IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:52 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ha, klinkt goed (geen grap of flauwe opmerking). vroeger trommelde mijn vader mij uit bed om 7 uur als ik bezopen thuis kwam... houthakken etc... nou, geleerd om niet meer thuis te komen, hahaha, nee, dan leer je 't snel af!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-08-2010 14:03 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:52 schreef herrie het volgende:
ha, klinkt goed (geen grap of flauwe opmerking). vroeger trommelde mijn vader mij uit bed om 7 uur als ik bezopen thuis kwam... houthakken etc... nou, geleerd om niet meer thuis te komen, hahaha, nee, dan leer je 't snel af!



Hahahaha, jij ook al.
Mijn pa trommelde me ook al om 7 uur m'n nest uit, stond ik ladder zat mijn kamer tussen net nekken door te schilderen.
Zegt ie s'middags na de hele ochtend niets gezegt te hebben........
Ja jongien, s'avonds een vent s'ochtends een vent.
Ben die les nooit vergeten en altijd op mijn werk verschenen als ik de avond er voor teveel gezopen had.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 14:07 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hele dikke plus 666!
heb de afgelopen 10 jaar in totaal 7 ziektedagen gehad, waarvan 5 i.v.m. the end of the bloodline onderzoek! mooi excuus om nog maar eens een te pakken...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-08-2010 14:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

"end of the bloodline-onderzoek".


Spraakeloos.


Echt.


*pinkt traantje weg over de mooiheid van dingen.*


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 14:10 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

emo!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 22-08-2010 14:11]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-08-2010 17:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vroeger tijdens hardcore shows was ik altijd aan het stagediven. Geniaal en erg sfeerbepalend. Maar net als toen en nu nog steeds is het wel zo bij mij dat elke botmongool met kisten aan en "feet first" springt en ongelovelijke dreun van mij krijgt en ik diegene nooit op zal vangen. Stagediven doe je gewoon door tijdens je sprong te draaien en je voeten / benen omhoog te steken. Stagediven was voor mij bijna een kunstvorm.. van het podium, van de boxen en van het balkon in Paradiso (waarna ik de tent uitgezet ben )


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-08-2010 19:15 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, je bent het balkon afgedoken ja? En nog opgevangen ook neem ik aan? Geniaal!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-08-2010 19:26 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Al lang niet meer gestagedived (deed het voor de millennium wisselingen wel eens bij osdorp posse concerten, die sowieso meer metal/punk figuren aantrokken), maar ik herinner me dat het gebruikelijk was om op je rug te gaan liggen en stil te houden.

Ook erg goed te gebruiken als lopende band voor als iemand naar de bar achterin moest, maar voor in stond.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2010 19:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als je dan met bier en al ook weer naar voren kan zou ook wel mooi zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-08-2010 19:30 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ikzelf houd niet zo van stagediven, paar keer een kist in mn nek gehad. Ook irritant als er niet gestage dived mag worden is dat mensen van achter naar voren komen. Sta je fijn te kijken krijg je ineens iemand op je rug. Die vang ik dus sowieso niet op. Stapje opzij en hatsa. Idd wel eens bewust iemand op zn bek laten gaan op die manier. Me ook kapot geschrokken door lui die dus ineens van achter kwamen.
(circle) Pits vind ik wél erg leuk Doe ik ook graag aan mee als de muziek me goed ligt.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2010 19:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja als ik de muziek weer erg goed vind is het jammer om dan zoiets te doen, dan gaat toch mn aandacht neit meer naar de muziek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-08-2010 19:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Als we nu eens het publiek op de stagedivers gooien?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-08-2010 19:42 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Wat ik helemaal niet begrijp is de zogeneaamde Wall of Death: op elkaar inrennen?

Misschien leuk om dan eens aan de rand gaan staan en kraaienpoten in de open vlakte pleuren waar ze gaan rennen. :D


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2010 19:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 augustus 2010 19:30 schreef Mottighaerd het volgende:
Ikzelf houd niet zo van stagediven, paar keer een kist in mn nek gehad. Ook irritant als er niet gestage dived mag worden is dat mensen van achter naar voren komen. Sta je fijn te kijken krijg je ineens iemand op je rug. Die vang ik dus sowieso niet op. Stapje opzij en hatsa. Idd wel eens bewust iemand op zn bek laten gaan op die manier. Me ook kapot geschrokken door lui die dus ineens van achter kwamen.
(circle) Pits vind ik wél erg leuk Doe ik ook graag aan mee als de muziek me goed ligt.


+1, ook vaak zat gehad, mooi laten pleuren.


Je moeder.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-08-2010 20:01 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heb wel eens bij een crowd surfer zijn schoen af gepakt en het podium op ge pleurd
gooide alleen ietsie te hard zodat ie midden in de drumstel terecht kwam kon die drummer niet echt waarderen geloof ik
stond Sharon den Adel vervolgens dat gastje waar die schoen van was uit te kafferen hahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-08-2010 20:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je stond op een concert van Within Temptation?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 20:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat mij meer verbaast is dat er bij Within Temptation crowdsurfers en stagedivers zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 20:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



@ verhaal van Nark dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2010 20:10]


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-08-2010 20:21 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dat was tijdens 5 mei in Zwolle toen Enter net uit was en ik het nog een goeie band vondttdddt
Dat is wat mij betrefd hun enige goeie ceedee die ze ooit gemaakt hebben
Dat gastje waar ik het over had zat ook om zich heen te schoppen als of het Brotherhood foundasion ( spelling ik weet het) betrof die s'middags jadden gespeeld dus het was hem wel duidelijk dat dit bij Within tog echt niet de bedoeling was hehheh


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-08-2010 21:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 22 augustus 2010 19:42 schreef Yirroth het volgende:
Wat ik helemaal niet begrijp is de zogeneaamde Wall of Death: op elkaar inrennen?

Misschien leuk om dan eens aan de rand gaan staan en kraaienpoten in de open vlakte pleuren waar ze gaan rennen. :D


Ik zou het je graag zien proberen... en vervolgens in elkaar getrapt zien worden.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 21:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weet niet meer bij welke band het was maar in 013 al eens meegemaakt dat een band de mensen vooraan bij het podium opriep een wall of death richting de achterkant van de zaal te doen. Richting de trap dus.

Ik kan er persoonlijk de humor niet van inzien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-08-2010 22:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Altijd fijn hoe sommigen mooi in het midden van de open plaats blijven staan om verpletterd te worden

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-08-2010 22:03]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 22:03 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Geen stagediver gezien vandaag in baroeg, jammer.


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 22:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je kon dat gedrag dus niet copy/pasten?


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 22:12 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Kan dat niet met alles, ook deze copy paste god heeft zijn beperkingen...


Evil Dick


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen