IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-09-2010 9:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 september 2010 20:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
[img]
De etterbak.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-09-2010 10:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Vijftig aanslagen Europa voorkomen'
Uitgegeven: 25 september 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 25 september 2010 08:46

AMSTERDAM - Sinds de aanslagen van 11 september 2001 hebben veiligheidsdiensten zeker vijftig omvangrijke terroristische aanslagen van moslimextremisten in Europa voorkomen. Behalve in Nederland waren er ook doelwitten in Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje.

© ANPDat zeggen terrorismedeskundigen Glenn Schoen van Ernst & Young en hoogleraar Strategische Studies aan de Universiteit Leiden Rob de Wijk zaterdag in het AD.

De twee baseren zich op rapportages van inlichtingendiensten, overheidsstukken, eigen onderzoek en bronnen.



In Nederland gaat het onder meer om plannen van leden van de Hofstadgroep.


Terreurnetwerk

Ook werd in 2008 door de Nationale Recherche ernstig rekening gehouden met een zelfmoordaanslag door een Pakistaanse student, die deel zou hebben uitgemaakt van een terreurnetwerk dat vanuit Barcelona aanslagen in Europa voorbereidde.

Doelwitten van de moslimextremisten waren onder meer militaire bases, vliegvelden en winkelcentra. In de meeste gevallen wilden de terroristen zoveel mogelijk slachtoffers maken, zegt Schoen.

© Novum

Blijft volgens mij een beetje natte vinger-werk, maar goed.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 11:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 12:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 september 2010 10:14 schreef kwelgeest het volgende:
'Vijftig aanslagen Europa voorkomen'
Uitgegeven: 25 september 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 25 september 2010 08:46

AMSTERDAM - Sinds de aanslagen van 11 september 2001 hebben veiligheidsdiensten zeker vijftig omvangrijke terroristische aanslagen van moslimextremisten in Europa voorkomen. Behalve in Nederland waren er ook doelwitten in Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje.

© ANPDat zeggen terrorismedeskundigen Glenn Schoen van Ernst & Young en hoogleraar Strategische Studies aan de Universiteit Leiden Rob de Wijk zaterdag in het AD.

De twee baseren zich op rapportages van inlichtingendiensten, overheidsstukken, eigen onderzoek en bronnen.



In Nederland gaat het onder meer om plannen van leden van de Hofstadgroep.


Terreurnetwerk

Ook werd in 2008 door de Nationale Recherche ernstig rekening gehouden met een zelfmoordaanslag door een Pakistaanse student, die deel zou hebben uitgemaakt van een terreurnetwerk dat vanuit Barcelona aanslagen in Europa voorbereidde.

Doelwitten van de moslimextremisten waren onder meer militaire bases, vliegvelden en winkelcentra. In de meeste gevallen wilden de terroristen zoveel mogelijk slachtoffers maken, zegt Schoen.

© Novum

Blijft volgens mij een beetje natte vinger-werk, maar goed.


Laat ze maar lekker aanslagen plegen, is goed voor de negatieve beeldvorming jegens hun. Hopelijk escaleert de boel dan even goed.


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 12:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oei, ben het er bijna mee eens Jaap.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 12:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 september 2010 12:11 schreef karnivoor het volgende:
Laat ze maar lekker aanslagen plegen, is goed voor de negatieve beeldvorming jegens hun. Hopelijk escaleert de boel dan even goed.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 12:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Daar kiezen ze dan zelf voor. Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 12:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 september 2010 12:50 schreef Greycloak het volgende:
Daar kiezen ze dan zelf voor. Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen.


...



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 12:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik heb een nieuwe sig, zulke stomheid zie je zelden en moet worden gekoesterd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2010 12:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 september 2010 12:52 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik heb een nieuwe sig, zulke stomheid zie je zelden en moet worden gekoesterd.


"stomheid" :')

Wat mooi!

Jij trekt het weer volledig uit z'n verband, en maakt ervan wat je zelf graag wil zien/horen. Het woordje "als" even over het hoofd gezien?

Maar doe gerust je ding, makker. Zie ook mijn subtitel.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Je vergeet "misschien".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 12:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik twijfel tussen lachen en huilen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 13:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Gemene Lepel: Daar kiezen ze dan zelf voor. Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen.
Poponaabaap: wat
Poponaabaap: de joden pleegden ook aanslagen natuurlijk
Poponaabaap: dat weet iedereen



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2010 13:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wat wil je daarmee zeggen?


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 13:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dat 'ze' er zelf voor kozen natuurlijk, zoals Grey al aangeeft.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 13:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ah, ik had de diverse aanslagen op belangrijke gebouwen en stations even gemist, om maar te zwijgen van de straatterreur maar je hebt vast weer gelijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 13:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je mist het punt nog steeds he .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2010 13:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 september 2010 13:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je mist het punt nog steeds he .


Koekje van eigen deeg: "kom eens met feiten!"



EDIT: ik zit nu overigens niet hunkerend op jouw volgende post te wachten, dus neem gerust je tijd voordat je e.e.a. bij elkaar googlet. (googled?)

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-09-2010 13:21]


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 13:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mijn leraar geschiedenis was zijn geld blijkbaar niet waard.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 13:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Moet ik alles voorkauwen? Het gaat hier om het concept van collectief straffen.

Het concept dat men groepen collectief op gewelddadige wijze moet of kan straffen om daden die worden gevoerd door een selectieve groep leden van deze groep is een van de meest anti-liberale hersenspinsels van de vorige eeuw.

Stel; Joden plegen aanslagen in vooroorlogs Duitsland. Jood A zit bij brigade X en blaast Duits politiebureau Y op. Jood B heeft een boekhandel en voelt zich niet verbonden met de gewelddadige strijd van mede Jood A. Sterker nog; hij kent Jood A niet en verafschuwt geweld.
Maar omdat Jood A aanslagen pleegt in de naam van het Jodendom wordt de winkel van Jood B geplunderd; hij moet toch immers hetzelfde denken als Jood A menen zijn aanvallers.

Echter: het punt is dat het wel of niet plegen van aanslagen hier niet uitmaakt. Ook als er Joden waren die aanslagen pleegden blijft de afschrikwekkende waarde van Kristalnacht behouden. Collectief straffen is idioot of er nu een groep is binnen een groep die geweld pleegt of niet, simpelweg omdat het zich veelal richt op onschuldige slachtoffers binnen een gemeenschap. Wat heeft de snackbar van Hassan hier op de hoek te maken met de Hofstad groep? En wanneer Joden aanslagen hadden gepleegd, wat heeft boekhandelaar B te maken met terrorist A? Waar komt de 'keuze' van Jood B waar je zo makkelijk over spreekt in beeld? Dat zij beide een religie of etniciteit delen maakt hen niet verantwoordelijk voor elkaars daden. De enige die keuzes maken zijn zij die de trekker overhalen, maar bij een escalatie zijn zij het juist die de dans zullen ontspringen.

Wanneer iemand terroristische acties tot een collectieve 'keuze' van 'hun' verheft om geweld tegen de groep als geheel te rechtvaardigen is deze even verachtelijk als degene die zich met een bomgordel op een markt laat ontploffen.

Dat zo'n basale les jullie blijkbaar te boven gaat doet me inderdaad vrezen dat jullie ofwel te weinig hersenen hadden om iets op te steken van geschiedenis, of dat jullie geschiedenisleraar een latente antisemiet was.



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-09-2010 13:40]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2010 13:30 by bastianus Profiel van bastianus

Het is toch algemeen bekend dat alle moslims gestraft moeten worden voor de daden van enkelen? Net zoals alle Nederlanders alsnog uitgeroeid dienen te worden vanwege de politionele acties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 13:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Godver, zo kort kan het ook natuurlijk. Maar ik vreesde dat Grey en Lain toch een wat duidelijker voorbeeld moesten hebben, nog afgezien van het feit dat zij sarcasme niet machtig zijn .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-09-2010 15:20]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2010 14:23 by XXL Profiel van XXL

Ik vind dat alle metalheads nog gestraft moeten worden omdat er ooit wat kerken in brand zijn gestoken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 15:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 september 2010 13:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Moet ik alles voorkauwen? Het gaat hier om het concept van collectief straffen.

Het concept dat men groepen collectief op gewelddadige wijze moet of kan straffen om daden die worden gevoerd door een selectieve groep leden van deze groep is een van de meest anti-liberale hersenspinsels van de vorige eeuw.

Stel; Joden plegen aanslagen in vooroorlogs Duitsland. Jood A zit bij brigade X en blaast Duits politiebureau Y op. Jood B heeft een boekhandel en voelt zich niet verbonden met de gewelddadige strijd van mede Jood A. Sterker nog; hij kent Jood A niet en verafschuwt geweld.
Maar omdat Jood A aanslagen pleegt in de naam van het Jodendom wordt de winkel van Jood B geplunderd; hij moet toch immers hetzelfde denken als Jood A menen zijn aanvallers.

Echter: het punt is dat het wel of niet plegen van aanslagen hier niet uitmaakt. Ook als er Joden waren die aanslagen pleegden blijft de afschrikwekkende waarde van Kristalnacht behouden. Collectief straffen is idioot of er nu een groep is binnen een groep die geweld pleegt of niet, simpelweg omdat het zich veelal richt op onschuldige slachtoffers binnen een gemeenschap. Wat heeft de snackbar van Hassan hier op de hoek te maken met de Hofstad groep? En wanneer Joden aanslagen hadden gepleegd, wat heeft boekhandelaar B te maken met terrorist A? Waar komt de 'keuze' van Jood B waar je zo makkelijk over spreekt in beeld? Dat zij beide een religie of etniciteit delen maakt hen niet verantwoordelijk voor elkaars daden. De enige die keuzes maken zijn zij die de trekker overhalen, maar bij een escalatie zijn zij het juist die de dans zullen ontspringen.

Wanneer iemand terroristische acties tot een collectieve 'keuze' van 'hun' verheft om geweld tegen de groep als geheel te rechtvaardigen is deze even verachtelijk als degene die zich met een bomgordel op een markt laat ontploffen.

Dat zo'n basale les jullie blijkbaar te boven gaat doet me inderdaad vrezen dat jullie ofwel te weinig hersenen hadden om iets op te steken van geschiedenis, of dat jullie geschiedenisleraar een latente antisemiet was.




Daarom, lekker laten escaleren.


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 15:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jij bent gewoon een relnicht , maar ik vrees dat Grey en Lain elk woordje dat ze weten te typen menen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen