IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Empyrium Volgende pagina
Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 14:49 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Heeft iemand deze cd al,of reeds iets gehoord?Is ie goed??

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-12-2006 20:01]


Noppe


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 14:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

beide vragen kan ik met "JA" beantwoorden.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 15:04 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
beide vragen kan ik met "JA" beantwoorden.


heb je de cd gekocht??Of ergens gedownload?


Noppe


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 15:09 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

En waar kan ik de tracklist vinden,en speelduur?


Noppe


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 15:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:09 schreef Jurgen het volgende:
En waar kan ik de tracklist vinden,en speelduur?


Ik heb hem via ruilen gekregen (op mp3 formaat). verwacht een ingetogen mooie sfeervolle cd.ik vind hem heel goed alhoewel de vorige net iets beter was. voor de rest moet je eens naar de empyrium site gaan.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 17:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het is toch met veel violen ook?
Ik had laatst wat nummers van hun gedownload.
Wat voor muziekstyle is het eigenlijk als ik het vragen mag?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-09-2002 18:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

weiland is een geweldige cd. komt in 2 versies 1 cd of per hoofdstuk 1 (3 cd's dus)

deel 1: heide bestimmung
1. kein hirtenfeuer glimmt mehr
2. heimwärds
3. nebel
4. fortgang
5. a capella
6. nachhall

deel 2: Waldpoesie
1. waldpoesie

deel 3: Wassergeiser
1. die schwäne im schilf
2. am wasserfall
3. fossegrim
4. der nir
5. das blau-kristallne kämmerlein

die 3 cd versie, ik heb em, is af te raden (ook al is ie gelimiteerd) omdat je de hele tijd loopt te wisselen, de cd's duren elk ongeveer 15 min



Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 18:05 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 17:34 schreef wladimir het volgende:
Het is toch met veel violen ook?
Ik had laatst wat nummers van hun gedownload.
Wat voor muziekstyle is het eigenlijk als ik het vragen mag?


Het is melancholische doom muziek.


Noppe


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 20:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik wist niet dat ik dat leuk zou vinden gaaf


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-09-2002 20:34 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ga em zeker inslaan, voor de koude wintermaanden


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-09-2002 22:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

de omschrijving "Melancholische Doom muziek" en "veel violen" heeft mijn interesse wel aangewakkerd zeg... ik geloof dat die op mijn oneindig lange "wishlist" komt te staan


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 22:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik denk niet dat het doom is, maar dat boeit me niet.
het is gewoon goed..


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 23:23 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Heb de cd net besteld,dus we zien wel wat het heeft he


Noppe


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-09-2002 7:48 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

claw gewoon kopen, je doet zeker geen miskoop

wladimir, vroeger maakte empyrium doom



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-09-2002 15:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Van de frontpage:
quote:
Empyrium uit elkaar

Op de officiële Empyrium website is te lezen dat deze Duitse melancholische doom/dark metalband heeft besloten om uit elkaar te gaan:



"Weiland" is now released since quite some time and as some of you might have read elsewhere, we hereby confirm that this is the last Empyrium release. We feel it's about time to move on to new concepts and projects. Empyrium has explored nature-mystics since 1994, and after 8 years we feel to move on and made a glorious farewell to the concept with "Weiland"...we will keep you updated about new projects of Empyrium members on this page however, so we hope it's still worthy to drop by...

Jammer!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-09-2002 15:30 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 september 2002 15:27 schreef Slechtheid het volgende:
Van de frontpage:
Jammer!


Mja ik had het al eerder op de site gelezen...erg jammer! Ik vind het ook zeer jammer dat de teksten op weiland in het Duits zijn Nou snap ik er helemaal niets meer van :| Maar de muziek blijft goed



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-09-2002 15:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Jah, ik vind het ook flink zonde. Maar ik kan nu iig het oudere werk ook gaan aanschaffen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-09-2002 16:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Echt prachtige muziek, dat Empyrium. Moet alleen die nieuwste nog aanschaffen, maar toch vind ik het oudere werk mooier, omdat dat nog doom was met gitaren en met screams (of grimes, hoe noem je dat gegil? ) Het wordt soms wel een beetje te pathetisch trouwens, maar niettemin goed voor bij depressieve buien.


Dear dirty delightful old drunken old days


valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 20-09-2002 22:35 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 16:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Echt prachtige muziek, dat Empyrium. Moet alleen die nieuwste nog aanschaffen, maar toch vind ik het oudere werk mooier, omdat dat nog doom was met gitaren en met screams (of grimes, hoe noem je dat gegil? ) Het wordt soms wel een beetje te pathetisch trouwens, maar niettemin goed voor bij depressieve buien.


Op de laatste staan screams


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-10-2002 16:16 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 22:35 schreef valdrgalga het volgende:
Op de laatste staan screams


jippieeeeee!!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-10-2002 18:32 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 22:02 schreef Claw het volgende:
de omschrijving "Melancholische Doom muziek" en "veel violen" heeft mijn interesse wel aangewakkerd zeg... ik geloof dat die op mijn oneindig lange "wishlist" komt te staan

Heb ik dat probleem toch weer ff opgelost .Heb je hem nu al geluisterd?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-10-2002 20:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 oktober 2002 18:32 schreef Vlkodlak het volgende:
Heb ik dat probleem toch weer ff opgelost .Heb je hem nu al geluisterd?


Jazeker! Zitten mooie stukken muziek bij! Ik noem een 'Die Schwane im Schilf' ... gewoon prachtig. Maar toch vind ik hun oudere cd's wat beter, vooral A Wintersunset en Where At Night the Wood Grouse Plays

Ik zag trouwens op Displeased een vergelijking tussen 'Where at Night... en 'Kveldssanger' van Ulver, dus die cd moet jij mij maar eens gaan uitlenen

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 08-10-2002 20:24]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 08-10-2002 21:29 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:23 schreef Claw het volgende:
Jazeker! Zitten mooie stukken muziek bij! Ik noem een 'Die Schwane im Schilf' ... gewoon prachtig. Maar toch vind ik hun oudere cd's wat beter, vooral A Wintersunset en Where At Night the Wood Grouse Plays

Ik zag trouwens op Displeased een vergelijking tussen 'Where at Night... en 'Kveldssanger' van Ulver, dus die cd moet jij mij maar eens gaan uitlenen

Die cd is wel ongeveer in dezelfde richting alleen dan geen opera-achtige vocalen en de nummers zijn allemaal wat meer in dezelfde richting klinken in mijn oren iets weemoediger.
Ulver
Ik zal hem binnenkort wel ff voor je meenemen. (ik ben te goed voor deze wereld )


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 09-10-2002 13:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Mijn moeder heeft hem net gekocht....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2002 13:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 13:43 schreef elmar het volgende:
Mijn moeder heeft hem net gekocht....


voor jou....

...omdat je zo zeurde om de cd te hebben (en je zakgeld reeds op was aan zwart en witte schmink).


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 10-10-2002 16:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

HAHAHAHAHA


Nee, voor haarzelf


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen