IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 13:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:03 schreef AngelOfDeath het volgende:
Werk je in het hoogste gebouw van Zwolle.......
Gaan ze uitgerekend vandaag een alarmtest uitvoeren

Zure benen? Lift was als het goed is niet in gebruik.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 13:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:04 schreef Jenje het volgende:
50% van de Amerikanen denken dat de regering ze voorliegt in zake 9/11 ..

Maar ach, Duitsers .. ook die moeten niet nadenken ...
Voorliegen of het als een complot van de regering zien, daar zit een klein verschil tussen...

Natuurlijk laat de regering niet alle details weten, ook al zegt ze van wel, maar dat maakt ze nog niet schuldig aan een complot.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 11-09-2006 13:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:04 schreef Jenje het volgende:
LAstig he, die ene trap naar beneden


Voor mij 18 trappen...
Voor mensen in de grote tower.... 40 minimaal

Maar gelukkig hoeven we niet te ontruimen

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-09-2006 13:06]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2006 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:06 schreef Misanthrope het volgende:
Voorliegen of het als een complot van de regering zien, daar zit een klein verschil tussen...

Natuurlijk laat de regering niet alle details weten, ook al zegt ze van wel, maar dat maakt ze nog niet schuldig aan een complot.
Zeker niet .. maar feit blijft wel dat veel Amerikanen de terreur door islam redenatie minder geloven in de VS ..



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2006 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:04 schreef Jenje het volgende:
50% van de Amerikanen denken dat de regering ze voorliegt in zake 9/11 ..

Maar ach, Duitsers .. ook die moeten niet nadenken ...

en dan heb je nog 10.000 andere theoriën, die zich vooral richten tegen een amerikaanse regering (of tegen de VN).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 13:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
en dan heb je nog 10.000 andere theoriën, die zich vooral richten tegen een amerikaanse regering (of tegen de VN).
Maar stiekem is het allemaal de schuld van de Nederlanders!

http://home.quicknet.nl/mw/prive/hooguit/Dutch/DutchIndex.htm


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2006 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, van die gasten die het vliegtuig uitgevonden hebben!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 13:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:01 schreef Misanthrope het volgende:
(zelfs TU Delft studenten hebben dit kunnen berekenen)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 13:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:12 schreef Jenje het volgende:
Nee, van die gasten die het vliegtuig uitgevonden hebben!
Da Vinci = Satan. Het waren dan ook de Illuminati. *smiespel*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2006 13:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:11 schreef Misanthrope het volgende:
Maar stiekem is het allemaal de schuld van de Nederlanders!

http://home.quicknet.nl/mw/prive/hooguit/Dutch/DutchIndex.htm


In plaats van Z.O.G. hebben we D.O.G. (D= dutch).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 13:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:13 schreef ZelThoR het volgende:

Dat wil heel wat zeggen, eh.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2006 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie want zoe konkwer zie wurlt! Meek efferriewan iet zure haring!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 13:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En zo is het maar net!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2006 13:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:16 schreef Jenje het volgende:
Wie want zoe konkwer zie wurlt! Meek efferriewan iet zure haring!


en daar begint de interne stammenstrijd al (gelijk moslims die elkaar al omver knallen als ze gaan bediscusieren of mohammed zijn gat met zijn rechterarm of linkerarm schoonmaakte)

haringen moeten alleen in uiterste noodgeval "zuur" worden gegeten. verder gewoon bij een kraampje met veel uitjes.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-09-2006 13:26]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 13:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:24 schreef attila_de_hun het volgende:
en daar begint de interne stammenstrijd al (gelijk moslims die elkaar al omver knallen als ze gaan bediscusieren of mohammed zijn gat met zijn rechterarm of linkerarm schoonmaakte)

haringen moeten alleen in uiterste noodgeval "zuur" worden gegeten. verder gewoon bij een kraampje met veel uitjes.
Zure haring eten is hetzelfde als je vriendin beffen terwijl ze al weken niet geflirt heeft met de douchekop.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-09-2006 13:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

jullie kunnen het gewoon begrijpen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2006 14:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 13:27 schreef Slechtheid het volgende:
Zure haring eten is hetzelfde als je vriendin beffen terwijl ze al weken niet geflirt heeft met de douchekop.

Eh, hoe kom je aan die informatie?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 15:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Euhm...

Logische redenatie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 15:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Best lekker, zure haring


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2006 15:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

woei, allemaal gefeliciteerd!



Je moeder.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-09-2006 16:04 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Beetje een raar topic dit. 11 September een jaar later? Het is nu toch 11 september, dit topic gaat dus over exact 1 jaar vanaf nu...

Lekker boeiend.


This is Zodiac speaking...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-09-2006 16:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 september 2006 16:04 schreef Zodiac het volgende:
Beetje een raar topic dit. 11 September een jaar later? Het is nu toch 11 september, dit topic gaat dus over exact 1 jaar vanaf nu...

Lekker boeiend.





Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-09-2006 16:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 september 2006 12:47 schreef Slechtheid het volgende:
Ontkennen is het woord hier. Als jij in een groep van 100 mensen staat, en die mensen wijzen naar een boom en zeggen dat de stam blauw is, dan geloof jij na een uurtje dat die stam blauw is.

Snappie? De stam is natuurlijk gewoon bruin, maar omdat er 100 mensen om je heen staan die anders beweren, is het nogal moeilijk bij je eigen bewering te blijven.


Dit klopt.. mits het niet boeiend is voor je of die boom bruin of blauw is. Wanneer zoiets echter wel belangrijk voor je is (bijvoorbeeld wanneer je een beloning krijgt bij het geven van het goede antwoord) zal je veel minder last ondervinden van die 100 anderen. Zeker wanneer je zeker weet dat zij ongelijk hebben.

Verder is dit effect helemaal nihiel als jij niet de enige bent die het oneens is met de meute. Wanneer er ook maar 1 iemand anders is in een groep van voor mijn part een miljoen man die hetzelfde beweert als jij dan zal je eigenlijk al niet meer overgehaald worden.

En als laatste is het ook nog eens zo dat 100 man eigenlijk te veel is, hierdoor lijkt het nogal verdacht. Dit effect werkt het beste in veel kleinere groepen van rond de 10 man. Anders lijkt het afgesproken werk.

Verder heb ik nu even niets nuttigs te melden, ik wou alleen eventjes laten weten dat ik netjes mijn psychologie huiswerk maak

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-09-2006 16:11]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2006 16:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 16:10 schreef Kramy het volgende:
Verder heb ik nu even niets nuttigs te melden, ik wou alleen eventjes laten weten dat ik netjes mijn psychologie huiswerk maak
Jah, psychologie is zoals altijd weer eens het meest popi om te doen. Ik zal nooit snappen waarom.

Maareh, diagnostiseer mij eens!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-09-2006 16:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 11 september 2006 16:14 schreef Slechtheid het volgende:
Jah, psychologie is zoals altijd weer eens het meest popi om te doen. Ik zal nooit snappen waarom.

Maareh, diagnostiseer mij eens!


Ik ben nog maar net 2e jaars, dwars door mensen heenkijken via het internet leer ik pas in het 2e semester

En populair is het wel zeg.. pfft.. gelukkig zit ik er alleen omdat ik het interessant vind, en niet om er een carriere in te beginnen, dat scheelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 11-09-2006 16:33]



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen