IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Böhse Onkelz Volgende pagina
Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 22:18 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Wie vind dit ook zo'n onwijs goede band??Wanneer komen ze trouwens met nieuw werk????

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-09-2005 18:39]


Noppe


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 09-09-2002 23:22 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Kent niemand hen of vind niemand er gewoon een reet aan???


Noppe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2002 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ken ze niet.

Stijl ?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-09-2002 23:25 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 september 2002 23:22 schreef Jurgen het volgende:
Kent niemand hen of vind niemand er gewoon een reet aan???
"Danke für nichts" had je moeten zeggen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 23:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

punk ofzo toch....
Had het gehoord via een gast uit me klas, toen we in Duitsland waren.
Maar onthoud dit is een metal forum kerel


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-09-2002 23:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

owow
BO donderd gvd bij momenten nogal door hoor! het is idd nogal punky maar wel heel zwaar doorgespeeld, rauw en zo, sommige nrs vidn ik echt te doen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 10-09-2002 0:09 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 23:49 schreef wladimir het volgende:
punk ofzo toch....





Hakkuh


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 11:49 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 0:09 schreef RdP het volgende:



Het is geen punk volgens mij,het is natuurlijk geen black of death,maar toch best wel zwaar bij momenten,moet deze band echt eens uitchecken,vooral het nummer 'nur die besten sterben jung',echt geniaal!!


Noppe


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 10-09-2002 17:53 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Punk zuigt echt zwaar!

Geef mij maar Goethes Erben!!!!



Bring The People Together


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 18:00 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

ja,punk zuigt,maar tis nie echt punk,dus dit zuigt niet!


Noppe


El-Duce
Usericon van El-Duce
Posted 13-06-2005 20:16 by El-Duce Wijzig reactieProfiel van El-DuceQuote dit bericht

Enige tijd geleden via mijn toenmalige Duitse vriendin pas Böhze Onkelz ontdekt, en staat sindsdien zeker in mijn persoonlijke topdrie van coolste bands die ik ken.
Het is formeel geen metal, meer punk/rock, maar wel met een hoop sfeer. Schijnt live echter wel harder te beuken dan de meeste metalbands.
Bijna 100.000 bezoekers op een paar uitverkochte concerten trekken is ook geen misselijke prestatie.

Niet bijster interessant voor wie geen Duits verstaat, maar de teksten zijn ronduit geniaal. Zoiets hebben we in Nederland niet.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-06-2005 20:19 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

vorig jaar op Wacken gezien, niet veel aan



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-06-2005 20:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Een ex van me vond het geweldig. Ik kon er weinig mee.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 20:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 20:19 schreef Mies het volgende:
vorig jaar op Wacken gezien, niet veel aan

Idd, op Wacken stroomde het vol, met Vaderlandslievende kale klatsen.


El-Duce
Usericon van El-Duce
Posted 13-06-2005 20:46 by El-Duce Wijzig reactieProfiel van El-DuceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 20:40 schreef ghoulliette het volgende:
Idd, op Wacken stroomde het vol, met Vaderlandslievende kale klatsen.


Sinds wanneer heb jij problemen met kale klatsen?


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 13-06-2005 20:50 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

ik heb er ook wat albums van, erg vette shit, maar in de beginjaren hadden ze nogal wat rechtse ideeen en nummers, maar na een aantal jaren zijn ze bijgedraaid.


slome
Usericon van slome
Posted 13-06-2005 20:51 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 20:40 schreef ghoulliette het volgende:
Idd, op Wacken stroomde het vol, met Vaderlandslievende kale klatsen.


Om dat imago staan ze volgens mij ook bekend. Zelf vind ik het niet een bijster interessante band. Geef me dan liever echt rauwe en ranzige bands als Zeke en Turbonegro.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 21:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 20:46 schreef El-Duce het volgende:
Sinds wanneer heb jij problemen met kale klatsen?

Vergelijk het met automobilisten, opzich niets mis mee, behalve wanneer ze uit Frankrijk komen


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 13-06-2005 21:25 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

Slotje?



El-Duce
Usericon van El-Duce
Posted 13-06-2005 21:31 by El-Duce Wijzig reactieProfiel van El-DuceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
Vergelijk het met automobilisten, opzich niets mis mee, behalve wanneer ze uit Frankrijk komen


Ah, net als Engelse 'voetbalfans'. Wat was het ook alweer... Aston Villa geloof ik?

Hamer, zeur niet zo. Een twee jaar oud topic wordt gereanimeerd, het gaat een post over iets anders en meteen zeur je om een slotje.

Böhze Onkelz verdient beter dan een slotje. Böhze Onkelz zijn cool.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 21:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb wel een bohse onkelz pet (gekocht tegen de zon natuurlijk). Voor de meeste Duitsers is het Jeugd sentiment omdat ze over de dingen zingen die iedereen denkt. Net als Pim.


El-Duce
Usericon van El-Duce
Posted 13-06-2005 21:56 by El-Duce Wijzig reactieProfiel van El-DuceQuote dit bericht

Met een B.O.-pet maak je natuurlijk wel de blitz. Alleen jammer dat een petje met je nieuwe pony niet echt zal staan.

Ik zie het verband tussen B.O. en Pim niet zo. Pim was een relnicht, B.O. is behoorlijk hetero. Edoch wel recalcitrant, dat dan weer wel.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-07-2014 12:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat is een tijdje terug.

Nog liefhebbers?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2014 10:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Een paar favorieten:










Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-12-2014 11:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wauw vroeger was ZM veel vetter.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2017 10:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Troopers für die ganze Welt, denn Onkelz find ich Scheisse.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen