IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoo / tatoeage (design, tips, voorbeelden, mislukkingen) deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Ain_Soph
Usericon van Ain_Soph
Posted 04-09-2010 10:45 by Ain_Soph Profiel van Ain_Soph

Ah, en waarom een boom? Is het vanwege een speciale betekenis voor je, of?


A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2010 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Deels, vind ze ook gewoon mooi, zeker in tattoo vorm.

En ik hou er niet van om standaardplaatjes op me te laten zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-09-2010 10:50]


Ain_Soph
Usericon van Ain_Soph
Posted 04-09-2010 10:51 by Ain_Soph Profiel van Ain_Soph

Ik snap het, wat vind jij standaard plaatjes dan?


A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-09-2010 10:52 by intothevoid Profiel van intothevoid

Nu het toch over sleeves gaat: mensen hier met ervaring met een (3/4) sleeve als eerste tattoo? Vaak wordt aangeraden om met 'iets kleins' te beginnen, maar dat zie ik echt niet zitten.


You have time. You are doing fine.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2010 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, ik zou zeggen, lees dit topic door. Als jij het echt wilt en je beseft je dat je er voor de rest van je leven aan vast zit, zou ik zeggen waarom niet! Maar dat echt willen en dat besef is vaak het probleem


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2010 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 september 2010 10:51 schreef Ain_Soph het volgende:
Ik snap het, wat vind jij standaard plaatjes dan?
Die in de boeken van tattooshops staan ...

Enkele uitzonderingen daarop zijn dan de echte oldschoolzaken zoals Koi


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-09-2010 10:55 by intothevoid Profiel van intothevoid

Loop al jaren met het idee rond, dus dat besef en willen is er zeker.
Gaat sowieso ook nog wel een poos duren aangezien ik nog niet zeker weet wat het precies gaat worden.


You have time. You are doing fine.


renYek
Usericon van renYek
Posted 04-09-2010 11:01 by renYek Profiel van renYek

Ik heb een heel gaaf idee voor een sleeve (maar die verklap ik niet). Het idee van een sleeve vind ik erg gaaf, maar laat het toch nog wel een jaar of zo op me inwerken. Los daarvan komen er nog een aantal financien slurpenden zaken op ons pad tussen nu en een jaar. First things first.

Het idee dat ik heb is in ieder geval gebaseerd op een stuk tekst van een band, maar dat wil ik dus vertaald zien naar een tekening. Dat stuk tekst is enorm op mij en mijn leven van toepassing en recente gebeurtenissen hebben dat nogmaals geillustreerd.



*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-09-2010 12:08 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 4 september 2010 10:52 schreef intothevoid het volgende:
Nu het toch over sleeves gaat: mensen hier met ervaring met een (3/4) sleeve als eerste tattoo? Vaak wordt aangeraden om met 'iets kleins' te beginnen, maar dat zie ik echt niet zitten.


Eerst iets kleins om 'uit te proberen' vind ik eigenlijk een beetje een zwaktebod(als je het zo bedoeld ten minste). Als je iets laat zetten, en je bent zeker van wat je wil zou ik meteen voor groot gaan. Persoonlijk vind ik dat mooier en je hebt niet het risico dat je het kleine werk gaat uitbreiden omdat je toch achteraf het groter had gewild. Persoonlijk vind ik een groot stuk krachtiger overkomen, is natuurlijk allemaal persoonlijk en smaakgebonden


But there is no real me: only an entity, something illusory................


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-09-2010 12:09 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 4 september 2010 11:01 schreef renYek het volgende:
Ik heb een heel gaaf idee voor een sleeve (maar die verklap ik niet). Het idee van een sleeve vind ik erg gaaf, maar laat het toch nog wel een jaar of zo op me inwerken. Los daarvan komen er nog een aantal financien slurpenden zaken op ons pad tussen nu en een jaar. First things first.

Het idee dat ik heb is in ieder geval gebaseerd op een stuk tekst van een band, maar dat wil ik dus vertaald zien naar een tekening. Dat stuk tekst is enorm op mij en mijn leven van toepassing en recente gebeurtenissen hebben dat nogmaals geillustreerd.




Ik gok dat ik de band reeds weet


But there is no real me: only an entity, something illusory................


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2010 12:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 september 2010 10:43 schreef Jenje het volgende:
Die rune is keisimpel eigenlijk, drie verticale lijnen die naar onderen toe breder worden en uit elkaar lopen.

Zo ff geen pics



?
quote:
Op 4 september 2010 10:55 schreef intothevoid het volgende:
Loop al jaren met het idee rond, dus dat besef en willen is er zeker.
Gaat sowieso ook nog wel een poos duren aangezien ik nog niet zeker weet wat het precies gaat worden.

Heb ik ook, hehehe. Ga ook direct voor groot, denk er al jaren aan en zal nog wel even duren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


rotor
Usericon van rotor
Posted 04-09-2010 12:27 by rotor Profiel van rotor

@Zel en intothevoid
Haha, TYPISCH trekje van academici.
Ik heb/had hetzelfde hoor, maar heb het inmiddels maar gewoon uit m'n hoofd gezet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2010 12:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 september 2010 12:27 schreef rotor het volgende:
@Zel en intothevoid
Haha, TYPISCH trekje van academici.
Ik heb/had hetzelfde hoor, maar heb het inmiddels maar gewoon uit m'n hoofd gezet.

Hehehe, dat geloof ik zo, ja

Zelf veel te veel bezig met dingen bedenken maar geen beslissingen nemen Door het bezoek aan het Mucha-museum in Praag is het wel iets in een stroomversnelling geraakt, ik raakte weer wat geïnspireerd.

Mijn voornemen is nu om snel wat ideeën op papier te zetten, wat voorbeelden erbij te halen en dan maar iemand te gaan vinden die het kan tekenen (liefst direct een geschikte tattoeerder). Had al wel wat op papier, maar moet dus nog consolideren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-09-2010 12:31 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 september 2010 10:43 schreef Jenje het volgende:
Die rune is keisimpel eigenlijk, drie verticale lijnen die naar onderen toe breder worden en uit elkaar lopen.



?

*edit* godver. post van Zelthor niet gezien. Jezus...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-09-2010 12:32]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2010 12:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Oi, wat maak jij?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-09-2010 12:34 by M. Profiel van M.

Ik heb nog geen koffie gehad, had je post niet gezien.

Ik vind het eigenlijk wel griezelig...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-09-2010 12:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Nerds!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2010 12:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 september 2010 12:34 schreef M. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel griezelig...

Eens!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-09-2010 12:40 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 4 september 2010 12:27 schreef rotor het volgende:
@Zel en intothevoid
Haha, TYPISCH trekje van academici.
Ik heb/had hetzelfde hoor, maar heb het inmiddels maar gewoon uit m'n hoofd gezet.


Af en toe zie ik ook iets moois, maar dan bedenk ik me elke weer dat het toch niets iets voor mij is.


rotor
Usericon van rotor
Posted 04-09-2010 12:58 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 4 september 2010 12:29 schreef ZelThoR het volgende:Mijn voornemen is nu om snel wat ideeën op papier te zetten, wat voorbeelden erbij te halen en dan maar iemand te gaan vinden die het kan tekenen (liefst direct een geschikte tattoeerder). Had al wel wat op papier, maar moet dus nog consolideren.

Ik een concreet idee; 5 of 7 vogels op m'n borst in V-formatie (punt van de V wijst naar beneden), stijl a la Viva Dolor. Ik heb het es met een marker op m'n borst getekend, dat zag er zo tof uit dat ik de halve dag voor de spiegel stond... Toen dacht ik, laat maar.


renYek
Usericon van renYek
Posted 04-09-2010 14:20 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 4 september 2010 12:09 schreef *Sander* het volgende:
Ik gok dat ik de band reeds weet


Die is het niet eens Haha!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-09-2010 14:25 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Nee? Niet de Deurzakkers joh?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 07-09-2010 10:10 by despondency Profiel van despondencyhttp://www.inktopuss.com/

`zaterdag mag ik weer een aantal uurtjes verdoofd gaan zitten te wezen onder het monotone gezoem van 'de naald'

zin an!


Your mother ate my dog!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2010 10:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2010 12:08 schreef *Sander* het volgende:
Eerst iets kleins om 'uit te proberen' vind ik eigenlijk een beetje een zwaktebod(als je het zo bedoeld ten minste). Als je iets laat zetten, en je bent zeker van wat je wil zou ik meteen voor groot gaan. Persoonlijk vind ik dat mooier en je hebt niet het risico dat je het kleine werk gaat uitbreiden omdat je toch achteraf het groter had gewild. Persoonlijk vind ik een groot stuk krachtiger overkomen, is natuurlijk allemaal persoonlijk en smaakgebonden


Inderdaad!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2010 10:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 september 2010 12:58 schreef rotor het volgende:
Ik heb het es met een marker op m'n borst getekend, dat zag er zo tof uit dat ik de halve dag voor de spiegel stond... Toen dacht ik, laat maar.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen