IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 19:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 12:45 schreef Gemene Lepel het volgende:

quote:
Op 25 september 2010 18:56 schreef Gemene Lepel het volgende:



Hmja, on topic, aangezien Lepel toch niet wil verklappen welke aanslagen de Joden destijds pleegden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2010 19:15 by bastianus Profiel van bastianus

Zo moeilijk is het toch niet? Jood pleegt aanslag, nazi's besluiten alle joden in de Kristallnacht te straffen. Moslimfundi's plegen ooit misschien een aanslag, metalnerds hopen dat alle moslims daarvoor gestraft worden. Een vergelijking is geboren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 19:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat joden aanslagen zouden plegen is het punt niet maar de hoop dat dat doordringt, is reeds vervlogen.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2010 19:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Joden pleegden belastingaanslagen en vroegen woekerrentes!

De vergelijking joden en moslims is toch wel een redelijke, een gedeelte van de joden was rijk en machtswellustig door hun geloof(ze mochten vroeger wel rente vragen waar de kerk dat niet zo tof vond.) En een gedeelte van de moslims is wat agressief naar het westen door het geloof.

(in beide geloven zijn ook dingen te vinden die dat soort strapatsen verbieden)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2010 19:47 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb ooit geleerd dat een jood, uit woede over de deportaties, wat kogels op een ambassadeur afvuurde, en dat dit een aanleiding was om de Kristallnacht te beginnen. Mogelijk moslimterrorisme wordt steeds vaker aangegrepen om de gehele bevolkingsgroep 'moslims' in een kwaad daglicht te stellen. Geschiedenis herhaalt zich.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2010 20:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maargoed, ook niet alle nazi's waren slecht natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Prachtig om te zien dat domheid een nieuwe dimensie krijgt in dit topic.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 20:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2010 20:31 schreef ZelThoR het volgende:



Wha?

Ik bedoel jou er niet mee, lieve Zelthor.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 20:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Niemand heeft het ooit over mij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2010 20:35 schreef ZelThoR het volgende:


Niemand heeft het ooit over mij


In mijn vorige post, boven jou nog!


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-09-2010 20:37 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, het is maar een mening.


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 20:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2010 20:37 schreef Forever After het volgende:
Ach, het is maar een mening.

hehehe, touché
quote:
Op 25 september 2010 20:37 schreef MR. N het volgende:
In mijn vorige post, boven jou nog!

Ja, maar jij bent een fake-account van mij, dat telt niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2010 20:39 schreef ZelThoR het volgende:
hehehe, touché

Ja, maar jij bent een fake-account van mij, dat telt niet.


Ja, wij zijn ons er ééntje.



Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 20:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zolang jullie geen aanslagen plegen en gewoon in ZM integreren mag deze feitelijke dubbelaccount blijven.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2010 20:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zolang jullie geen aanslagen plegen en gewoon in ZM integreren mag deze feitelijke dubbelaccount blijven.


Jamaar... als andere muzikanten wel aanslagen plegen (op de smaak bijvoorbeeld), worden wij dan vervolgd?


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2010 20:55 by XXL Profiel van XXL

Alleen als je een aanslag pleegt op mijn gehoor.
Zolang je herrie te pruimen is word je gedoogd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-09-2010 20:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 september 2010 20:55 schreef XXL het volgende:
Alleen als je een aanslag pleegt op mijn gehoor.
Zolang je herrie te pruimen is word je gedoogd.


Huhuh, Herrie... te puimen... Te makkelijk Mars!


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2010 1:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 19:47 schreef bastianus het volgende:
Ik heb ooit geleerd dat een jood, uit woede over de deportaties, wat kogels op een ambassadeur afvuurde, en dat dit een aanleiding was om de Kristallnacht te beginnen. Mogelijk moslimterrorisme wordt steeds vaker aangegrepen om de gehele bevolkingsgroep 'moslims' in een kwaad daglicht te stellen. Geschiedenis herhaalt zich.
En hoe precies valt dat te vergelijken met NY, Spanje, Engeland? En werd er op deze aanslagen gereageerd met iets soortgelijks als de Kristallnacht?
Zoals MR.N al zei, domheid, dimensie, nieuw.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-09-2010 1:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 september 2010 19:24 schreef karnivoor het volgende:
Dat joden aanslagen zouden plegen is het punt niet maar de hoop dat dat doordringt, is reeds vervlogen.


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2010 1:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Klopt, de hoop dat het doordringt dat die vergelijking geen hout snijdt is vervlogen. En aangezien er geen passend antwoord op kan komen maar weer on topic. Tenminste, als je het over mijn, originele, punt hebt natuurlijk, en niet die onzin die daarna allemaal gepost werd..

Kijk, zo kan het ook:

quote:
ETA wil nu echt stoppen

De Baskische, terroristische afscheidingsbeweging ETA wil een permanente wapenstilstand. Dat meldde de website van de Baskische krant Gara zaterdag op basis van interviews met twee leden van de ETA.

"De ETA is bereid om die stap te zetten en zelfs verder te gaan'' als de voorwaarden goed zijn, stelde een van de ETA-afgevaardigden op de vraag of de beweging openstaat voor een permanent staakt-het-vuren. "Het doel is het Baskische politieke conflict democratisch op te lossen en de wond voor altijd te dichten. Om dat te bereiken, moeten we ons allemaal verantwoordelijk gedragen", voegde hij daar nog aan toe.

Twee weken geleden al kondigde de Basken een eenzijdig staakt-het-vuren aan. De voorwaarden van die wapenstilstand waren toen echter onduidelijk.

De ETA (Euskadi Ta Askatasuna - Baskenland en Vrijheid) is een extreemlinkse en uiterst nationalistische groep die sinds eind jaren zestig met geweld onafhankelijkheid van Spanje wil bereiken. Daarbij zijn meer dan achthonderd mensen omgekomen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-09-2010 5:14 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Er is nieuw nieuws!!!:::

VANAF DIT MOMENT IS ER GEEN NIEUWS MEER!!!!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-09-2010 8:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 september 2010 1:34 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, de hoop dat het doordringt dat die vergelijking geen hout snijdt is vervlogen. En aangezien er geen passend antwoord op kan komen maar weer on topic. Tenminste, als je het over mijn, originele, punt hebt natuurlijk, en niet die onzin die daarna allemaal gepost werd..


At your service!

quote:
Op 25 september 2010 12:50 schreef Greycloak het volgende:
Daar kiezen ze dan zelf voor. Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen.
Het gaat mank bij het woordje "ze", als in daar kiezen "ze" dan zelf voor. Alle joden werden in de Kristallnacht aangepakt, zonder dat dit hun keuze was. Zo zou het nu ook niet rechtvaardig zijn om alle moslims aan te pakken omdat een klein agressief deel van hen aanslagen pleegt. Ik weet zeker dat lang niet alle moslims achter mogelijke aanslagen staan. Het woordje "ze" impliceert dat ze dit wel zouden vinden.
"De" joden impliceert overigens ook (als voorbeeld) dat jij deze groep als een homogene groep mensen ziet die allemaal aanslagen plegen, niet dat een deel van hen dit doet. Sterker nog, er waren zelfs joden die aanslagen pleegden. Maar dat rechtvaardigt natuurlijk nooit dat je een hele bevolkingsgroep straft voor de daden van enkelingen, zoals Lepel je al tot in den treure aan het verstand probeert te brengen.
quote:
- I'm itchy in several places..
-Well, you shouldn't go to those places then!


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-09-2010 8:17]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-09-2010 11:13 by XXL Profiel van XXL

Bedreigd met geweer na weigeren peuk
Uitgegeven: 26 september 2010 10:11
Laatst gewijzigd: 26 september 2010 10:10
AMSTERDAM - Een 25-jarige man heeft zondagochtend in Rotterdam gedreigd met een dubbelloops jachtgeweer toen iemand hem een sigaret weigerde.
© ANP

De man zonder vaste woon- of verblijfplaats vroeg uitgaanspubliek om een sigaret en draaide volgens de politie door toen hij die niet kreeg. Hij is aangehouden.

De woeste man bedreigde meerdere mensen op de Dordtselaan in Rotterdam-Zuid. Een getuige belde de politie, die de man verderop in de straat aantrof.

De bedreiger nam de benen, maar bleef staan toen agenten een waarschuwingsschot losten. De agenten troffen het wapen, een afgezaagd dubbelloops jachtgeweer, aan in de mouw van de verdachte. Het geweer was geladen met hagelpatronen. De man zit nog vast.
© Novum






Dus als ik het goed begrijp heeft die zwerver wel geld voor een dubbelloops jachtgeweer en een ijzerzaag maar kan hij niet zijn eigen peuken betalen.
Is dat nou iets met verkeerde prioriteiten of is dat een teken dat tabak nu wel heel erg duur begint te worden?

Verder is het natuurlijk schandalig dat het uitgaanspubliek de zwakkeren in de samenleving niet eens een peukje gunt.
Goed om te lezen dat de arme man nu iig even tijdelijk een dak boven zijn hoofd heeft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2010 11:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 september 2010 8:14 schreef bastianus het volgende:
At your service!

Het gaat mank bij het woordje "ze", als in daar kiezen "ze" dan zelf voor.
Klopt, daar ga je mank. Je hebt namelijk deze post niet gelezen:
quote:
Op 25 september 2010 17:06 schreef Greycloak het volgende:
LOL @ sarcasme niet machtig, maar goed, ik lach vandaag wel vaker om jou. En om mijn post waar je zo heerlijk over struikelt even te verduidelijken; radicale mossels in Zandbakkistan weten donders goed dat als ze aanslagen plegen hier wat er met hun geloofsgenoten gebeurt. Daar kiezen ze voor. Nergens had ik het over de hier wonende moslims. (Lees maar terug en nu goed.)
Oh tenzij je zo sneu bent te denken dat ik een hele groep generaliseer, maar da's iets met "projectie" van jouw kant en verder niet mijn pakkie an.


quote:
... zoals Lepel je al tot in den treure aan het verstand probeert te brengen.

Het boeit me niet wat hij me aan het verstand probeert te brengen; zoals mijn leraar bedrijfseconomie al zei, wie A zegt moet A blijven zeggen. Het enige wat ik van Lepel wil weten moge ondertussen al bekend zijn. Dus.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen