IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metalhead en een job Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-08-2010 0:56 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

bomen moeten dood.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 0:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ooit wel ja.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 21-08-2010 1:05 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mensen! Mensen, ik zoek ook een job, hoeft niet met metal te maken te hebben (juist niet, ajb zeg)

Oftewel, doe mn werk voor me!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2010 1:08 by bastianus Profiel van bastianus

Vandaag afscheid genomen van een leuk team en een leuke baan. Gelukkig binnenkort ook van een kutcollega en een kutbaan af. Nou maar hopen dat mijn nieuwe baan iets is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-08-2010 1:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zitten de meeste metalheads niet gewoon in de IT of in de zorg?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2010 1:13 by bastianus Profiel van bastianus

In de zorg kan je er wel makkelijk als een skooier bij lopen. Was gisteren bij mijn nieuwe werk, viel wel op dat men er een stuk verzorgder bijliep. Toch wel een prettige bijkomstigheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-08-2010 1:19 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ja is wel zo. Heb ook wel echt figuren voorbij zien komen. Niet alleen wbt metalhead oid dan. Ook meiden op een kinderdagverblijf die strak in de make-up zaten. Om de 5 minuten hun lippenstift moesten bijwerken. Witte kleding! aan hadden en geen luier wilde verschonen omdat ze bang waren dat ze poep onder de nagels zouden krijgen. Echt hoor. Dat kind heb ik meteen naar huis gestuurd.
Net zoals toen ik in de zonnehuizen (zeist) werkte met de geflipte pubers. Als je dan gigantische oorbellen in hebt en een puber flipt door, dan is dat wel 1 van de eerste dingen waar ze jou als begeleider mee kunnen aanvallen. Rats oorbel eruit. Ze bloedde als een rund.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2010 1:27 by bastianus Profiel van bastianus

Als ik zie hoe sommige collega's in de zorg erbij lopen, vind ik dat bijna een minachting van de mensen waar ze mee werken. Vreemd ook, mensen die mensen verzorgen en schoonhouden terwijl ze zelf een uur in de wind stinken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 21-08-2010 1:38 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 21 augustus 2010 1:11 schreef Cadaveria het volgende:
zitten de meeste metalheads niet gewoon in de IT of in de zorg?

in de zorg momenteel wel, maar das een weekend baantje. Vast werk niks te vinden (ik ben conservator hier. Iets in Noorwegen misschien?)


[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 21-08-2010 1:38]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2010 1:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 augustus 2010 1:38 schreef Mottighaerd het volgende:
in de zorg momenteel wel, maar das een weekend baantje. Vast werk niks te vinden (ik ben conservator hier. Iets in Noorwegen misschien?)

Wel al klaar met de studie, Motje?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-08-2010 2:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 21 augustus 2010 1:38 schreef Mottighaerd het volgende:
in de zorg momenteel wel, maar das een weekend baantje. Vast werk niks te vinden (ik ben conservator hier. Iets in Noorwegen misschien?)

oi geen idee of dat hier iets is. Ik zit in de zorg dus heb niet echt oog op dat gedeelte van de arbeidsmarkt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 3:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 augustus 2010 1:38 schreef Mottighaerd het volgende:
in de zorg momenteel wel, maar das een weekend baantje. Vast werk niks te vinden (ik ben conservator hier. Iets in Noorwegen misschien?)



Conservator in een bejaardentehuis? je beheerd de collectie ouderen, en bepaald welke nog tentoongesteld mogen worden?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2010 6:18 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ze conserveert de opgezette one's


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 6:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik hoop dat ze die apart heeft gezet, normaal gesproken zijn die niet van echt te onderscheiden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-08-2010 8:01 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Och, m'n baantje op de vleeschafdeling in de supermarkt bevalt me nog goed. Lekker met een flink mes bloederige rosbief aan stukken snijden, of nare klanten door de snijmachine halen *heng-hengggggggg*



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2010 8:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik vond de gehaktmolen altijd wel spannend.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2010 8:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2010 17:25 schreef Out_From_The_Dark het volgende:
Weet er iemand waar ik een job zou kunnen vidnen dat iets met metal te maken heeft ?
Ik heb net mijn eerste vakantiejob achter de rug, en ik had zo het gevoel dat ze nogal raar naar me opkeken

Of meehelpen aan metalfestivals, de (hate) crew van de bands :p zo'n dingen, of toch IETS dat met metal te maken heeft.
Plz help me aan een job waar ik me GOED kan voelen


Tja eh normaal gesproken werken metalheads natuurlijk niet, maar ik vroeg me af wat voor werk je als vakantiewerk hebt gedaan. Keken ze je raar aan of denk je dat omdat je graag "anders" wil zijn/lijken?

Meehelpen aan festivals kan prima hoor, als vrijwilliger en dus onbetaald, kijk op websites van festivals en meld je daar aan als vrijwilliger. Zo begin je ook als crew van een band, vrijwillig en onbetaald. Geef je bij een plaatselijk poppodium op als vrijwilliger licht, geluid ofzoiets dan leer je dat een beetje kennen en als je fantastisch goed bent en geluk hebt kom je er wellicht op die manier wel tussen.

Wil je betaald werk in de muziek kun je het volgende doen:
- Start een succesvolle band, zorg dat de hele wereld je kent
- Volg opleiding music management of iets in die richting
- Leer NL typen, bedoel.. whut.. job?
- Ga zelf eens actief zoeken naar iets en laat het niet een ander doen, lambal!



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-08-2010 8:51 by Forever After Profiel van Forever After

En jezelf eerst voorstellen misschien ipv een ander vragen om voor werk voor je te zoeken...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 8:51 by XXL Profiel van XXL

Ze keken naar hem op.

Dat lijkt mij dus niet vervelend. Ik zou er meer problemen mee hebben als mensen op me neer kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-08-2010 8:53 by Forever After Profiel van Forever After

Hij heeft een flatje op de bovenste verdieping?


 


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2010 8:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik hoop niet zo hoog, dat als hij springt hij niet dood is maar voor de rest van zijn leven gebonden aan een rolstoel.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 9:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 augustus 2010 8:53 schreef Forever After het volgende:
Hij heeft een flatje op de bovenste verdieping?


Ik denk dat hij glazenwasser of schoorsteenveger is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-08-2010 9:17 by Forever After Profiel van Forever After

Nou ja, da's met alu ladder toch ook een beetje metal.


 


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 21-08-2010 9:34 by Rix Profiel van Rix

quote:
Op 21 augustus 2010 8:45 schreef MMayo het volgende:
- Leer NL typen, bedoel.. whut.. job?



Job is Belgisch Nederlands voor werk/een baan. Helemaal geen probleem om dat te gebruiken hier, behalve als je dan een officiele brief stuurt of dergelijke, of als je tegen Nederlanders praat, die verstaan Belgisch NL niet altijd even goed .


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2010 9:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 augustus 2010 9:34 schreef Rix het volgende:
Job is Belgisch Nederlands voor werk/een baan. Helemaal geen probleem om dat te gebruiken hier, behalve als je dan een officiele brief stuurt of dergelijke, of als je tegen Nederlanders praat, die verstaan Belgisch NL niet altijd even goed .


Is het nog een belg ook, donderrrs!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen