IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2002 15:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 15:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:01 schreef Dargull het volgende:
Damn het is gewoon altijd fout als er mensen om komen om redenen waar zij niet aan kunnen doen, het feit blijft dat de mensen in de twin towers onschuldig waren, ZIJ hadden niks misdaan tegen de islamitsche landen.

Dat het pentagon werd geraakt was tot daar aantoe, das wat mij betreft een legitiem militair doelwit.


maar dargull, dat geldt toch ook voor de bewoners in bagdad???? waar ik vooral mee zit is dat de slachtoffers in de VS zeer veel aandacht in onze pers krijgt terwijl andere slachtoffers vergeten zijn. ook ik vind dat die slachtoffers in de twin towers, pentagon etc herdacht moeten worden maar dan ook de onschuldige slachtoffers in Bagdad, bosnië etc etc. nu wordt het beeld gegeven dat een amerikaasen dode erger is.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 15:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kansloos, egoïstisch en totaal onzinnig


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:05 schreef Jenje het volgende:
Kansloos, egoïstisch en totaal onzinnig


ik?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 15:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:01 schreef Dargull het volgende:

Dat het pentagon werd geraakt was tot daar aantoe, das wat mij betreft een legitiem militair doelwit.


Ja, alleen die tientallen mensen die in dat vliegtuig zaten waren niet echt een legitiem militair gebruiksmiddel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ik?

Oh shit .. nee
dat artikel .. dat nabestaanden weer zoveel miljoenen willen hebben .. had alleen niet gezien dat jij in de tussen tijd gepost had


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 15:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:05 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dargull, dat geldt toch ook voor de bewoners in bagdad???? waar ik vooral mee zit is dat de slachtoffers in de VS zeer veel aandacht in onze pers krijgt terwijl andere slachtoffers vergeten zijn. ook ik vind dat die slachtoffers in de twin towers, pentagon etc herdacht moeten worden maar dan ook de onschuldige slachtoffers in Bagdad, bosnië etc etc. nu wordt het beeld gegeven dat een amerikaasen dode erger is.



Dat ontken ik ook niet. Dat is even erg idd ja, als er mensen nodeloos sterven is dat erg ongeacht nationaliteit. Maar ik denk dat met 11/9/01 meer aan de hand is, niet alleen heel veel doden, maar "a turning point in history", amerika bleek niet onaantastbaar te zijn, en dat heeft geschiedkundig meer impact dan duizenden doden.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 15:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:07 schreef Valorian666 het volgende:
Ja, alleen die tientallen mensen die in dat vliegtuig zaten waren niet echt een legitiem militair gebruiksmiddel.



das waar, voel me egenlijk best 'n rund dat ik daar niet aandacht...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:10 schreef Dargull het volgende:
Dat ontken ik ook niet. Dat is even erg idd ja, als er mensen nodeloos sterven is dat erg ongeacht nationaliteit. Maar ik denk dat met 11/9/01 meer aan de hand is, niet alleen heel veel doden, maar "a turning point in history", amerika bleek niet onaantastbaar te zijn, en dat heeft geschiedkundig meer impact dan duizenden doden.


inderdaad, maar dat is een interne Amerikaanse aangelegenheid. ik bedoel dit niet bot of zo maar dat zullen ze vooral zelf op moeten zien te lossen. ik denk niet dat bombarderen van Irak er overigens een positieve bijdrage aan zal leveren. en mogelijk kan een stuk relativering geen kwaad. wel is er dan een uiterst zware prijs voor betaald.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:08 schreef Jenje het volgende:
Oh shit .. nee
dat artikel .. dat nabestaanden weer zoveel miljoenen willen hebben .. had alleen niet gezien dat jij in de tussen tijd gepost had


mijn hartslag is weer op normaal peil


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 15:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:10 schreef Dargull het volgende:
Dat ontken ik ook niet. Dat is even erg idd ja, als er mensen nodeloos sterven is dat erg ongeacht nationaliteit. Maar ik denk dat met 11/9/01 meer aan de hand is, niet alleen heel veel doden, maar "a turning point in history", amerika bleek niet onaantastbaar te zijn, en dat heeft geschiedkundig meer impact dan duizenden doden.


Tjsa.. maar op den duur is het geschiedenis en dan wordt het alleen nog maar geleerd op de scholen, en daarna zakt het bij het grootste gedeelte van de mensheid weg..

Neem nou bijv. de atoombommen die Amerika geworpen heeft een kleine 60 jaar geleden.. welke ziel denkt daar tegenwoordig nog aan.. tuurlijk is dat ook een 'turning point' en zal inderdaad 11 sept. ook de geschiedenis in gaan als zodanig.. maar het zal uiteindelijk ook in de vergetelheid geraken..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 15:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dit al gelezen

CLINTON VOORSPELDE AANSLAGEN:

Vlak voor de aanslag op het World Trade Centre in New York, vandaag exact een jaar geleden, hield voormalig president Bill Clinton een speech in Australië. In een besloten gezelschap van zakenmensen in Melbourne stelde Clinton dat de grootste bedreigingen van de komende dertig jaar niet oorlogen tussen staten zijn, maar terreuraanslagen. Als voorbeeld noemde hij "De terroristische organisatie van Bin Laden."

De aanwezigen hadden zwijgplicht, die gisteren verliep, waardoor nu aan het licht komt dat Clinton destijds aan de vooravond van de aanslagen op de Twin Towers meldde dat de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania het werk waren van Bin Laden. "Bin Laden is een verbannen Saoedi die in Afghanistan woont en met zijn volgelingen communiceert via het internet. De organisatie is extreem goed bewapend en doet er alles aan om chemische en biologische wapens in handen te krijgen," zo lichtte de voorganger van huidige president George Bush toe.

Een van de toehoorders zegt in een interview met Dagblad The Australian: "Op die dag was het een geweldige speech. Een dag later was het een griezelig bewijs van de kennis die wereldleiders over dit soort zaken bezitten."

Bron: Fokzine www.fokzine.nl


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 15:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:03 schreef Snaack het volgende:
http://www.nrc.nl/dossiers/11september/artikel/1029475535860.html



indeed !!!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 16:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-09-2002 16:17 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Alweer een jaar meer voor koningin fabiola



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 16:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 16:17 schreef the wounded immortal het volgende:
Alweer een jaar meer voor koningin fabiola


Ben ik nou gek? Wie de fuck is koningin Fabiola?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-09-2002 16:20 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

"Amerika vraagt er gewoon om"

Wat een onzin, Amerika mag zichzelf wel een 'onsterfelijk' (om het zo maar even uit te drukken) land vinden... vorig jaar is het bewezen dat dat dus niet zo is!

Maar toch zoiets kan je een land toch niet gunnen?


In ieder geval, ik zal vandaag de TV niet aanzetten, omdat ik 't belachelijk vind dat overal alles in het teken van een jaar geleden staat. Wat heeft het nog voor zin om daar uitgebreid naar te gaan zitten kijken? Word je er beter van? Word de ramp ongedaan gemaakt? Nee...



Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 16:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 16:19 schreef Valorian666 het volgende:
Ben ik nou gek? Wie de fuck is koningin Fabiola?


de koningin van belgië toch?????


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2002 16:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Khad net ff de tv aanstaan over de herdenking van 11 sept.

Gadverdamme!
Het was nog erger dan ik dacht, domme liedjes over 'God bless America' en de hele mikmak, en propaganda toespraken van Bush



Ik vind dit geen herdenking van de slachtoffers maar meer een soort evenement ter bevestiging van de 'goedheid' van de VS!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 16:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 16:28 schreef Sjaan het volgende:Gadverdamme!
Het was nog erger dan ik dacht, domme liedjes over 'God bless America' en de hele mikmak, en propaganda toespraken van Bush
Als je de naam Hitler verandert in Bush, wie neemt dan de plaats van Goebels in?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2002 16:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 11 september 2002 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Als je de naam Hitler verandert in Bush, wie neemt dan de plaats van Goebels in?




Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 16:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 16:37 schreef Sjaan het volgende:

Er wordt altijd geblaat dat Bush propaganda verspreidt. Naja, hij verspreidt het idd, maar daar is alles mee gezegd.
Ik vraag me af wie alles verzint.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 16:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Als je de naam Hitler verandert in Bush, wie neemt dan de plaats van Goebels in?


Er is geen Goebels meer nodig, de MEDIA doen genoeg daar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2002 17:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

een jaar later alleen maar negatiever gaan denken over de vs...

ik vind het ook terecht dat de vs is aangevallen, hoewel ik de geweldsloze aanpak liever had gezien, scheelde wat onschuldige mensenlevens.

maar omdat het amerikanen zijn treur ik niet harder dan andere wereldbewoners, gaan per dag genoeg mensen dood, kan er niet meer mee zitten...


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2002 17:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hm, ik had eigenlijk gehoopt op een 747 op het vrijheidsbeeld (fantastische naam toch, voor zo'n symbool); helaas. (okay... vooruit... een lege dan en van tevoren de ruimte eromheen afgezet).

Wat mij betreft mag amerika stikken in haar eigen uitlaatgassen. god's own country, et cetera, flikker toch op, fuck all, etc. ik hoor bij de Vijand. Niet dat ik nou veel klaar zal spelen... en aan de Islam heb ik ook een vrij duidelijke boodschap. Maar toch.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen