IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : ...And oceans... Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-05-2005 15:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Kopen godverdomme!

Ze hebben ook een mooie lp box uitgebracht voor de vinylofielen


Zenial


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 10:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb me dit door de wolf in schaapskleren in de digitale maag laten splitsen. Klinkt zo op het eerste gehoor (net "Intelligence is Sexy" van A.M.G.O.D. gehad) best gaaf (dat bliep bliep, vet!). Tweede nummer wat minder bliep bliep, maar luistert nog steeds lekker weg.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-07-2006 10:24]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-07-2006 10:23 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Het is 'Intelligence is sexy' . Vet nummer, die hele A.M. G.O.D. cd is het beste wat ... and oceans heeft uitgebracht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 10:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 10:23 schreef Vlkodlak het volgende:
Het is 'Intelligence is sexy' . Vet nummer, die hele A.M. G.O.D. cd is het beste wat ... and oceans heeft uitgebracht.

Tering, ik ben nog niet half wakker. Het viel me direct op dat het eerste nummer zo heette, ik had zelfs nog gecontroleerd en dan schrijf ik het nóg verkeerd op

Klinkt vet ja, "Tears have no Name" begint ook VET. Deze CD verdient het denk ik ook wel om opnieuw gemixed te worden, beetje zwaarder geluid en dan zou zelfs de meest conservatieve metalhead er wat mee kunnen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-07-2006 10:33 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 10:25 schreef ZelThoR het volgende:
Tering, ik ben nog niet half wakker. Het viel me direct op dat het eerste nummer zo heette, ik had zelfs nog gecontroleerd en dan schrijf ik het nóg verkeerd op

Klinkt vet ja, "Tears have no Name" begint ook VET. Deze CD verdient het denk ik ook wel om opnieuw gemixed te worden, beetje zwaarder geluid en dan zou zelfs de meest conservatieve metalhead er wat mee kunnen.


Ja zowel de gitaren als de bas missen dat pompende laag, wat juist bij deze muziek veel zou toevoegen. Ik denk echter dat een hoop mensen het ook dan niet zouden trekken (ik ken er in ieder geval een aantal die sterke allergische reacties beginnen te vertonen zodra ik deze cd opzet ).

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-07-2006 10:34]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 10:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 10:33 schreef Vlkodlak het volgende:
Ja zowel de gitaren als de bas missen dat pompende laag, wat juist bij deze muziek veel zou toevoegen. Ik denk echter dat een hoop mensen het ook dan niet zouden trekken (ik ken er in ieder geval een aantal die sterke allergische reacties beginnen te vertonen zodra ik deze cd opzet ).

Het zou in ieder geval iets schelen Ken jij zulke true-e mensen dan? Jij bent echt tof


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-07-2006 10:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 10:38 schreef ZelThoR het volgende:
Het zou in ieder geval iets schelen Ken jij zulke true-e mensen dan? Jij bent echt tof


Ik weet het . Alleen jammer dat mijn eigen smaak zo gay is





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 10:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 10:46 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik weet het . Alleen jammer dat mijn eigen smaak zo gay is





Dat blijkt wel, beetje in dit topic lopen posten.

En the Gathering ook nog kennen! (hihi)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-07-2006 12:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

xal cypher er ook bij mikken op je deuveudeutje...

(en manes en septic flesh en mork gryning en soilwork en throes of dawn en axis of perdition en disiplin en diabolicum en en en en.. ja en nog veel meer!)



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2006 12:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Aaaaarco, held


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-09-2010 20:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Fuck, wat blijft AMGOD toch gaaf


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2010 20:10 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Heu, wacht, dit gaat niet over The Ocean.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2010 20:12]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2010 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vuistlach


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-09-2010 20:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2010 20:03 schreef ZelThoR het volgende:
Fuck, wat blijft AMGOD toch gaaf


Dikke +1


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-09-2010 22:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

+1

En die The Dynamic Gallery of Thoughts(al zie ik nu dat ik maar de helf van de CD op mn computer heb)


Dat werk daartussen zet ik nooit op om de een of andere reden.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2010 22:16]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-03-2020 1:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Komen met een nieuwe plaat. Altijd fan gebleven van de A.M.G.O.D. plaat. Dit klinkt ook echt veelbelovend.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 29-03-2020 12:50 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Deze is vetter




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2020 10:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

erg netjes


signature


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 07-04-2020 16:54 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-04-2020 20:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Potverdorie, lekker hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2020 11:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op eerste gehoor prima!


signature


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 18-04-2020 12:15 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Nou, dit is wel even wennen, ik was eind vorige eeuw al afgehaakt, maar dit klinkt weer best goed.


Hafgufa


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-05-2020 17:06 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Volledige album:



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-05-2020 20:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Op 't eerste gehoor dikke priem!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-01-2021 21:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Youtube compressie stoort hier nogal qua hiss geluid in de symbalen, maar verder komt dit op het eerste gehoor qua drive en brede keyboardakkoorden goed over.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen