IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-12-2010 8:04 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 23 december 2010 9:54 schreef bastianus het volgende:
Nee, beslist geen auto voor watjes, de Monza.


Klopt en daarom rij ik er ook in, ben namelijk ook ONTZETTEND stoer


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-12-2010 9:30 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

http://link.marktplaats.nl/401892417

leuk opknappertje voor maar 5000 pleuro


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-12-2010 9:36 by Forever After Profiel van Forever After

Die sticker op die deur. :')


 


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-12-2010 9:50 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

"more fun"... denk dat de bestuurder het iets te letterlijk nam ja


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-12-2010 10:17 by Forever After Profiel van Forever After

Wel minder CO2 nu.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-12-2010 10:17]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-12-2010 10:35 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij zitten er wat addertjes onder het gras. 'Met een nieuwe carrosserie goed te repareren.'


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-12-2010 12:11 by XXL Profiel van XXL

Best handig voor wie een gestolen exemplaar wil voorzien van een 'fris kenteken'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-12-2010 22:40 by Dentz Profiel van Dentz

Ja, een exemplaar die heel is gaat voor 20k weg. Dat geeft je wel een beetje speelruimte, zeker als je hier en daar wat onderdelen "vindt".


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-12-2010 23:53 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

5k voor dat kom op man, hij wil gewoon dubbel cashen na de verzekering. Wel fijn dat het onderhoudsboekje er ook bij zit!!


Dear dirty delightful old drunken old days


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-12-2010 23:58 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 26 december 2010 23:53 schreef Schaffelaer het volgende:
5k voor dat kom op man, hij wil gewoon dubbel cashen na de verzekering. Wel fijn dat het onderhoudsboekje er ook bij zit!!


en hij heeft getinte ruiten he


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2010 0:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 december 2010 23:53 schreef Schaffelaer het volgende:
5k voor dat kom op man, hij wil gewoon dubbel cashen na de verzekering. Wel fijn dat het onderhoudsboekje er ook bij zit!!


Is vrij gebruikelijk hoor zo'n prijs...

Bovendien is dit duidelijk niet iemand die zelf de schade gereden heeft, of hij moet dagelijks auto's total loss rijden dus verzekeringsfraude lijkt me erg sterk.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-12-2010 0:07]


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2010 0:09 by Forever After Profiel van Forever After

Als je dat stuk schroot weer in "oude" staat wilt brengen kun je net zo goed een nieuwe kopen. D'r zit niks meer aan wat nog ok is.


Edit:
Ik denk dat ze van geluk mogen spreken als daar iemand levend is uitgekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-12-2010 0:10]


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2010 8:41 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 december 2010 0:05 schreef karnivoor het volgende:
Is vrij gebruikelijk hoor zo'n prijs...

Bovendien is dit duidelijk niet iemand die zelf de schade gereden heeft, of hij moet dagelijks auto's total loss rijden dus verzekeringsfraude lijkt me erg sterk.


Niemand heeft het over fraude gehad hoor. Als je je auto in de prak rijdt, of je dit nu zelf gedaan hebt of niet, en je bent goed verzekerd dan krijg je daar een bedrag voor terug. Vervolgens krijg je vaak de keuze om de auto terug te kopen van de verzekering, voor bedrag x. Als je dat doet, en je weet er vervolgens méér voor te vangen op marktplaats dan ben je gewoon een goede handelaar, geen fraudeur. De verzekering gaat er dan ook geen cent op achteruit op deze manier.

NB: Deze mini is inderdaad wel heel brak, kan me niet voorstellen dat hier nog iemand een nieuwe auto van kan maken. Wel zonde, met 500km op de teller. Nadeel van dergelijke schadeauto's weer fixen is overigens ook dat de hele constructie zo'n enorme klap heeft gekregen dat de auto vaak na reparatie nog heel veel gekke dingen houdt.

Diezelfde handelaar van die mini heeft overigens ook nog een mooie Lambo op marktplaats staan, 49.995 euro, je moet er alleen ongeveer een compleet nieuwe voorkant op ivm brandschade

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-12-2010 8:41]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-12-2010 12:02 by Nimbus Profiel van Nimbus

Oh een Lamboghini met brandschade, dat zie je nou nooit.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2010 13:24 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 december 2010 8:41 schreef Valorian het volgende:
Diezelfde handelaar van die mini heeft overigens ook nog een mooie Lambo op marktplaats staan, 49.995 euro, je moet er alleen ongeveer een compleet nieuwe voorkant op ivm brandschade


En gekocht?


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2010 15:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 december 2010 13:24 schreef Forever After het volgende:
En gekocht?


Nee, zat in dubio maar heb het uiteindelijk toch maar gelaten voor wat het is, heb veel drempels in mijn wijk en dan is zo'n auto gewoon niet ideaal.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-12-2010 15:08 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wees eerlijk, je zag gewoon tegen het opknappen op.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2010 15:11 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 december 2010 15:08 schreef Nimbus het volgende:
Wees eerlijk, je zag gewoon tegen het opknappen op.


Dat ook wel een beetje. Mijzelf kennende zou ik het dan weer te budget op willen lossen, met een andere kleur motorkap / voorschermen van de sloop om het betaalbaar te houden, etc. En dan wordt je toch snel een beetje de pauper van de buurt met zo'n aan elkaar geplakte Lambo voor de deur.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2010 18:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 december 2010 8:41 schreef Valorian het volgende:
Niemand heeft het over fraude gehad hoor. Als je je auto in de prak rijdt, of je dit nu zelf gedaan hebt of niet, en je bent goed verzekerd dan krijg je daar een bedrag voor terug. Vervolgens krijg je vaak de keuze om de auto terug te kopen van de verzekering, voor bedrag x. Als je dat doet, en je weet er vervolgens méér voor te vangen op marktplaats dan ben je gewoon een goede handelaar, geen fraudeur. De verzekering gaat er dan ook geen cent op achteruit op deze manier.

NB: Deze mini is inderdaad wel heel brak, kan me niet voorstellen dat hier nog iemand een nieuwe auto van kan maken. Wel zonde, met 500km op de teller. Nadeel van dergelijke schadeauto's weer fixen is overigens ook dat de hele constructie zo'n enorme klap heeft gekregen dat de auto vaak na reparatie nog heel veel gekke dingen houdt.

Diezelfde handelaar van die mini heeft overigens ook nog een mooie Lambo op marktplaats staan, 49.995 euro, je moet er alleen ongeveer een compleet nieuwe voorkant op ivm brandschade


Dubbel cashen bij de verzekeraar klinkt als fraude hoor. En klopt ja, zijn alleen maar weinig mensen die de waarde van zo'n wrak doorhebben. Daarnaast wordt vaak ook het wrak per opbod verkocht door de maatschappij doordat je over het algemeen al afstand hebt genomen van het wrak.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2010 20:53 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

@Karnivoor:

Volgens mij heb je mijn post niet helemaal goed gelezen/begrepen. Je cash op deze manier feitelijk maar één keer bij de verzekeraar. Die betaald jou schade (in dit geval wellicht de dagwaarde van de auto). Wat jij vervolgens doet is aan jou. Als jij die auto weer terugkoopt en voor meer verkoopt gaat de verzekeraar daar geen cent op vooruit of achteruit. Geen fraude dus. Verder wordt zo'n auto inderdaad vaak per opbod verkocht, nádat ze je zelf de kans geven om die auto eerst terug te kopen. Dat geldt niet voor alle verzekeraars maar voor een deel wel. In dit geval gaat het overigens om een handelaar, die dus die auto inderdaad wel gekocht zal hebben. Maar waar zie jij nou het fraude-gedeelte precies?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-12-2010 21:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik had het erover dat hij het 'dubbel cashen' noemt, dit klinkt als fraude. Wil niet zeggen dat het het ook is. Maar een vuistregel van de verzekering is dat de verzekerde geen winst uit een verzekeringsuitkering mag hebben, indemniteitsbeginsel. Als hij zijn eigen wrak echter opkoopt en verkoopt, handelt hij buiten de verzekering om en gaat dit niet op. Echter kan wel de schijn gewekt worden dat hij aan de schade verdient en derhalve de verzekering 'oplicht'.

Maar waar ik vooral op doelde is dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat deze handelaar alles zelf in de prak heeft gereden. Met andere woorden, hij kan er niet dubbel aan verdienen, slecht een kwastie van inkopen van een partij en verkopen aan een andere. Zuivere handel.


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-12-2010 20:53 by Forever After Profiel van Forever After

Staat doet schepje bovenop hoge benzineprijs
Uitgegeven: 30 december 2010 11:06
Laatst gewijzigd: 30 december 2010 15:16

EINDHOVEN - De toch al hoge brandstofprijzen krijgen vanaf 1 januari een extra zetje van de overheid die per 1 januari de accijnzen op benzine, diesel en lpg met 0,6 procent verhoogt.

Volgens consumentencollectief UnitedConsumers wordt benzine daardoor bijna een halve cent duurder, diesel een kwart cent en de recordprijs van lpg loopt verder op tot ruim 0,86 cent per liter.

''Op zich lijken de accijnsverhogingen voor inflatiecorrectie heel kleine verhogingen'', aldus Paul van Selms van UnitedConsumers. Maar al met al is het accijnsaandeel in benzine en diesel bijna de helft van de totaalprijs.

Btw

''Omgerekend per tank hebben we het over accijnzen van meer dan 30 euro per benzinetankbeurt en bij diesel over ongeveer 25 euro.'' Voor lpg gaat het om een paar euro. Bovendien wordt er over de accijns ook nog btw geheven.

Los van de accijnsverhogingen is de brandstof in Nederland dit jaar ruim een dubbeltje in prijs gestegen. ''Dat wil zeggen dat de gemiddelde automobilist dit jaar ruim 50 euro meer aan brandstof heeft uitgegeven.''

E10

Verder wijst UnitedConsumers erop dat de brandstof E10 komend jaar aan een opmars zal beginnen. Op termijn moet die euro95 gaan vervangen. Het is een mengsel waar 10 procent ethanol in zit.

''Mensen gaan dus meer accijns betalen voor minder benzine'', concludeert Van Selms. In Frankrijk hebben vrijwel alle pompen langs de snelweg deze milieuvriendelijkere variant al.

De overheid haalt volgens UnitedConsumers jaarlijks bijna 4 miljard euro op aan benzineaccijns en nog eens ruim 3 miljard euro aan andere brandstofaccijnzen.

Bekijk de actuele brandstofprijzen

© ANP Nu.nl


*zucht*


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2010 21:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aargh, die auto aankoop uitstellen dan maar

je moet 6 maand vast werken bij je huidige werkgever om te kunnen lenen... dus als je net begonnen bent kun je er naar fluiten... ook al heb je al 8 jaar gewerkt


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-12-2010 21:18 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Lenen voor een auto? U zijt gek of zo?


Dear dirty delightful old drunken old days


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2010 21:21 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 30 december 2010 21:18 schreef Schaffelaer het volgende:
Lenen voor een auto? U zijt gek of zo?


Leg uit?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen