IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : MidlifeCrisis Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 06-08-2010 20:28 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 6 augustus 2010 20:26 schreef Vargen666 het volgende:
Het werd net zo spannend.

Nou
Daarom zit ik meestal in het onzin gedeelte.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 06-08-2010 21:22 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Hey, BW hoe oud ben jij eigenlijk?


american psycho


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-08-2010 22:39 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 augustus 2010 17:24 schreef Rotzak het volgende:
Ik zou eerst een stuk of 10 drafts met Grolsch drinken voordat ik naar die kut stad zou gaan.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-08-2010 1:12 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 6 augustus 2010 21:22 schreef peer het volgende:
Hey, BW hoe oud ben jij eigenlijk?

Zie paar pagina's terug.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-08-2010 2:04 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Nu zie ik ook waar je op doelde in het psychiatrie-topic, die opmerking van mij had meer te maken met mijn persoonlijke omstandigheden dan de jouwe.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 07-08-2010 2:05]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-08-2010 2:06 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 7 augustus 2010 2:04 schreef Yirroth het volgende:
Nu zie ik ook waar je op doelde in het psychiatrie-topic, die opmerking van mij had meer te maken met mijn persoonlijke omstandigheden dan de jouwe.

Ahzo, ik doelde ook niet op mezelf alleen, maar op de gehele milifecrisis samenleving.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-08-2010 2:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wat een idioten zijn jullie...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-08-2010 3:11 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2010 17:51 schreef H-K het volgende:
Nou mooi is dat

Verder ben ik extreem content met mijn saaie leven en dito kantoorbaantje, dus een midlifecrisis zit er nog niet echt in





dude, leef je nog?!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-08-2010 15:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 7 augustus 2010 3:11 schreef BitchSlap het volgende:
dude, leef je nog?!


Leven is relatief
Zit alleen nooit meer op hyves of MSN en in de weekenden bij de vrouw en doordeweeks op het werk.
Ik heb een omgekeerde mid-life crisis.


Life doesn't get much better than this!


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-08-2010 22:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2010 21:22 schreef peer het volgende:
Hey, BW hoe oud ben jij eigenlijk?


bijna milf-leeftijd...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-08-2010 4:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

H.o.T.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-08-2010 5:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vogeltjesdans.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2010 10:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2010 18:48 schreef BerserkerWoman het volgende:
Het kan toch nog altijd?!?


Maar, maar 2012 dan? Als de wereld vergaat enzo.
Overigens is het denk ik meer een keuze als:
Gezin sluit reizen niet uit, reizen sluit gezin niet uit.

Doe lekker wat je zelf wil, maar roepen dat iets geen keuze zou zijn wat vele mensen doen, is onzin want ook dat is een keuze. Ben je het bijvoorbeeld niet eens met hoe je leven loopt, wil je er meer/minder uithalen, doe het dan.

Oh en neuh, geen midlifecrisis hier.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-08-2010 10:01]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2010 11:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

En als je om je gezin besluit dat je het niet wil doen, dan is het dus niet belangrijk genoeg -> niet zeiken.


Je moeder.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 08-08-2010 18:11 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 10:00 schreef MMayo het volgende:

Gezin sluit reizen niet uit, reizen sluit gezin niet uit.




Misschien als je een paar weken op vakantie gaat naar een camping of een resort niet, maar als je een echte reis wilt maken denk ik van wel.

Stel je wilt door heel Egypte of India heen trekken, alleen met de hygiene daar zou je kind een groot probleem hebben. Plus dat je ook te maken hebt met de leerplicht.



american psycho


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2010 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook al


wat is er trouwens zo mid aan?


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2010 18:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 18:11 schreef peer het volgende:
Misschien als je een paar weken op vakantie gaat naar een camping of een resort niet, maar als je een echte reis wilt maken denk ik van wel.

Stel je wilt door heel Egypte of India heen trekken, alleen met de hygiene daar zou je kind een groot probleem hebben. Plus dat je ook te maken hebt met de leerplicht.


Wanneer is een reis een echte reis dan? Zit daar een bepaalde hoeveelheid tijd aan verbonden of misschien een bepaalde hoeveelheid aan kilometers? Is reizen direct een half jaar weg zijn, of is reizen bijvoorbeeld ook een maand rondtrekken? En waarom zou je je kind overal mee naar toe moeten slepen? Het kan wel, maar dat is ook een keuze die je moet maken. Meestal is er ook nog een andere ouder in zicht die de zorg tijdelijk op zich kan nemen indien je kiest om het kind niet mee te nemen. Of je dit zou willen is een tweede, maar duidelijk weer een keuze.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-08-2010 18:19]


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 08-08-2010 18:22 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Tsja, dat zal per persoon verschillen. Ik ga er vanuit dat als je een " echte" reis wilt maken dat, dat langer duurt dan twee weken. Maar goed, daar zal iedereen anders over denken. En ik kan er niet over oordelen of de andere ouder in staat is omdat naast zijn werk te regelen. Ik kan alleen voor mezelf spreken in dat opzicht. Ik zou een maand zonder kind veel te lang vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 08-08-2010 18:24]


american psycho


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2010 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 18:22 schreef peer het volgende:
Tsja, dat zal per persoon verschillen. Ik ga er vanuit dat als je een " echte" reis wilt maken dat, dat langer duurt dan twee weken. Maar goed, daar zal iedereen anders over denken. En ik kan er niet over oordelen of de andere ouder in staat is omdat naast zijn werk te regelen. Ik kan alleen voor mezelf spreken in dat opzicht. Ik zou een maand zonder kind veel te lang vinden.


Tja dat kan, maar daar kies jij dan zelf voor. Ik ken ook ouders die er wel voor kiezen om met kind een rondreis van meer dan 4 week te houden, vergt de nodige aanpassingen maar het kan wel en maakt je niet per definitie een slechte ouder. Over dat leerplicht wat je eerder noemde, dat is pas vanaf 5 jaar tot 16 jaar (+ einde schooljaar).

Ontopic maar:
Man over zijn midlifecrisis:
"Je laat je baard staan, gaat bovenmatig sporten en koopt een leren jasje... Je gaat zeezeilen met vrienden, koopt een Harley en verliest je kop aan een meisje van 22... Het zijn bekende beelden. Ik moest er ook om grinniken, dat geef ik meteen toe. Totdat ik zelf mijn baard liet staan, bovenmatig ging sporten en een leren jasje kocht... Paniek. Het idee van: het is bijna te laat, laat ik nog snel het onderste uit de kan halen... Maar het is niet alleen paniek. Waar het op neerkomt is dat je wilt weten wat je de volgende vijf, tien, vijftien jaar wilt gaan doen. Hoe maak ik het de moeite waard? Wat zit er nog in het vat?..."

Hihi.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-08-2010 20:18]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-08-2010 20:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh no!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2010 21:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 18:14 schreef MMayo het volgende:
Wanneer is een reis een echte reis dan? Zit daar een bepaalde hoeveelheid tijd aan verbonden of misschien een bepaalde hoeveelheid aan kilometers? Is reizen direct een half jaar weg zijn, of is reizen bijvoorbeeld ook een maand rondtrekken? En waarom zou je je kind overal mee naar toe moeten slepen? Het kan wel, maar dat is ook een keuze die je moet maken. Meestal is er ook nog een andere ouder in zicht die de zorg tijdelijk op zich kan nemen indien je kiest om het kind niet mee te nemen. Of je dit zou willen is een tweede, maar duidelijk weer een keuze.

Precies KEUZE.

Als ik zelf een kind zou hebben (het idee alleen al, haha) zou ik overigens niet zonder koter lang weggaan. Ik zou daarentegen wel mijn kind meenemen. Dat is naar mijn mening één van de mooiste kado's dat je een kind zou kunnen geven. Vreemde landen, vreemde talen, het vergroot je venster op de wereld. Het is een zegen dat we in dit land zo rijk zijn dat we de gelegenheid hebben om op jonge leeftijd met andere landen en volken in aanraking te komen, zonder dat je direct hoeft te emigreren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2010 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 20:20 schreef Vargen666 het volgende:
Oh no!


Ja, je kan er nu niet meer onderuit.. Vargen, jij zit in een midlifecrisis. Arme jongen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-08-2010 21:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 21:14 schreef M. het volgende:
Precies KEUZE.

Als ik zelf een kind zou hebben (het idee alleen al, haha) zou ik overigens niet zonder koter lang weggaan. Ik zou daarentegen wel mijn kind meenemen. Dat is naar mijn mening één van de mooiste kado's dat je een kind zou kunnen geven. Vreemde landen, vreemde talen, het vergroot je venster op de wereld. Het is een zegen dat we in dit land zo rijk zijn dat we de gelegenheid hebben om op jonge leeftijd met andere landen en volken in aanraking te komen, zonder dat je direct hoeft te emigreren.
Deze vakantie voor het eerst met de kids (2 en 4) naar Bretagne geweest, ongeveer 1000 km. rijden. De oudste is ook al mee geweest naar Turkije. Je kunt kinderen prima mee nemen overal naartoe. Niet teveel nadenken maar gewoon doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-08-2010 21:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 21:21 schreef bastianus het volgende:
Deze vakantie voor het eerst met de kids (2 en 4) naar Bretagne geweest, ongeveer 1000 km. rijden. De oudste is ook al mee geweest naar Turkije. Je kunt kinderen prima mee nemen overal naartoe. Niet teveel nadenken maar gewoon doen.
Nu we het er toch over hebben: Ik verbaas me erover hoe intensief ouders nowadays bezig zijn met kinderen überhaupt. Het hele leven wordt omgegooid, mensen leiden ineens geen eigen leven meer. Kom op zeg, mijn vrouw en ik waren er eerst, het kind kan zich ook aan ons aanpassen.
Wij namen de baby gewoon mee naar het restaurant waar we gingen uit eten, hebben we ook gedaan toen de tweede er was trouwens. Tuurlijk doen we ook wel dingen speciaal voor de kinderen, maar niet alleen maar. Maar veel van die kinderen van tegenwoordig zijn zo overgewenst, dat alles om hen draait. Lijkt me helemaal niet gezond voor zo'n kind, zeker niet op het moment dat het er achter komt dat niet alles om hem/haar draait.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-08-2010 22:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 8 augustus 2010 21:17 schreef MMayo het volgende:
Ja, je kan er nu niet meer onderuit.. Vargen, jij zit in een midlifecrisis. Arme jongen!

Bedankt voor de support hunny.

De plotselinge realisatie dat ik niet eens een rijbewijs heb, laat staan een motorrijbewijs, is het ergste. Staat die fonkelende Harley daar maar een beetje op de parkeerplaats.

*gaat zeewaardig zeiljacht kopen*



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen