IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-08-2010 11:14 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Als ik zou gaan zeilen en ik kreeg een lucratief aanbod of wat voor de exclusieve rechten zou ik dat ook aannemen. Jij dan niet, Thieu? Gaat niet om een paar grijpstuivers neem ik aan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-08-2010 11:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 augustus 2010 11:14 schreef Ralph het volgende:
Als ik zou gaan zeilen en ik kreeg een lucratief aanbod of wat voor de exclusieve rechten zou ik dat ook aannemen. Jij dan niet, Thieu? Gaat niet om een paar grijpstuivers neem ik aan.


Als ik totaal geen aandacht zou willen zou ik het al heel anders aangepakt hebben als "zeilmeisje".

Het gaat erom dat ze een aandachtshoer is, wat niet erg is overigens, zo verdient ze er geld mee, dus is ze slim bezig.

Maar een aandachtshoer is het.


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-08-2010 11:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Waarom? Omdat de media er zo happig bovenop gesprongen is en dat blijft doen? De media heeft haar in eerste instantie opgezocht, niet andersom. En daar kan ze nu een mooi centje mee verdienen en dan zeg ik: gelijk heeft ze.

Maar dat ze het slim aanpakt ben ik met je eens, ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-08-2010 11:24 by XXL Profiel van XXL

Peter R. de Vries voert eigen verdediging
Uitgegeven: 23 augustus 2010 10:37

AMSTERDAM - Peter R. de Vries maakt dinsdag geen gebruik van een advocaat tijdens zijn rechtszaak in Australië. De misdaadjournalist werd vrijdag opgepakt in het land toen hij in contact probeerde te komen met een moordverdachte.
© ANP

De Vries is van mening dat hij de journalistieke criteria zelf het beste kan uitleggen.

De Vries en een medewerker van zijn tv-programma werden opgepakt toen ze aanklopten bij een Australische man die wordt verdacht van de moord op de 23-jarige Mariska Mast uit Hoorn.

Cel

"Het resultaat was dat Chantal en ik in de cel belandden, terwijl die voortvluchtige, moordlustige man op de vlucht kon slaan", vertelde De Vries maandagochtend op Radio 538.

De Vries is ervan overtuigd dat hij volledig terecht handelde. "Wij hebben die man niet aangeraakt, we hebben hem niet beledigd, niet bedreigd. We wilden hem een brief overhandigen."

De journalist en zijn medewerker werden opgepakt, omdat ze het verzoek van de politie om te vertrekken bij de woning van de man negeerden. Ze werden daarop 24 uur gevangen genomen.

Vernederend

De gang van zaken typeert De Vries als vernederend. "We moesten ons helemaal uitkleden, spierbuigingen maken en hoesten om te kijken of we 'down under' niets verstopt hadden. Dat zijn natuurlijk vernederende praktijken."

"We moesten ook dna afstaan, vingerafdrukken afgeven en er werd een mugshot gemaakt."

'Simpele zaak'

De Vries en zijn collega moeten dinsdagochtend plaatselijke tijd voorkomen. "Ik ga m'n eigen verdediging voeren. We zijn net de pleitnota aan het schrijven", vertelt hij.

De misdaadjournalist vindt een advocaat niet nodig. "Ik vind het een hele simpele zaak. Het gaat vooral om journalistieke criteria. Ik heb het gevoel dat ik die zelf beter kan uitleggen."
© Novum



Over aandachtshoeren gesproken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-08-2010 11:47 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, die aandacht wordt vanzelf minder.

Over dat criminele advocatenzoontje hoor je ook niks meer.


 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-08-2010 11:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Jawel, daar was toevallig vanochtend nog iets over. Dat een boel nu scheef loopt op een gebrek aan een goede tolk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-08-2010 13:45 by XXL Profiel van XXL


Giro 555 haalt 5 miljoen op voor Pakistan
ANP op 23 augustus '10, 11:22, bijgewerkt 23 augustus '10, 11:41

DEN HAAG - Op giro 555 is na tien dagen 5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) maandag laten weten.

De Nederlandse hulporganisaties werken samen met lokale, onafhankelijke particuliere hulporganisaties. Die hebben aan ongeveer 200.000 mensen noodhulp verleend.

In de overstroomde gebieden in Pakistan is grote behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. De hulp wordt bemoeilijkt doordat bepaalde gebieden nauwelijks bereikbaar zijn, aldus de SHO.

De publieke omroep en de zenders SBS en RTL besteden donderdag aandacht aan de watersnoodramp in Pakistan. Er komt geen gezamenlijk tv- en radioprogramma; alle zenders besteden vanuit hun eigen programmering aandacht aan de slachtoffers in het land en aan Giro 555.



Toch nog 30 cent per hoofd van de bevolking binnen gehaald.

Netjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2010 15:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

weet niet goed wat ik daar van moet denken. Ik vin dhet allemaal erg naar wat die mensen overkomt en ze moeten zeker geholpen worden maar ik heb wel het gevoel van: als dat land atoombommen kan veroorloven zie ik niet goed in waarom wij geld moeten storten (erg "onderbuik" , ik weet het...)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-08-2010 16:10 by Staalman Profiel van Staalman

Ik krijg zo de schijt van dat gebedel voor Pakistan. Had ik met Haïti en met die tsunami idem dito. Laat ze het lekker zelf uitzoeken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 16:12 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Als ik heel eerlijk ben interesseert het mij ook geen ene donder. Al verrekt iedereen van de honger, aids en cholera, de realiteit is dat ik daar niets mee te maken heb, ik vanavond lekker mijn eigen warme bedje in kruip en er geen seconde van wakker lig, dus laat ze het maar uitzoeken. [/huftermodus]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-08-2010 16:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Voel die liefde.

En:

quote:
Chinese file duurt al 9 dagen

Op de Chinese Beijing-Tibet snelweg staat al negen dagen een file van meer dan 100 kilometer. De rij is ontstaan door wegwerkzaamheden en bestaat voornamelijk uit vrachtwagens die weigeren extra brandstof te verspillen aan een omweg.

Kleine ongelukken en auto´s met pech verslechteren de doorstroming nog verder. Vrachtwagenchauffeurs kaarten om de tijd te verdoen. De omwonenden van de snelweg proberen een graantje mee te pikken en verkopen spullen voor extra hoge tarieven. ¨Instant Noodles zijn nu vier keer zo duur¨, zo klaagt een chauffeur tegenover het Chinese persbureau Xinhua News Agency.

De file zal voorlopig nog wel even aanhouden, aangezien de werkzaamheden nog zeker een maand duren. De situatie is niet ongewoon voor dit traject. Eerdere werkzaamheden zorgde er ook voor dat het verkeer een maand lang slechts met een slakkengangetje voortbewoog.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-08-2010 16:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 23 augustus 2010 16:15 schreef Greycloak het volgende:

De rij [...] bestaat voornamelijk uit vrachtwagens die weigeren extra brandstof te verspillen aan een omweg.

Bang dat de Chinese baas ze de laan uit stuurt om zoiets?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 16:26 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 23 augustus 2010 16:15 schreef Greycloak het volgende:
Voel die liefde.


Had ik er voor de duidelijkheid ook nog even [/trollmodus] achter moeten zetten?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-08-2010 16:43 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 23 augustus 2010 16:12 schreef nuclearwarfare het volgende:
Als ik heel eerlijk ben interesseert het mij ook geen ene donder. Al verrekt iedereen van de honger, aids en cholera, de realiteit is dat ik daar niets mee te maken heb, ik vanavond lekker mijn eigen warme bedje in kruip en er geen seconde van wakker lig, dus laat ze het maar uitzoeken. [/huftermodus]


Neuken?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-08-2010 16:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 augustus 2010 16:26 schreef nuclearwarfare het volgende:
Had ik er voor de duidelijkheid ook nog even [/trollmodus] achter moeten zetten?
Hmneh, voel het bijna net zo. Ik heb mijn eigen sores, rot voor je dat je doodgaat man.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-08-2010 17:04 by Forever After Profiel van Forever After

Scheelt hier weer asielzoekers...


 


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 17:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 23 augustus 2010 16:43 schreef Staalman het volgende:
Neuken?


Kom hier

quote:
Op 23 augustus 2010 16:51 schreef Greycloak het volgende:
Hmneh, voel het bijna net zo. Ik heb mijn eigen sores, rot voor je dat je doodgaat man.


Nou, er zit bij mij ook wel een kern van waarheid in, ik zei het alleen bewust een stuk 'harder' dan noodzakelijk was. Allemaal wel vervelend voor die mensen, maar het is en blijft wel de 'ver-van-mijn-bed'-show, en om die reden voel ik me niet geneigd om een financiele of anderssoortige bijdrage te leveren of me er überhaupt echt druk om te maken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-08-2010 17:12 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Wat je zegt. Bedrijf ligt hier nu alweer een dag of 4 plat wegens dat die prutsers op de garage de eerste keer niet goed hebben gedaan en er is ook niemand die mij komt helpen.
Kijk, als ik Phil Collins ofzo was, dan misschien.
Maar nu... Hmneh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-08-2010 20:21 by invictis Profiel van invictis

Anne Frank boom ligt plat !!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2010 21:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 augustus 2010 13:45 schreef XXL het volgende:
Giro 555 haalt 5 miljoen op voor Pakistan
ANP op 23 augustus '10, 11:22, bijgewerkt 23 augustus '10, 11:41

DEN HAAG - Op giro 555 is na tien dagen 5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) maandag laten weten.

De Nederlandse hulporganisaties werken samen met lokale, onafhankelijke particuliere hulporganisaties. Die hebben aan ongeveer 200.000 mensen noodhulp verleend.

In de overstroomde gebieden in Pakistan is grote behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. De hulp wordt bemoeilijkt doordat bepaalde gebieden nauwelijks bereikbaar zijn, aldus de SHO.

De publieke omroep en de zenders SBS en RTL besteden donderdag aandacht aan de watersnoodramp in Pakistan. Er komt geen gezamenlijk tv- en radioprogramma; alle zenders besteden vanuit hun eigen programmering aandacht aan de slachtoffers in het land en aan Giro 555.



Toch nog 30 cent per hoofd van de bevolking binnen gehaald.

Netjes.


Belgie stond op 75000 euro

Overigens wel een beetje hypocriet om nu bij echt de grootste humanitaire ramp geen samenwerkingsverband op te richten.

quote:
The United Nations estimates over 20 million people are suffering and homeless[4][5] with over 160,000 square kilometers[6] affected as a result of the flooding,[4][5] exceeding the combined total of the affected of 2004 Indian Ocean tsunami, the 2005 Kashmir earthquake and the 2010 Haiti earthquake. However, the death toll in each of those three disasters was much higher than the number of people killed so far in the floods[5]. Around a fifth of Pakistan's total land area was underwater due to the flooding


Tja nu maar 2000 doden, maar doden hebben ook niet zoveel hulp nodig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-08-2010 22:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Gordon wordt misselijk van de manier waarop collega-zanger Dries Roelvink zich in de media gedraagt. ''Ik vind dat zo'n vreselijke vent. Ik heb helemaal niets met die man. Hoe hij zich manifesteert in de pers en wat hij allemaal over mij heeft geroepen, daar blijf ik verre van.''

Over de nummer 1-hit van Roelvink is Gordon ook niet te spreken: ''Zijn hele kelder ligt vol met al die zelfgekochte singles die hij naar nummer 1 heeft gekocht. Wat een onzin. Heb je die plaat wel gehoord?''




:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2010 22:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Cholera

Doe mij maar Dries


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-08-2010 22:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dit tovert toch een lach op mijn frostbitten gezicht.
Wat een lui..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-08-2010 23:24 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Anne Frankboom omgewaaid

Uitgegeven: 23 augustus 2010 13:42
Laatst gewijzigd: 23 augustus 2010 16:14

AMSTERDAM - De Anne Frankboom is maandag omgevallen. De boom in de tuin van het Achterhuis aan de Prinsengracht in Amsterdam, wereldberoemd geworden door het dagboek van Anne Frank, is bezweken door de harde windstoten.

"De boom is godzijdank niet in de richting van het Anne Frankhuis gevallen", aldus een woordvoerder van de Anne Frank Stichting tegen NU.nl. Ook aan andere gebouwen is geen schade en niemand raakte gewond.

De 31 ton zware boom was aangetast door de agressieve dikrandtonderzwam. Hij is waarschijnlijk omgevallen doordat hij er zo slecht aan toe was. De wind heeft hem vervolgens waarschijnlijk het laatste zetje gegeven, vermoedt de Anne Frank Stichting.

De kastanje is ongeveer een meter boven de grond afgebroken en ligt helemaal tegen de vlakte. Vermoedelijk was de harde wind te veel voor de stellage die de zieke boom sinds een paar jaar overeind hield.

Volgens stadszender AT5 nemen omstanders stukken van de boom mee als souvenir.

Spijtig

Directeur Hans Westra van de Anne Frank Stichting noemt het "heel spijtig" dat de boom is omgevallen. "Hij heeft natuurlijk vooral een historische waarde, ook voor mij persoonlijk."

Westra wees er wel op dat de stichting er al een aantal jaren geleden voor pleitte om de boom om te hakken. Dit omdat hij ernstig ziek was en mogelijk op het Anne Frank Huis zou kunnen vallen. "Omdat de boom scheef stond en voor een onveilige situatie zorgde, wilden wij hem twee jaar geleden al weg hebben."
Secretaris Karel Bowles van de stichting Support Anne Frank Tree spreekt van "een drama".

Kappen

De kastanje kwam in 2007 wereldwijd in het nieuws toen de Strichting en de gemeente Amsterdam aankondigden hem te willen kappen. Dit stuitte op hevig verzet.

Uiteindelijk werd besloten de boom te ondersteunen met een speciale constructie waardoor hij nog vijf tot tien jaar zou kunnen blijven staan.

Dagboek

Anne Frank zat met haar familie van 1942 tot 1944 ondergedoken in het achterhuis aan de Prinsengracht 263. Ze noemt de witte paardenkastanje in haar wereldberoemde dagboek drie keer.

De eerste keer is op 23 februari 1944: "Wij keken alle twee naar de blauwe hemel, de kale kastanjeboom aan wiens takken kleine druppeltjes schitterden, naar de meeuwen en de andere vogels die in hun scheervlucht wel van zilver leken. Dat alles ontroerde en pakte ons alle twee zo, dat we niet meer konden spreken."

'Kleine kaarsjes'

Daarna bespreekt zij de boom nog een keer op 18 april in datzelfde jaar. "April is inderdaad schitterend, niet te warm en niet te koud met zo nu en dan een regenbuitje. Onze kastanje is al tamelijk groen, hier en daar zie je zelfs al kleine kaarsjes", aldus Anne Frank.

De laatste keer was op 13 mei 1944. "Onze kastanjeboom staat van onder tot boven in volle bloei, hij is vol met bladeren en veel mooier dan verleden jaar."

Wat een gedoe... Het is maar een BOOM!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-08-2010 23:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een boom waar al meerdere malen mee gestekt en gekweekt is dus vervangen kan worden door een gezond stuk van zichzelf of een nakomeling.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen