IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Welke schijf doet de ronde? (Now playing) Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 15-08-2010 23:23 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 15 augustus 2010 23:13 schreef ProgTon het volgende:
toffe band is het zeker, en ik spreek mijn waardering uit dat je ondanks hun overtuiging de band luisterd. Daar mogen velen wel een voorbeeld aan menen, let op dit is wel mijn mening


He, verpest het nu niet voor me. Ik genoot er net zo van.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 15-08-2010 23:26 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 15 augustus 2010 23:23 schreef RudiEngel het volgende:
He, verpest het nu niet voor me. Ik genoot er net zo van.


ik krijg soms echt het gevoel dat men gewoon bang is om het te horen ofzo.
Waarom in vredesnaam, zou zeggen geniet van Underoath



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-08-2010 23:28 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

quote:
Op 15 augustus 2010 23:21 schreef ProgTon het volgende:
dat maak ik altijd nog zelf uit, ik moet ook genoeg niet christelijke troep of anti christelijke bands aanzien , maar goed de reden dat je er al zo op reageert zegt mij al genoeg
Vind je het gek met je geneuzel steeds?


Evil Dick


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 15-08-2010 23:28 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ik durf best toe te geven dat ik bang ben voor het christendom hoor. Doodeng hier op de Veluwe.

(Oprechte interesse) Waarom heb je trouwens een plaatje van iemand met corpse paint als avatar? Metal en christendom: mwah... oké, maar christendom en blackmetal: kan niet.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 15-08-2010 23:37 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 15 augustus 2010 23:28 schreef RudiEngel het volgende:
Ik durf best toe te geven dat ik bang ben voor het christendom hoor. Doodeng hier op de Veluwe.

(Oprechte interesse) Waarom heb je trouwens een plaatje van iemand met corpse paint als avatar? Metal en christendom: mwah... oké, maar christendom en blackmetal: kan niet.


oké dan ben ik benieuwd waar je bang van wordt dan?
Is het de strengheid waarmee het beleden wordt?

Omdat dat Antestor is, en vooral dat laatste album staat hoog in het vaandel bij mij.
En ik vind het gewoon een toffe foto, als je antestor live opzoekt snap je wel waarom ze corpsepaint dragen. Opzich hebben ze best wel duistere teksten maar altijd zit er hoop verschuild en eigenlijk is dat het leven in een korte samenvatting ook wel.
Tenminste voor mij, er is een hoop narigheid gaande maar de hoop ligt voor mij in je weet wel....
Bovendien zijn er de laatste jaren wat bands gekomen die black metal en christendom combineren.
Ze komen er eerlijk voor uit dat ze het zijn, en het enige wat ze vaak ontvangen is haat mails en negatieve responses puur vanwege de ideologie.
Als je bijvoorbeeld Crimson Moonlight aanzet snap je waar ik op doel, die band is gewoon gruwelijk goed

Zelf heb ik weinig met bands die tegen mijn ideologie aanschoppen maar realiseer mij des te meer ik dat rond verkondig hoe ergere hekel mensen krijgen aan christenen zoals mij die ook nog eens metal luisteren





[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 15-08-2010 23:46]



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-08-2010 23:39 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Random Stryper nummers.


Evil Dick


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 15-08-2010 23:43 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 15 augustus 2010 23:37 schreef ProgTon het volgende:
oké dan ben ik benieuwd waar je bang van wordt dan?
Is het de strengheid waarmee het beleden wordt?



Ga ik niet op in. Oninteressant onderwerp.

En christenen kunnen geen blackmetal spelen. Hoopvol en blackmetal gaan ook zeer moeilijk tot niet samen; blackmetal is veel meer dan een muziekstijl. Satanisten kunnen toch ook geen gospel maken?


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-08-2010 23:45 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-08-2010 23:48 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 15 augustus 2010 23:37 schreef ProgTon het volgende:
Zelf heb ik weinig met bands die tegen mijn ideologie aanschoppen maar realiseer mij des te meer ik dat rond verkondig hoe ergere hekel mensen krijgen aan christenen zoals mij die ook nog eens metal luisteren



Ja gek hè, verrekte holtor.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 15-08-2010 23:49 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 15 augustus 2010 23:43 schreef RudiEngel het volgende:
Ga ik niet op in. Oninteressant onderwerp.

En christenen kunnen geen blackmetal spelen. Hoopvol en blackmetal gaan ook zeer moeilijk tot niet samen; blackmetal is veel meer dan een muziekstijl. Satanisten kunnen toch ook geen gospel maken?


en dat vind ik dus iets om te twisten. Black metal is muziek. Oké toen het ontstond waren het vaak duistere en behoorlijk tegen het schoppen van christenen aan.
Maar er zijn momenteel zoveel onderwerpen en verschillende bands.
Ik vind dat Antestor duister klinkt, en alleen wanneer je de lyrics er naast ligt weet je waar het over gaat.

Er is geen gospel voor satanisten, hoogstens zelfverheerlijking of je moet doelen op prijsliedjes voor satan maar daar kan ik weinig mee, wanneer satan aangegrepen wordt in dat soort bands. Gaat het vaak over het verwerpen van het christendom, of soms zelfs het vernietigen ervan.



ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 15-08-2010 23:50 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 15 augustus 2010 23:48 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja gek hè, verrekte holtor.


danke schön



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-08-2010 23:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 augustus 2010 23:49 schreef ProgTon het volgende:
en dat vind ik dus iets om te twisten. Black metal is muziek. Oké toen het ontstond waren het vaak duistere en behoorlijk tegen het schoppen van christenen aan.
Maar er zijn momenteel zoveel onderwerpen en verschillende bands.
Ik vind dat Antestor duister klinkt, en alleen wanneer je de lyrics er naast ligt weet je waar het over gaat.

Er is geen gospel voor satanisten, hoogstens zelfverheerlijking of je moet doelen op prijsliedjes voor satan maar daar kan ik weinig mee, wanneer satan aangegrepen wordt in dat soort bands. Gaat het vaak over het verwerpen van het christendom, of soms zelfs het vernietigen ervan.


:')!!!!


Je moeder.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 15-08-2010 23:53 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 15 augustus 2010 23:49 schreef ProgTon het volgende:
en dat vind ik dus iets om te twisten. Black metal is muziek. Oké toen het ontstond waren het vaak duistere en behoorlijk tegen het schoppen van christenen aan.
Maar er zijn momenteel zoveel onderwerpen en verschillende bands.
Ik vind dat Antestor duister klinkt, en alleen wanneer je de lyrics er naast ligt weet je waar het over gaat.

Er is geen gospel voor satanisten, hoogstens zelfverheerlijking of je moet doelen op prijsliedjes voor satan maar daar kan ik weinig mee, wanneer satan aangegrepen wordt in dat soort bands. Gaat het vaak over het verwerpen van het christendom, of soms zelfs het vernietigen ervan.


Blackmetal is net zo min alleen muziek als dat gospel alleen muziek is (hoewel dat vaak dan weer überhaupt geen muziek is, maar dat is een andere discussie).

Dan kun je Antestor wel aanhalen als voorbeeld, maar dat is dus géén blackmetal.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 15-08-2010 23:56 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 15 augustus 2010 23:53 schreef RudiEngel het volgende:
Blackmetal is net zo min alleen muziek als dat gospel alleen muziek is (hoewel dat vaak dan weer überhaupt geen muziek is, maar dat is een andere discussie).

Dan kun je Antestor wel aanhalen als voorbeeld, maar dat is dus géén blackmetal.


Nou dan Crimson Moonlight dan, of Horde, lekker radicaal.



spectre
Usericon van spectre
Posted 15-08-2010 23:57 by spectre Profiel van spectre

Alleen heeft gospel altijd hetzelfde onderwerp, blek niet goddank.
En als je die nare verhalen uit het OT voorziet van muziek, zou dat best nog wel eens blek kunnen zijn ook. Blek en Jezus zie ik niet zo gauw samengaan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-08-2010 23:58 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Slayer - Reign in Blood

Van een gekopieerd cdtje



Evil Dick


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-08-2010 23:58 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-08-2010 0:03 by Silence Profiel van Silence

Niet ook nog het lultopic. Je hebt al 2 topics Progton. Moet jij soms ook steeds meer terrein winnen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-08-2010 0:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Watain - PUZZLES OF FLESH!!


Je moeder.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 16-08-2010 0:08 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 16 augustus 2010 0:07 schreef karnivoor het volgende:
Watain - PUZZLES OF FLESH!!


Dat zal hem leren!

En nu ga ik hem negeren.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-08-2010 0:08 by bokaj Profiel van bokaj

Bad Brains - Jah love


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-08-2010 0:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 augustus 2010 0:08 schreef RudiEngel het volgende:
Dat zal hem leren!

En nu ga ik hem negeren.


Achja, ik woon naast een kerk, ben dat gejengel wel gewend. Overigens is het wel het meest asociale tuig wat er is, op zondag bestaan er blijkbaar geen (verkeers)wetgeving meer voor ze.


Je moeder.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-08-2010 0:10 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 augustus 2010 0:08 schreef RudiEngel het volgende:
En nu ga ik hem negeren.


Ja maar hij ons niet, daar is het immers een christenhond voor.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-08-2010 0:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 augustus 2010 0:10 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja maar hij ons niet, daar is het immers een christenhond voor.


Missie: bekeren tot aan vervelens toe!!


Je moeder.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 16-08-2010 0:18 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 16 augustus 2010 0:09 schreef karnivoor het volgende:
Achja, ik woon naast een kerk, ben dat gejengel wel gewend. Overigens is het wel het meest asociale tuig wat er is, op zondag bestaan er blijkbaar geen (verkeers)wetgeving meer voor ze.


In Kampen heb je ook zo'n speciale school voor dat tuig (vanuit Nunspeet fietsen ze daar 's winters in rok nog naartoe, toch een kilometertje of 35). Nou, als je daar als niet-Arisch uitziend persoon langsfietst heb je dus echt wel een probleem, want de liefde des heeres is echt niet kleurenblind.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen