IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ik word zo blij van een veer in mijn reet [ complimenten topic ] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 22:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 22:38 schreef bastianus het volgende:
Voor mij vast niet. Voor jou weet ik het niet. Ik geef les op het MBO. Niveau 4 bij ons staat gelijk aan eindniveau Havo. Onze eindexamens vind ik erg goed te doen.


Ik zit hier lekker de hele dag samenvattingen te maken en teksten te lezen (van Coen Simons) die nog pretentieuzer zijn dan Arnon Grunberg, fuck my life...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2011 23:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 22:47 schreef iPim het volgende:
Ik zit hier lekker de hele dag samenvattingen te maken en teksten te lezen (van Coen Simons) die nog pretentieuzer zijn dan Arnon Grunberg, fuck my life...
Probeer vooral eerst globaal te lezen, en dan pas diep op materie in te gaan. Als je de structuur van een tekst doorziet, laat de inhoud meestal nog maar weinig verrassingen zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 23:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 23:00 schreef bastianus het volgende:
Probeer vooral eerst globaal te lezen, en dan pas diep op materie in te gaan. Als je de structuur van een tekst doorziet, laat de inhoud meestal nog maar weinig verrassingen zien.

, dank je


Lees FYI wel even de herkansing van 2009 tijdvak II, tekst 1 over het feminisme. Die tekst is ZO verschrikkelijk slecht! http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvh57glpdohx6_n11vg41h1h4i9qe/vi5ri19c65xy/f=/bestand.pdf

Spot de epische contradictie in alinea 13 en het propagerende van alinea 14. Het is lachwekkend!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-05-2011 1:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

"Ik denk de hele tijd dat jij Bram bent"


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-05-2011 1:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zoek die shit gewoon op voor m'n moeder.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2011 3:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2011 1:04 schreef bokaj het volgende:
"Ik denk de hele tijd dat jij Bram bent"


Een van de beste, mooi man.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-05-2011 10:30 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 15 mei 2011 23:03 schreef iPim het volgende:
, dank je


Lees FYI wel even de herkansing van 2009 tijdvak II, tekst 1 over het feminisme. Die tekst is ZO verschrikkelijk slecht! http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvh57glpdohx6_n11vg41h1h4i9qe/vi5ri19c65xy/f=/bestand.pdf

Spot de epische contradictie in alinea 13 en het propagerende van alinea 14. Het is lachwekkend!



Je bent zelf lachwekkend, helemaal niets mis met die tekst. En oh te pas en te onpas het woord episch gebruiken is ook al een tijdje niet meer cool.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 11:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2011 1:04 schreef bokaj het volgende:
"Ik denk de hele tijd dat jij Bram bent"


Ze wil je!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-05-2011 11:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2011 10:30 schreef flebbie het volgende:
Je bent zelf lachwekkend, helemaal niets mis met die tekst. En oh te pas en te onpas het woord episch gebruiken is ook al een tijdje niet meer cool.


Ik vind het een aardige contradictie dat als je eerst zegt dat vrouwen langer gaan studeren voor betere banen en dat ze in het zakenleven terecht komen en dat je dan vervolgens zegt dat de vrouwen die langer door zullen leren toch alleen maar cassière worden?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-05-2011 16:41 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 26 mei 2011 11:30 schreef iPim het volgende:
Ik vind het een aardige contradictie dat als je eerst zegt dat vrouwen langer gaan studeren voor betere banen en dat ze in het zakenleven terecht komen en dat je dan vervolgens zegt dat de vrouwen die langer door zullen leren toch alleen maar cassière worden?



Aandeel hoogopgeleide 25- tot 35-jarigen


Kijk beste iPim, ook al gaan steeds meer vrouwen studeren en carrière maken, dat neemt niet weg dat nog steeds de meerderheid van de vrouwen (en mannen) in Nederland lager opgeleid zijn. Toen jouw stukje tekst is geschreven (2007) was dit 62% volgens het CBS. Dat is waar de schrijver op doelt.



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


rotor
Usericon van rotor
Posted 26-05-2011 16:47 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2011 11:30 schreef iPim het volgende:
Ik vind het een aardige contradictie dat als je eerst zegt dat vrouwen langer gaan studeren voor betere banen en dat ze in het zakenleven terecht komen en dat je dan vervolgens zegt dat de vrouwen die langer door zullen leren toch alleen maar cassière worden?
Je begrijpt de tekst gewoon niet goed genoeg, schattebout.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-05-2011 19:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Behoorlijk slecht, ja. Misschien moet je even kijken wie het ene zegt en wie het andere zegt...


I wish I was a butterfly


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-05-2011 21:21 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ach zijn onvolgroeide hersentjes weten niet beter. En dat geeft op zich niet. Beetje jammer alleen dat ie zo'n opgedroogde pisvlek is die hier continue het tegenovergestelde probeert te pretenderen. Over epische contradicties gesproken.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-05-2011 6:24 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

vandaag eerste beoordelingsgesprek gehad (werd wel tijd na 1 1/2 jaar)

resultaat:



hihi


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 28-05-2011 10:07 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 6:24 schreef watery black het volgende:
vandaag eerste beoordelingsgesprek gehad (werd wel tijd na 1 1/2 jaar)

*trots pauwtje*

hihi


Goed zo!


Ohja ik werd gister nog op 24 geschat [ben 30], en ik kreeg te horen dat mijn Duits erg goed is Ok, thanks I guess.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-05-2011 10:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat is Engels....


Subtiel kamerolifantje


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 28-05-2011 10:33 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 10:16 schreef stigma het volgende:
Dat is Engels....


Tjeempie! Heb ik er even helemaal niets van begrepen! Dank je voor de opheldering!


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-05-2011 20:52 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

"Je kijkt lief"
Bedankt hoor Roland Steeg. Ouwe Duitse spammert die je dr bent!


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 21:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 21:21 schreef flebbie het volgende:
Ach zijn onvolgroeide hersentjes weten niet beter. En dat geeft op zich niet. Beetje jammer alleen dat ie zo'n opgedroogde pisvlek is die hier continue het tegenovergestelde probeert te pretenderen. Over epische contradicties gesproken.
Meende jij op die leeftijd dan ook niet dat je de wijsheid in pacht had?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 21:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 10:07 schreef Pem het volgende:
Goed zo!


Ohja ik werd gister nog op 24 geschat [ben 30], en ik kreeg te horen dat mijn Duits erg goed is Ok, thanks I guess.
Mijn leerlingen schatten me van de week halverwege de twintig, i.p.v. zevenendertig. Al betwijfel ik of het alleen met mijn uiterlijk te maken heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 29-05-2011 21:34 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 29 mei 2011 21:05 schreef bastianus het volgende:
Meende jij op die leeftijd dan ook niet dat je de wijsheid in pacht had?


Nee ik was echt enorm verlegen, trok mijn bek nooit open. Dit veranderde ook niet toen er op allerlei plaatsen opeens haartjes begonnen te groeien. Bleef gewoon vrij onzeker.

Moet er wel bij zeggen dat ik geen idee heb hoe ik me op internet zou hebben gedragen op die leeftijd. Waarschijnlijk ter compensatie ook als een betweterig rotjong


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2011 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 21:34 schreef flebbie het volgende:
Nee ik was echt enorm verlegen, trok mijn bek nooit open. Dit veranderde ook niet toen er op allerlei plaatsen opeens haartjes begonnen te groeien. Bleef gewoon vrij onzeker.

Moet er wel bij zeggen dat ik geen idee heb hoe ik me op internet zou hebben gedragen op die leeftijd. Waarschijnlijk ter compensatie ook als een betweterig rotjong
O, ik was ook erg onzeker. Maar dat overschreeuwde ik door Ipimmerig te doen. Nu ik een beetje zekerder ben van mezelf hoef ik me ook niet meer zo te laten gelden, althans niet IRL.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-05-2011 19:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Een mooie vrouwelijke collega zei laatst:

"Jan die kan er wat van"





[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-05-2011 19:40]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 30-05-2011 22:28 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 21:06 schreef bastianus het volgende:
Mijn leerlingen schatten me van de week halverwege de twintig, i.p.v. zevenendertig. Al betwijfel ik of het alleen met mijn uiterlijk te maken heeft.


hehe zelfkennis FTW! Kan me ergens wel voorstellen dat ze je qua/door gedrag jonger schatten ja. Niks mis mee


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2011 22:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Noem je Bastianus verlept?


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen