IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Vorige pagina | Volgende pagina
Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-09-2002 10:32 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 11 september 2002 10:30 schreef mansongirl het volgende:
thanx voor de support...



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 10:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:31 schreef attila_de_hun het volgende:

...

en wat is er in de tussentijd gebeurt met de "war on terrorism"? toch niet veel dacht ik zo.er wordt zo nu en dan wel eens een moslim opgepakt, taliban is weggejaagd maar Bin laden loopt nog steed vrij rond en is de taliban vernietigd? bush zal deze dag wel weer aangrijpen voor veel patriotisme en dreigende taal richting Irak (die geen banden hebben met terroristen)en zijn grip op VS w"l weer opschroeven (veel politie, meer lacht naar de regering).



Nog even een reactie hierop. Wat vind jij dat er moet gebeuren?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:34 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl



luuuuuuv is in the air.........


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 10:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Een jaar later vind ik het nog steeds verschrikkelijk voor de nabestaande van de vele slachtoffers..

Amerika zelf heeft er alleen maar om gevraagd..ik vind het alleen erg triest dat er zo veel onschuldige mensen daarvoor dood moesten...

ik ga vandaag ook zeker t.v. kijken..

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 11-09-2002 10:42]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 11-09-2002 10:41 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:26 schreef mansongirl het volgende:
bij Ground Zero verkopen ze zelf merchandising dat vind ik gewoon zielig hoor! Amerikanen doen alsof het zo zit: Iemand gaat dood, ze zijn in de rouw totdat ze een manier hebben gevonden wardoor ze er geld mee kunnen verdienen. Of ben ik de enige die zo denkt??


neuh, k ben het helemaal met je eens, amerikanen hebben wel vaker aandacht tekort, maarja kan dr ook nie mee zitten, vaag volluk


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:42 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja. De term vaag volk is hier ook wel enigzins op z'n plaats...


luuuuuuv is in the air.........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 10:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:34 schreef Lord Morgoth het volgende:
Nog even een reactie hierop. Wat vind jij dat er moet gebeuren?


om eerlijk te zijn. Ik weet het niet goed. Maar het is echt niet allemaal zo makkelijk.
Bijvoorveeld, als je veel arabieren dood wilt hebben moet je vooral de Taliban en Bin laden haar gang laten gaan want die hebben tot nu toe vooral Arabieren gedood en in toom gehouden. Bin laden was ook een vijand van Irak trouwens. Toen Irak koeweit binneviel was Bin laden de eerste die zijn diensten aanbood om de irakezen terug te drijven met zijn leger(tje?). Hij kreeg pas een hekel aan de VS toen deze werd verkozen boven hem (grofweg gezegd).

En als de VS als "engelen van het licht" terroristen willen gaan bestrijden doe je dat niet door burgerbevolking in puin te bombarderen. dat is ze kweken. Ze moeten gewoon de palestijnen en al die andere arme mensen financieel steunen en ze een waardig leven laten lijden. maar dan krijg je natuurlijk israel weer en de oliebelangen moeten ook in het oog gehouden worden(dus tirannen te vriend houden). ik kaner geen wijs meer uit in ieder geval maar ik denk wel dat ze op de meest mogelijk verkeerde manier bezig zijn.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 10:55 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 11 september 2002 10:42 schreef mansongirl het volgende:
ja. De term vaag volk is hier ook wel enigzins op z'n plaats...



De mensen zijn daar echt niet zo veel anders als hier hoor...., wat kan je doen als ze op elke zender herdenken, en het hele media circus die dag alleen maar met herdenken bezig is?
Het is herdenkings propaganda, en dat mag,...want het was een terroristische daad.
(hoewijl ik nog steeds twijfel aan het praktisch nut van herdenken, het belangrijkste is dat je er wat van leert...)

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-09-2002 10:57]


why would you listen to me?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 10:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik meen ergens gelezen te hebben dat zowel bin laden als sadam voor amerika gewerkt hebben voor ze zich tegen hun keerden, ik ga nog eens op zoek....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 10:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:55 schreef antimetal het volgende:
De mensen zijn daar echt niet zo veel anders als hier hoor...., wat kan je doen als ze op elke zender herdenken, en het hele media circus die dag alleen maar met herdenken bezig is?
Het is herdenkings propaganda, en dat mag,...want het was een terroristische daad.
(hoewijl ik nog steeds twijfel aan het praktisch nut van herdenken, het belangrijkste is dat je er wat van leert...)


Sorry? Je twijfeld aan het praktische nut van herdenken???


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 10:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:56 schreef FireFox het volgende:
ik meen ergens gelezen te hebben dat zowel bin laden als sadam voor amerika gewerkt hebben voor ze zich tegen hun keerden, ik ga nog eens op zoek....


Ja, saddam was een middel tegen Iran
en Bin laden werd indirect gesteund om tegen de russen te vechten in afghanistan. Het is bijna akelig om te zien dat bij veel conflicten de VS er toch wel erg bij betrokken is (ook in zuid amerika bijv)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-09-2002 11:00]


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 11:02 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 11 september 2002 10:56 schreef Lord Morgoth het volgende:
Sorry? Je twijfeld aan het praktische nut van herdenken???


hmm, misschien had ik dat anders moeten zeggen.....

Herdenken is goed om te blijven herinneren aan een gebeurtenis, maar ik vindt het belangrijkste bij een herdenking het besef van de les die er uit is getrokken.
Al die media aandacht zou wel eens de geleerde les kunnen overschaduwen met al dat opgeklopte gedoe....

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-09-2002 11:03]


why would you listen to me?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2002 11:21 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oh ik ga vanavond wel met een grote bak popcorn die WTC documentaire kijken. Vind t wel interessant...


Zenial


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 12:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, saddam was een middel tegen Iran
en Bin laden werd indirect gesteund om tegen de russen te vechten in afghanistan. Het is bijna akelig om te zien dat bij veel conflicten de VS er toch wel erg bij betrokken is (ook in zuid amerika bijv)

nou precies.... en dit is duidelijk niet iets waar Amerika trots op is, want je kunt er nauwelijks iets over terugvinden.... ik walg ervan... de arrogantie.... waarop ze beweren de strijd tegen het terrorisme te voeren die ze notabene eerst zelf gefinancierd hebben


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 12:13 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Ik vind Amerika eigenlijk wel een beetje vergelijkbaar met een puber....
hard op zoek naar identiteit en de drang om "the right thing" te doen, maar gewoon niet de wijsheid om ook naar z'n eigen verantwoordelijkheid te kijken...

Ik hoop dat ze vandaag nog wat tijd voor zelf reflectie op zij zetten....
(ik denk/hoop het eigenlijk van wel...)


why would you listen to me?


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 11-09-2002 12:53 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik ben er ook nog steeds van onder de indruk, als ik de beelden weer zie krijg ik gewoon een brok in m´n keel en tranen in m´n ogen en ik kreeg toen angst dat t een 3e wereldoorlog zou worden maar naderhand is t gelukkig afgezakt maar nu een jaar later krijg ik wel weer een beetje angstgevoelens omdat Saddam Hussein weer volop in t nieuws is en vanalles wil gaan uitvreten en ook omdat Bush maar volgens mij ook Balkenende, Saddam Hussein nu hard willen aanpakken en ik kan t me nog steeds niet voorstellen dat t alweer een jaar geleden is, t lijkt de dag van gisteren!!!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2002 13:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik word er een beetje moe van.. het word in mijn ogen een beetje te opgeblazen. ik weet nu wel dat het gebeurd is. En waar ik mij helemaal aan erger is dat die brandweermannen zo vereerd worden terwijl ze nog niet eens de helft van de overledenen vormen.. en de rest dan?? Maar goed ik denk dat ik vandaag maar eens geen tv ga kijken. al dat patriotistische gezeik, dat gekommer en gekwel . Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het best erg wat er is gebeurd, maar het is zo amerikaans en daar heb ik een hekel aan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-09-2002 14:23 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik kijk vandaag geen tv. Ik lees de krant niet en zet de radio niet aan.
Het kost te veel energie om de pijn, woede en angst van vorig jaar weer boven te halen.

Voor de mensen die het niet meer weten, mijn broer en zijn toenmalige vriendin woonden toen in Amerika en er was sprake van dat zij opgeroepen zou worden voor het leger.
We zijn inmiddels een jaar verder, maar de dreiging blijft. En dus ook de angst dat iemand die me heel dierbaar is opgeroepen wordt voor de amerikaanse luctmacht


bla...bla...bla...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 14:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 14:23 schreef Lady Rose het volgende:
Ik kijk vandaag geen tv. Ik lees de krant niet en zet de radio niet aan.
Het kost te veel energie om de pijn, woede en angst van vorig jaar weer boven te halen.

Voor de mensen die het niet meer weten, mijn broer en zijn toenmalige vriendin woonden toen in Amerika en er was sprake van dat zij opgeroepen zou worden voor het leger.
We zijn inmiddels een jaar verder, maar de dreiging blijft. En dus ook de angst dat iemand die me heel dierbaar is opgeroepen wordt voor de amerikaanse luctmacht


tsja, dat is niet prettig indedaad. maar in de US bestaat toch geen dienstplicht? dus die mensen hebben er bewust voor gekozen en ik neem aan dat ze goed wisten dat de US regelmatig in oorlogshandelingen terecht komt. maar hjet blijftlastig voor diegen die betrokken zijn bij die personen. dus


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-09-2002 14:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 14:52 schreef attila_de_hun het volgende:
tsja, dat is niet prettig indedaad. maar in de US bestaat toch geen dienstplicht? dus die mensen hebben er bewust voor gekozen en ik neem aan dat ze goed wisten dat de US regelmatig in oorlogshandelingen terecht komt. maar hjet blijftlastig voor diegen die betrokken zijn bij die personen. dus


Nee als er oorlog komt wordt iedereen opgeroepen. Net zoals dat overal gebeurd.
Maar bedankt voor het


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is dan de kans dat ie Irak moet bombarderen niet groter ??


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-09-2002 14:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Het kloterige van deze herdenking is dat Amerika omtrent dit gebeuren dezelfde houding aanneemt die het aanneemt met alles dat het op mondiaal niveau doet.

"Wat de VS doen/vinden moet de rest van de wereld ook doen/vinden."

Daarbij wordt alleen wel finaal voorbijgegaan aan het feit dat terreur geen éénrichtingsverkeer is en heel veel mensen (vooral buiten de VS, natuurlijk) dus heel anders met deze herdenking omgaan.


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 14:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 14:57 schreef Jenje het volgende:
Is dan de kans dat ie Irak moet bombarderen niet groter ??


Hoe bedoel je ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bush en zijn oorlogsdrang ..
Ik denk dat dat eerder zal gebeuren als dat Bin Laden weer zo'n actie uithaalt in Amerika met vliegtuigen


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 15:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Damn het is gewoon altijd fout als er mensen om komen om redenen waar zij niet aan kunnen doen, het feit blijft dat de mensen in de twin towers onschuldig waren, ZIJ hadden niks misdaan tegen de islamitsche landen.

Dat het pentagon werd geraakt was tot daar aantoe, das wat mij betreft een legitiem militair doelwit.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen