011 22:14 schreef BenKnuckles het volgende:
In Londen heb je de LBU dacht ik.


De London Beatdown Unit inderdaad.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 22:19 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt

quote:
Op 2 februari 2011 22:18 schreef BenKnuckles het volgende:
Lower East Side crew? Is Roger Miret (Agnostic Front) daar geen lid van? Of interpreteer ik de lyrics van For My Family nu verkeerd?
Heb je helemaal goed. Ik weet niet of die crew nog bestaat, of dat je vanuit die crew DMS weer kreeg... was ook van Warzone die crew als ik me niet vergis.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 22:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 2 februari 2011 22:19 schreef XnegativeX het volgende:
De London Beatdown Unit inderdaad.


Knuckledust, Ninebar en dergelijke toch?

quote:
Op 2 februari 2011 22:19 schreef Dronckaerdt het volgende:
Heb je helemaal goed. Ik weet niet of die crew nog bestaat, of dat je vanuit die crew DMS weer kreeg... was ook van Warzone die crew als ik me niet vergis.


DMS is de crew met enkele leden van Madball en die zanger van Bulldoze (KevOne), dacht ik. En de LES-crew is volgens mij gestopt na de dood van Warzone's zanger.

Vergeet die andere verschrikkelijke crew niet, die iedere show komt verpesten met stoer apengedoe: de youth crew. Brrr.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 22:38 by bastianus Profiel van bastianus

Tja. Mensen in groepsverband. Die straight-edgers die je peuk en biertje uit je handen sloegen. Brr.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 22:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Gelukkig dat die knakkers ook weer enkelingen zijn die het niet zo goed begrepen hebben.

Edit: die straight-edgers die peuken en bier uit anderen hun handen beginnen halen, niet de sXe'ers in het algemeen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-02-2011 22:40]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 22:42 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt

Serieus, de eerste straight edger die dat doet bij mij zal stoeprand happen en niet te zuinig. Bier is heilig.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 22:42 by bastianus Profiel van bastianus

Kweenie. Al die straight-edgers met die kruisjes, ik vond het een beetje aanstellerig. Als niet roken of drinken je keuze uit eigen overtuiging is hoef je er toch niet zo te koop mee te lopen? Vind het een beetje hetzelfde als die christenen met die visjes op de auto. Wat moeten ze toch bewijzen voor de buitenwereld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 22:44 by bokaj Profiel van bokaj

En die metalheads met hun satanische t-shirts. Bah.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 22:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 22:44 schreef bokaj het volgende:
En die metalheads met hun satanische t-shirts. Bah.
Die uniformiteit in de metal begon me op een gegeven moment ook knap de strot uit te hangen inderdaad. Of al die leraren met hun lange broeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 22:49 by bokaj Profiel van bokaj

En al die vrouwen zonder hoofddoekje, ik vraag mij af wat zij daarmee willen bewijzen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 22:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 22:49 schreef bokaj het volgende:
En al die vrouwen zonder hoofddoekje, ik vraag mij af wat zij daarmee willen bewijzen.
Dat ze PVV stemmen, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 02-02-2011 22:59 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 2 februari 2011 22:49 schreef bokaj het volgende:
En al die vrouwen zonder hoofddoekje, ik vraag mij af wat zij daarmee willen bewijzen.
Daar is maar 1 recept voor!



Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 23:01 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt

Nou, nou, is dat niet wat grof...


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 23:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 23:01 schreef Dronckaerdt het volgende:
Nou, nou, is dat niet wat grof...
Inderdaad, hij had gerust wat fijner materiaal kunnen kiezen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 02-02-2011 23:06 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 2 februari 2011 23:01 schreef Dronckaerdt het volgende:
Nou, nou, is dat niet wat grof...
Ik wou onderstaande posten, maarja die heeft wel een hoofddoek en dus niet ontopic.




Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 02-02-2011 23:07 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 2 februari 2011 23:05 schreef bastianus het volgende:
Inderdaad, hij had gerust wat fijner materiaal kunnen kiezen..




Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 23:08 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt

Precies dan heb je er langer plezier mee ook


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 23:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 2 februari 2011 22:42 schreef bastianus het volgende:
Kweenie. Al die straight-edgers met die kruisjes, ik vond het een beetje aanstellerig. Als niet roken of drinken je keuze uit eigen overtuiging is hoef je er toch niet zo te koop mee te lopen? ... Wat moeten ze toch bewijzen voor de buitenwereld?


Ik denk dat ze niet echt iets willen bewijzen tegenover de buitenwereld, maar binnen de groep het 'unity'-gevoel willen versterken. Dat 'unity' is sowieso een belangrijk iets binnen de hardcorescene.

Dat is de reden waarom die enkelingen enkel op show met x-en op hun vuisten ziet. En omdat hun favoriete bands dat doen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 23:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 23:09 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik denk dat ze niet echt iets willen bewijzen tegenover de buitenwereld, maar binnen de groep het 'unity'-gevoel willen versterken. Dat 'unity' is sowieso een belangrijk iets binnen de hardcorescene.

Dat is de reden waarom die enkelingen enkel op show met x-en op hun vuisten ziet. En omdat hun favoriete bands dat doen
Apart. Unity. Dat klinkt me toch vrij gay en klef in de oren. Het is dat Madball het er ook altijd over heeft, maar anders..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 23:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Het is even gay en klef als het neuken van lijken, het vereren van een geit en het fantaseren over draken. Ieder z'n meug


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 23:13 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt

Gewoon een stel hippies bijelkaar eigenlijk.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 23:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 23:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Het is even gay en klef als het neuken van lijken, het vereren van een geit en het fantaseren over draken. Ieder z'n meug
Ook niet mijn kopje thee. Ik vind depressief doen en als een vleermuis dansen wel gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 23:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Sesamstraat?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 23:18 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 02-02-2011 23:20 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 2 februari 2011 23:15 schreef bastianus het volgende:
Ook niet mijn kopje thee. Ik vind depressief doen en als een vleermuis dansen wel gaaf.

En de mooie vrouwen op shows is ook mooi meegenomen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen