IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-09-2003 12:26 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Godver... de ellende is weer begonnen...

"Waar was u twee jaar geleden toen u het hoorde?"

"Waar was u een jaar geleden toen u hoorde dat het een jaar geleden was?"




campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 12:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

" Waar denkt u volgend jaar te zijn wanneer u denkt: "Is dat al drie jaar geleden?""


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-09-2003 12:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Shit, weer de hele avond naar dat gezemel kijken op tv. Ze moeten er eens een keer over ophouden, zo groot was die ramp niet


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 12:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Kijk: het vergeten? Nee, da's fout. Er eindeloos over doorzemelen: nog fouter.

Trek er je lessen uit: juist.


PUNT


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 11-09-2003 12:34 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
en ik heb toch geen woord gezegd over de daders en dat ik het leuk vind of zo? maar ik vond die bombardementen op bagdad EVEN ERG!


Wat een onzin, de Yanks gooien niet moedwillig op burgerdoelen, als er een burgerdoel geraakt wortd betreurd men dan.

Osama en zijn moslimbloedhonden hebben moedwillig burgers vermoord die niets te maken hebben met hun strijd.

Daarom mogen ze van mij dat hele midden Oosten nuken en die lui terug sturen naar de middeleeuwen, de denkbeelden daar zijn er allang rijp voor



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-09-2003 12:35 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Jawel... Die ramp was wel groot... Meest aantal mensen dood in een terroristische aanslag, plus dan nog eens in New York... Dit gaat honderd jaar van nu nog in de tekstboeken staan, hoor... En de consequenties zijn ook verstrekkend.. War on Terrorism, Oorlog in afghanistan, spookreden voor oorlig in Irak, en wat nog allemaal. Dit was wel een grote ramp...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-09-2003 12:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 september 2003 12:34 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wat een onzin, de Yanks gooien niet moedwillig op burgerdoelen, als er een burgerdoel geraakt wortd betreurd men dan.

Osama en zijn moslimbloedhonden hebben moedwillig burgers vermoord die niets te maken hebben met hun strijd.

Daarom mogen ze van mij dat hele midden Oosten nuken en die lui terug sturen naar de middeleeuwen, de denkbeelden daar zijn er allang rijp voor




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 12:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik moet steeds maar aan de kruistochten denken met die situatie. Het begint meer en meer te lijken op een "heilige oorlog". De kristenen tegen de moslims.
Alleen zijn de zwaarden nu iets effectiever...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 12:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:34 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
.....

Osama en zijn moslimbloedhonden hebben moedwillig burgers vermoord die niets te maken hebben met hun strijd.

Daarom mogen ze van mij dat hele midden Oosten nuken en die lui terug sturen naar de middeleeuwen, de denkbeelden daar zijn er allang rijp voor

Een standpunt dat ik ook wel begrijp. Kan raar overkomen misschien, maar denk dan bij jezelf welke het minste van de twee kwaden is.....een Yank gaat niet zo gauw een vliegtuig in een wolkenkrabber met 3000 man erin boren (op een enkele zielige copycat-acties na dan)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-09-2003 12:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 september 2003 12:39 schreef Gunman het volgende:
Een standpunt dat ik ook wel begrijp. Kan raar overkomen misschien, maar denk dan bij jezelf welke het minste van de twee kwaden is.....een Yank gaat niet zo gauw een vliegtuig in een wolkenkrabber met 3000 man erin boren (op een enkele zielige copycat-acties na dan)


Tuurlijk doen die fucking Amerikanen dat niet, die voeren acties op slinkse achterbakse wijze uit. En berichtgeving daarover wordt doodgezwegen. 3000 doden zijn niks vergeleken met de duizenden en duizenden/miljoenen doden die de VS op hun geweten hebben.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-09-2003 12:43 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 11 september 2003 12:34 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wat een onzin, de Yanks gooien niet moedwillig op burgerdoelen, als er een burgerdoel geraakt wortd betreurd men dan.

Osama en zijn moslimbloedhonden hebben moedwillig burgers vermoord die niets te maken hebben met hun strijd.

Daarom mogen ze van mij dat hele midden Oosten nuken en die lui terug sturen naar de middeleeuwen, de denkbeelden daar zijn er allang rijp voor


Nee, inderdaad.

Ze gooien hun bommen vaak 'mis'.

Met de meest geavanceerde lasergeleidingssystemen van de hele wereld, het meest krachtige, intelligente en feilloze leger op de aardkloot.

Dit 'missen' onstaat hoofdzakelijk uit economisch belang.


Dit slaat nergens op.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 12:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 september 2003 12:39 schreef Gunman het volgende:
Een standpunt dat ik ook wel begrijp. Kan raar overkomen misschien, maar denk dan bij jezelf welke het minste van de twee kwaden is.....een Yank gaat niet zo gauw een vliegtuig in een wolkenkrabber met 3000 man erin boren (op een enkele zielige copycat-acties na dan)

Je zou alle lui die dat op hun geweten hebben een kogel moeten geven, hehe Dan wordt de wereld al een stuk beter....

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 11-09-2003 12:46]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-09-2003 12:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:42 schreef Jebes het volgende:
Tuurlijk doen die fucking Amerikanen dat niet, die voeren acties op slinkse achterbakse wijze uit. En berichtgeving daarover wordt doodgezwegen. 3000 doden zijn niks vergeleken met de duizenden en duizenden/miljoenen doden die de VS op hun geweten hebben.
Communist!

Maar je hebt wel gelijk, volgens mij heeft de VS veel meer doden op hun naam staan! Vergeet niet dat de media ook niet altijd even juist handeld!


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 12:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:42 schreef Jebes het volgende:
Tuurlijk doen die fucking Amerikanen dat niet, die voeren acties op slinkse achterbakse wijze uit. En berichtgeving daarover wordt doodgezwegen. 3000 doden zijn niks vergeleken met de duizenden en duizenden/miljoenen doden die de VS op hun geweten hebben.


Wat heb jij het liefst ? Dat de Amerikanen slinkse acties ondernemen waar wij een minimum aan last van hebben, of dat die achterlijke koffiebonen om de twee dagen een aanslag plegen waar je het leven bij kan inschieten ?
Dan kies ik toch kapitalistische kristenen boven achterlijke moslims.
Natuurlijk, als ik het voor het kiezen had vielen ze allemaal maar op de plaats dood, maar ja...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2003 12:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Twee jaar later en Amerika is alleen maar machtiger en verstikkender geworden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 12:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ze zijn gvd in Londen al oefeningen aan het doen voor als er een terroristische actie zou komen, weet je hoe dicht bij dat is?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 12:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:48 schreef zillah-morte het volgende:
Ze zijn gvd in Londen al oefeningen aan het doen voor als er een terroristische actie zou komen, weet je hoe dicht bij dat is?


Dat ligt eraan waar je woont.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-09-2003 12:49 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 september 2003 12:45 schreef campske666 het volgende:
Wat heb jij het liefst ? Dat de Amerikanen slinkse acties ondernemen waar wij een minimum aan last van hebben, of dat die achterlijke koffiebonen om de twee dagen een aanslag plegen waar je het leven bij kan inschieten ?
Dan kies ik toch kapitalistische kristenen boven achterlijke moslims.
Natuurlijk, als ik het voor het kiezen had vielen ze allemaal maar op de plaats dood, maar ja...


Het liefst heb ik van beide zijden helemaal geen acties Maar bedenk wel dat die acties van die 'koffiebonen' niet gepleegd worden omdat ze niks te doen hebben of omdat ze geld teveel hebben en dat maar investeren in explosieven ed. Ik kies voor geen enkele partij maar ik weet wel dat die christelijke kapitalisten het meeste leed veroorzaken.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 12:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 september 2003 12:49 schreef campske666 het volgende:
Dat ligt eraan waar je woont.

Duh.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2003 13:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht




Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 13:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 13:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Laat die Amerikanen lekker herdenken, daar hebben ze het volste recht op. Iedereen heeft recht om zijn doden te betreuren en eer te betonen. Dat doen wij toch ook nog steeds ivm de Tweede wereldoorlog, althans ik wel.
Tja ik vind Bush ook een eikel 1e klas, en de wijze waarop Amerika opereert en handelt is ook niet mijn ding. Maar aan de andere kant als er zo'n soortgelijk aanslag had plaatsgevonden in Rotterdam bijvoorbeeld, had nederland ook in rep en roer geweest bij wijze van. De bombardementen worden nog steeds herdacht van toendestijds ook al hebben wij ze niet meegemaakt.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-09-2003 13:25 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 13:17 schreef invictis het volgende:
Laat die Amerikanen lekker herdenken, daar hebben ze het volste recht op. Iedereen heeft recht om zijn doden te betreuren en eer te betonen. Dat doen wij toch ook nog steeds ivm de Tweede wereldoorlog, althans ik wel.



Ik heb niets tegen herdenken, maar dat gedoe van de Nederlandse pers, radio-dj's en andere lui die aan (on)bekende Nederlanders vragen wat zij toen deden op 11/9...
Het hangt me allemaal behoorlijk de keel uit. En er lijkt geen ontsnappen aan...
Alleen vanwege al dat gedoe een reden om het nooit meer te laten gebeuren...


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 13:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kwestie van geen TV kijken, geen kranten lezen, etc. Je hoeft het geen aandacht te geven als je niet wil, is optioneel.
Je kan toch zat andere dingen doen die je leuk vindt om te doen, toch?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-09-2003 13:39 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Gewoon lekker flightsim spelen in new york


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen