IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2010 20:46 by bastianus Profiel van bastianus

Geesink ja? Dat zal een lange crematie worden dan. Schaande.
Tja, ik had mijn eerste werkweek in de nieuwe baan, dan mis je wel eens wat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 20:46 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 5 september 2010 20:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
Baantjer.



Juist.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2010 20:49 by bastianus Profiel van bastianus

Van de boeren in "Boer zoekt vrouw" momenteel is op de eerste na de rest ook overleden volgens mij. Keerl o keerl.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 20:51 by Nix Profiel van Nix

Geen leuke keerl's?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2010 20:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 september 2010 20:51 schreef Nix het volgende:
Geen leuke keerl's?
Laat ik het zo zeggen: 90 % kan zo in het autistenbestand.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2010 20:57 by bastianus Profiel van bastianus

Ah. Eindelijk weer een redelijk normaal iemand. Een wijnboer uit de Achterhoek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 21:01 by Nix Profiel van Nix

Ik mag ze nog niet allemaal zien op de website


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-09-2010 21:04 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 5 september 2010 20:55 schreef bastianus het volgende:
Laat ik het zo zeggen: 90 % kan zo in het autistenbestand.


Doar is toch niks mis met?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2010 21:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 september 2010 21:04 schreef Nimbus het volgende:
Doar is toch niks mis met?
Nee tuurlijk niet. Maar je hebt als vrouw wel geduld nodig met zukke keerls denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-09-2010 21:15 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 5 september 2010 21:11 schreef bastianus het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maar je hebt als vrouw wel geduld nodig met zukke keerls denk ik.


Nu je het er zo over hebt, tijdens de vorige serie werd er op een ander forum nog gespeculeerd of een van de boeren autistisch was.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 21:21 by Nix Profiel van Nix

Geen leuke keerl's


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-09-2010 21:22 by Nix Profiel van Nix

Dan toch SYTYCD blijven kijken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-09-2010 13:35 by XXL Profiel van XXL

Bizarre zaak rond baby langs de weg
Toegevoegd: maandag 6 sep 2010, 12:11

De Friese politie zoekt een vrouw die een baby heeft meegenomen die in een plastic zak langs de weg lag. De baby werd ontdekt door een meisje dat van De Blesse naar Wolvega fietste.

Zij zag in de berm van de Steenwijkerweg een plastic zak die bewoog: toen ze de zak opende, bleek dat er een nog levende baby in zat. Een vrouw die achter het meisje fietste, kwam bij haar staan en zei dat zij de baby wel naar de politie zou brengen. Bij de Lelylaan is de vrouw met de baby doorgelopen in de richting van het centrum van Wolvega.
Speurhond

Het meisje vertelde het verhaal aan haar ouders die het op hun beurt aan de politie vertelden. Op geen enkel bureau in de omgeving was een baby binnengebracht. Daarop heeft de technische recherche uitgebreid sporenonderzoek gedaan, zijn getuigen gehoord, is de speurhond ingezet en is een buurtonderzoek ingesteld.



Wat is dat de laatste tijd toch met dode baby's en koters die bij het grof vuil worden achtergelaten?

Een nieuwe rage ofzo?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-09-2010 14:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Homomeppen wordt ook snel saai en is zoooooo 2009.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 06-09-2010 16:24 by Yirroth Profiel van Yirroth

Wat de neuk is het met Friesland en babies?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 06-09-2010 16:51 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 6 september 2010 16:24 schreef Yirroth het volgende:
Wat de neuk is het met Friesland en babies?


Eh? Heb je destijds niet opgelet tijdens biologie toen *dat* onderwerp ter sprake kwam?


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 0:09 by bokaj Profiel van bokaj

Vrouw verzwelgt 181 kippenvleugels
Uitgegeven: 6 september 2010 12:46
Laatst gewijzigd: 6 september 2010 12:46

AMSTERDAM - De 'zwarte weduwe' van de Amerikaanse eetwedstrijden heeft zondag in twaalf minuten een recordaantal van bijna 181 kippenvleugels verzwolgen. De vrouw, de 47 kilo wegende Sonya Thomas, nam deel aan het nationaal kampioenschap in de staat Buffalo.

"Ik ben zo blij", zei Sonya nadat ze 2,2 kilo kip naar binnen had gewerkt. Ze versloeg daarmee eetkampioen Joey Chestnut, die bleef steken op 169 vleugels, ofwel 2,06 kilo.

Het was de eerste keer dat de twee veelvraten het tegen elkaar opnamen. "Ze zetten elkaar enorm onder druk", aldus de organisator van het festival. "Joey is zo sterk, hij heeft een enorme kracht in zijn kaken. Maar Sonya is enorm vlug met haar handen."

Sonya, die 1,52 meter lang is, heeft ook het record voor oesters, hardgekookte eieren, cheesecake en jalapenopepers in handen. Ze wordt de 'zwarte weduwe' genoemd, omdat ze haar veel grotere en zwaardere mannelijke tegenstrevers vaak weet te verslaan.

Na de wedstrijd zei Sonya nog steeds honger te hebben. Ze noemde de vleugels een 'appetizer'.



Dure hobby als je haar mee uit eten neemt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-09-2010 1:12 by XXL Profiel van XXL

Nou krijg ik gewoon een beeld voor me van een dikke zeug maar als ik het bericht lees weegt de dame 47 kilo?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 1:13 by bokaj Profiel van bokaj






[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-09-2010 1:15]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-09-2010 1:14 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Da hak ok nie verwacht


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-09-2010 7:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

daarom schijnt ze zo goed te zijn, geen vet wat haar maag indrukt en een lichaam wat nog wel wat lust


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-09-2010 7:43 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 6 september 2010 16:51 schreef ErikS het volgende:
Eh? Heb je destijds niet opgelet tijdens biologie toen *dat* onderwerp ter sprake kwam?


Volgens mij de verkeerde biologie-lessen gevolgd, daar werd niet verteld over babies in koffers en zakken pleuren.



En held @ de koppenvleugelkampioen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-09-2010 7:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Elf cavia’s de nek omgedraaid

Twee kinderen van 8 en 9 uit het Twentse Borne hadden afgelopen zondag de schrik van hun leven. In de bosjes van een parkeerplaats in hun woonplaats ontdekten ze elf dode cavia’s en vier levenloze puppy’s. De kinderen zijn na de schokkende vondst naar hun moeder gegaan, die waarschuwde op haar beurt de dierenambulance en de politie.

Uit onderzoek blijkt dat de zes á acht weken oude puppy’s door verstikking om het leven zijn gebracht. De elf cavia’s is de nek omgedraaid. De dieren waren waarschijnlijk al twee dagen dood. De jonge hondjes zijn vermoedelijk een kruising tussen een Stafford met een herder.

De Dierenbescherming vreest dat de dierenmartelaar er met een simpele taakstraf vanaf komt. Volgens een woordvoerder is het een vreemde zaak. "Puppy’s zijn gewild, het lijkt onwaarschijnlijk dat dit gruwelijke verhaal veroorzaakt is door iemand uit het handelscircuit." De politie tast in het duister en wil graag weten wie het dierenbloedbad heeft aangericht.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-09-2010 7:55 by Yirroth Profiel van Yirroth

ElitE had honger?



Ik zou overigens graag met de dader een tijdje in een gemiddeld schuurtje willen verblijven (dus met gereedschappen).

Mensenrechten? Ik heb dat verdrag niet ondertekend.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2010 10:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 september 2010 14:05 schreef bastianus het volgende:
Ik snap je gedachtengang wel hoor, denk ook wel dat je gelijk hebt in die zin. Alleen ben ik bang dat je vrij weinig boodschap hebt aan natuurrechten en het recht erop wanneer je niks te besteden of zelfs te vreten hebt.
En dan heb je wel wat aan gelijkheidsdenken en cultuurrelativisme wat jij a-sociaal noemde en waar mijn posts uit voortkwamen?

Nee, dan heb je wat aan de vrijheid om de vruchten van je eigen werk te plukken. Natuurecht op bezit, John Locke.

Sowieso zie ik echt niet wat er sociaal is aan gelijkheidsdenken. Is het niet veel socialer mensen in hun waarde te laten? Is het niet veel beter voor zowel het individu als de maatschappij als praktisch ingestelde jongeren gewoon praktijkopleidingen krijgen en excellentie de kans krijgt te excelleren?
Is het niet veel socialer als mensen de opleiding krijgen waar zij wat mee kunnen, die zij af kunnen ronden, waar voor hen perspectief ligt dan wanneer zij in een keurslijf gedwongen worden dat het niet past. Wanneer het individu geen gave wordt aangepraat dat hij/zij niet heeft? Is het niet veel beter voor de maatschappij wanneer mensen die de hersenen en de ambitie hebben gewoon op niveau door kunnen leren ipv dat zij teruggehouden worden door een nivellerend gelijkheidsdenken van de middelmaat?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen