IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:21 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Waarom zo neerbuigend, XXL?


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 12:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Omdat ie nu bij een concertbezoek ongewild wordt lastig gevallen met het 'plezier' van holbewoners misschien?


 


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:18 schreef XXL het volgende:
Dat is dus mijn hele punt.

Als je nou met wat vriendjes afspreekt dat ze vooraan bij het podium gaan staan, jij een frisse duik in het peuterbadje neemt en je vriendjes je netjes opvangen zodat anderen ongestoord op een voor hen prettige wijze de show kunnen ondergaan heb ik er verder geen enkele moeite mee.

Alleen in het 'jullie hebben me maar op te vangen' kan ik me absoluut niet vinden.


probleem is dat ik geen vrienden heb. verder is het wederom jammer dat je er erg neerbuigend over doet... en mijn punt over het feit dat metal an sich 1 grote show off is ook...

zou bijna denken dat je vroeger op de basisschool altijd als laatste gekozen werd tijdens de gymles...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:26 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Een beetje anderen hun plezier misgunnen, tssssk.En wat nou als dochterlief ineens besluit om tijdens een concert te gaan diven, laat ie haar dan ook op de vloer belanden?


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 12:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:26 schreef Crypt_666 het volgende:
Een beetje anderen hun plezier misgunnen, tssssk.En wat nou als dochterlief ineens besluit om tijdens een concert te gaan diven, laat ie haar dan ook op de vloer belanden?
Oh, en jij misgunt degene die geen behoefte hebben aan dat springvolk hun plezier niet?

Vat je hem?

Edit:
Wat XXL dan met zijn dochter doet weet ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2010 12:28]


 


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:28 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ga je toch lekker koffie drinken bij oma... of aan de bar zitten...? vat je 'm?


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:28 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:27 schreef Forever After het volgende:
Oh, en jij misgunt degene die geen behoefte hebben aan dat springvolk hun plezier niet?

Vat je hem?
auw.


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 12:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:28 schreef herrie het volgende:
ga je toch lekker koffie drinken bij oma... of aan de bar zitten...? vat je 'm?


Ga jij liever niet diven omdat de zaal te leeg is?


 


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-08-2010 12:29 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Tis heel simpel, gewoon kijken voor je gaat. Als mensen niet bereid zijn je te vangen is het je eigen schuld. Pas springen als er voldoende mensen zijn die aangeven dat ze bereid zijn je te vangen. En dan hoeven mensen als XXL ook niet meer te lijden


Black seeds of bunny!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-08-2010 12:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben het volledig eens met Crypt_666 en Rotzak, maar tegelijk te tam om hier te discussiëren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:32 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

haha toch wil ik antwoord op mijn vraag, zou die dochterlief wel opvangen of laat ie haar ook vallen?


Evil Dick


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-08-2010 12:33 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Tsja hij komt vrij principieel over...


Black seeds of bunny!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:33 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:33 schreef Nyghtslave het volgende:
Tsja hij komt vrij principieel over...
Juist daarom wil ik zo graag antwoord op die vraag,hahaha!


Evil Dick


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 12:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb mijn dochter duidelijk gemaakt dat de gevolgen voor eigen risico zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:38 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:32 schreef Crypt_666 het volgende:
haha toch wil ik antwoord op mijn vraag, zou die dochterlief wel opvangen of laat ie haar ook vallen?


ow, dat bedoelde hij dus met "mijn dames" in andere topic... *schopt tegen dixi aan*


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:39 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ok dan, duidelijk! Wel zo netjes, om dat toch te doen, haha!


Evil Dick


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:39 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:38 schreef XXL het volgende:
Ik heb mijn dochter duidelijk gemaakt dat de gevolgen voor eigen risico zijn.


ga ervan uit dat je dochter graag wordt opgevangen door die holbewoners...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 22-08-2010 12:40 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoort er ook gewoon bij vind ik. Laat maar komen die surfers!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-08-2010 12:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:40 schreef Morridin het volgende:
Hoort er ook gewoon bij vind ik. Laat maar komen die surfers!


Klopt, al spreek ik vooral over hardcoreshows. Op een hardcoreshow moet het zweet gewoon van het plafond druipen, en zowel vooraan als in het centrum van de zaal een regelrechte chaos zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:43 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

+ 666. die hardcores weten wat dat betreft zeker wel hoe het kan (laat ik niet zeggen: hoe het moet)...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:44 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Bij grindcore en death metal ook hoor...thrash misschien ook nog wel...bij heavy metal heb je er denk ik het minste last van daar staan ze meestal alleen maar met de kop te schudden, denk ik...


Evil Dick


BVT
Usericon van BVT
Posted 22-08-2010 12:44 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Al jaaaaaaren zijn er dit soort onzin disscusie's. Dat het hier niet mag XXl is natuurlijk door de strot gedrukt, bij veel festivals bij bijvoorbeeld onze oosterburen mag het gewoon.

Mensen die crowdsurfers of pitters bewust gaan slaan oid moeten een nekschot krijgen. ( joa, kom maar op!)
Kinderachtig gedoe.



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:45 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Bij de duitsers hebben ze nu toch ook circlepits en moshpits en stagediven verboden? dacht bij wacken enzo


Evil Dick


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-08-2010 12:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Stagediven is al een lange tijd verboden op festivals. Dat van die pits is gewoon door het voorval op de Love Parade. Binnen een paar jaar zal het circlepitten wel weer toegestaan zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 12:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:39 schreef herrie het volgende:
ga ervan uit dat je dochter graag wordt opgevangen door die holbewoners...


Het is haar duidelijk dat als ze met haar bakkes tegen de grond duikt dat het gevolg van een zelfgemaakte keus is en ze niet bij mij hoeft te komen janken.

Verbieden kan ik haar niets maar gelukkig heb ik, nu nog, de macht haar niet meer mee te nemen als ze zich, in mijn ogen, niet gedraagt.
Een methode die tot nog toe prima werkt.
Dat heeft haar vorig jaar haar eerste bezoek aan wacken gekost en afgelopen jaar was het echt een voorbeeldig blaag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen