IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Koffie en Thee Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2010 14:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Geen maagzweer, ik drink dan ook heel veel water ernaast.. zou dat helpen?

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 17-08-2010 14:27]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2010 14:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 14:27 schreef Staalman het volgende:
Geen maagzweer, ik drink dan ook heel veel water ernaast.. zou dat helpen?

Dat denk ik wel, ja. Je doet blijkbaar iets goed in ieder geval


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-08-2010 14:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Miracle Man.



Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-08-2010 14:44 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 14:27 schreef Staalman het volgende:
Geen maagzweer, ik drink dan ook heel veel water ernaast.. zou dat helpen?


De Jim Morrison of coffee?


Black seeds of bunny!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2010 14:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Leuke reacties, ik zie namelijk niet dat ik blijkbaar onwijs veel koffie drink..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-08-2010 14:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

@staalman




Zelf drink ik af en toe een bak koffie, maar laatst tijdens mijn stageperiode toch gewoon 3 a 4 op een dag, dan word het ineens een gewoonte omdat de rest ook koffie drinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-08-2010 14:55]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2010 14:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Even rekenen.. Stuk of acht bakken koffie per dag. Op het werk horeca-koffie. Uit zo'n apparaat waarmee je twee kannen in één keer kan zetten. Altijd sterke koffie, een kopje is één schep. (standaard maat uit de DE-winkel) Niet gezond, maar verder heb ik alle ongezonde verslavingen al afgezworen. Je moet toch een beetje rock 'n roll in je leven hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2010 15:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 14:58 schreef bastianus het volgende:
Niet gezond, maar verder heb ik alle ongezonde verslavingen al afgezworen. Je moet toch een beetje rock 'n roll in je leven hebben.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2010 15:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Oja. Anale sex is ook wel een verslaving inderdaad. Maar da's toch niet ongezond?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2010 15:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ontvanger of uitvoerder?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-08-2010 15:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 15:02 schreef bastianus het volgende:
Oja. Anale sex is ook wel een verslaving inderdaad. Maar da's toch niet ongezond?
Gaat de rek er niet, dat er geen goede sluiting meer is lijkt mij wel lastig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2010 15:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 15:03 schreef Staalman het volgende:
Ontvanger of uitvoerder?
De tweede optie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2010 15:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 15:04 schreef bokaj het volgende:
Gaat de rek er niet, dat er geen goede sluiting meer is lijkt mij wel lastig.
Dan kan je er nog altijd een percolator-functie in laten bouwen. Om maar even ontopic te blijven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2010 15:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Goddank hebben we op het werk onlangs zo'n Jura bonen ding neergezet, heerlijk! Nu in mijn vakantie is het weer afzien met Senseo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-08-2010 15:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Koffie uit mijn Porsche-design koffiezetapparaat, de Senseo staat in de berging.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 17-08-2010 16:03 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Ik lust sinds dat ik zwanger ben geen koffie meer
En ik vind het nog steeds lekker ruiken, maar ik vind het echt zo vies!
terwijl ik eerder zeker 5 bakken koffie per dag dronk.
Wel bizar, al voor m'n positieve zw-test gooide ik de koffie op het werk al weg, dacht dat m'n collega gewoon geen koffie kon zetten..

Ben nu maar aan de thee, vind die earl grey van lipton pyramids wel lekker.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2010 21:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 16:03 schreef Helnorsk het volgende:
Ik lust sinds dat ik zwanger ben geen koffie meer
En ik vind het nog steeds lekker ruiken, maar ik vind het echt zo vies!
terwijl ik eerder zeker 5 bakken koffie per dag dronk.
Wel bizar, al voor m'n positieve zw-test gooide ik de koffie op het werk al weg, dacht dat m'n collega gewoon geen koffie kon zetten..

Ben nu maar aan de thee, vind die earl grey van lipton pyramids wel lekker.
Blijkbaar weet je toch wat goed voor je is als je zwanger bent. Mijn vrouw lustte ineens geen sigaretten meer en stopte spontaan. Niet lang daarna ontdekten we dat ze zwanger was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 17-08-2010 22:20 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Prachtig vind ik dat, de perfecte processen en krachten van de natuur aan het werk.
Iets dat de mensheid nooit zal kunnen doorgronden of beheersen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-08-2010 5:56 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Thuis dronk ik zo'n zes koppen koffie op een dag, meestal cafetière, altijd sterk. Hier is er alleen maar oploskoffie, dus ik heb al een maand of zo niets meer gehad.

Wel veel thee hier, soms met stukjes chili er in, en meestal met veel melk en suiker. Niet te zuipen natuurlijk, maar dat is een sociale verplichting waar je niet onderuit komt.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2010 7:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Koffie. Anus & Frunnik.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-08-2010 9:24 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 21:12 schreef bastianus het volgende:
Blijkbaar weet je toch wat goed voor je is als je zwanger bent. Mijn vrouw lustte ineens geen sigaretten meer en stopte spontaan. Niet lang daarna ontdekten we dat ze zwanger was.

Misschien moet ik mijn vriendin dan maar eens ga bezwangeren, wellicht dat ze dan minder gaat zuipen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2010 11:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Aangezien meerder mensen melden dat ik teveel koffie drink ben ik vandaag eens aan het kijken wat het met mij doet als ik minder. Ik heb nu pas één kop koffie op terwijl ik nu doorgaans al aan de vijfde begin.

Tot nu toe geen lichamelijke klachten iig.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-08-2010 11:27]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2010 11:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je gaat hoofdpijn krijgen waarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-08-2010 11:28]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 18-08-2010 13:04 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dat denk ik ook. Mijn vriend drinkt altijd minstens 1 kop, anders krijgt ie koppijn.
Ben wel blij dat ie dik geminderd is, hij klokte eerst een kop of 15 a 20 weg (handig, zo'n automaat 2 meter naast je werkplek)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2010 13:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 11:28 schreef Slechtheid het volgende:
Je gaat hoofdpijn krijgen waarschijnlijk.
+1. Als ik in het weekend vergeet koffie te drinken heb ik 's middags pien in de kop.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen