IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Opendeurdag in Tattoo-school Antwerpen?!
tattooschool
Usericon van tattooschool
Posted 03-09-2010 15:00 by tattooschool Wijzig reactieProfiel van tattooschoolQuote dit bericht

Opendeurdag in Tattoo-school Antwerpen?!
door Beast_Within op 15 mei 2010 13:42

Er is reeds eerder een topic geweest over deze tattoo-school http://www.ec4tattooart.net/ en laat ons eerlijk zijn, het was verre van het beste werk wat we al hadden gezien.
Nu is mijn vrouwtje toevallig in Antwerpen en kwam ze voorbij de school waar het net open deurdag is. Mijn vrouw is nu niet de grootste tattoo-fan maar zag zelf al dat het er allemaal heel bedenkelijk uitzag.
Wat wel zeker is is dat vele shops weldra weer klanten krijgen voor cover werk want in de school kon je een tattoo laten plaatsen voor 15 Euro met als voorwaarde dat de tattoo niet groter was dan een hand... Pfffffffff... kun je nagaan.

Onlangs hoorde ik het nieuws dat er nu 'n Tattoo School in Antwerpen is, waar je opgeleid kunt worden tot professioneel tattoo artiest.
(Nu ben ik zowiezo van mening dat je titel "Artiest" moet verdienen i.p.v. aannemen, maar dat even ter zijde) En waar je een licentie kunt krijgen die je dus blijkbaar nodig hebt om in Belgie een tattooshop te openen..


Nou was ik afgelopen weekend in Antwerpen (ff 'n weekendje relaxen mag ook wel is 'n keer), en toevallig lopen wij (ik en Steef), zo goed als, recht tegen het gebouw aan waar het, zogenaamde, Education Centre 4 Tattoo Art, huisvest.
En.... Zie daar: een bord waarop de Open dag verkondigd werd en geheel toevallig was die, precies die dag!

En aangezien ik heel nieuwsgierig van aard ben (soms meer dan goed voor mij is...), had ik het geweldige plan om even 'n kijkje te gaan nemen.
Afijn, Wij naar binnen....
Druk was het niet, en de mensen die al binnen waren werden snel afgewimpeld...
Ik werd aangesproken door 'n dame (een van de de "leerkrachten" en tevens drijvende kracht).
Zij vroeg mij of ik al in "de branche" zit.
Ik antwoorde haar dat ik wel affiniteit had en graag wat info wilden....
In de eerste instantie werd mij mee gedeeld dat ik maar op de site moest gaan kijken, maar door gewoon door te vragen heb ik er meer uit weten te krijgen (want zeg nou zelf... het zou stom zijn om 'n potentieel leerling de deur te wijzen).

Zij vertelde mij dat je voor 'n bedrag van maar 1500 euro 'n opleiding van 1 werkweek krijgt (inc. mogelijkheid om 5 modellen te tattoeren), en dat je daar ALLES leert wat je nodig hebt om tattoo "artiest" te worden.
Ik noem maar even n paar punten...
ALLES over naalden, inkt, machines, hygiene, steriliseren, anatomie en dermatologie, hoe je met klanten om moet gaan, hoe je 'n tattooshop moet openen... etc
En NATUURLIJK DE PRAKTIJK....
Op levende proef personen!!!
leren lijnen, schaduwen, kleuren etc etc.....

Natuurlijk is het wel raadzaam om de opleiding van 3 weken te nemen (voor maar 4300 euro inc. tattoo machine en een fles outline inkt en natuurlijk de mogelijkheid om max. 25 slachtoffers te tekenen voor hun leven) omdat je dan wel met wat meer zelfverzekerheid een tattooshop kunt openen.
Maar het is en blijft 'n koopje want... zo durfde zij te beweren... vragen tattooeerders zeker wel 7 á 8000 euro en soms nog meer voor 'n opleiding!!!!
En daarnaast loop je tenminste ook niet de fouten over te nemen van de desbetreffende leermeester....

Ondertussen moest ik steeds meer moeite doen om haar niet over haar bureau te trekken en even flink de waarheid te vertellen...

Toen ik ong. bij de 50 was (want tot 10 tellen was echt te weinig..)
vroeg ik weer wat verder...
Want stel dat ik deze opleiding wilde gaan doen...
Moet ik dan mijn eigen "slachtoffers" ronselen?
Dat hoefde niet, daar zorgen hun voor... (al vraag ik me hoe: razzia? lok tattoos? of gewoon kidnapping?)..
OK... tijd voor de volgende vraag:
Wat als ik het finaal verpest?????
Dat was niet mogelijk!!!
ten eerste:
Omdat er altijd 'n bevoegde leerkracht naast staat..
(wat kan die doen??? machine uit je hand slaan? stekker eruit trekken? heel hard STOP!!! roepen??
het kwaad is dan al geschied...)
ten tweede:
Er bestaat niet zoiets als een "grote fout" hooguit wat schoonheids foutjes maar niets om je zorgen over the maken....

WHAT THE FUCK!!!!!!!!
ZIJN ZE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!!!! STELLETJE MONGOLEN!!!!!

Nu werd ik zo kwaad dat ik eigenlijk dat wijf bij d´r haar wilde grijpen om d´r kop door haar bureau heen te rammen!!!

.... 1, 2, 3, 4, .... 65, 66, 67...

Ondertussen liet ze me wat werk zien van de leerlingen die al de opleiding hebben gevolgd..
EN HET WAS OM TE JANKEN... ZO SLECHT!!!! IK WAS IN SCHOK!!! GELOOF ME ... IK KAN BEST WAT HEBBEN MAAR DIT IS TE SCHOFTERIG VOOR WOORDEN!!!!

ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN!!!!!!!!

HOE KUN JE IEMAND IN 1, 2 OF 3 WEKEN IETS LEREN WAAR DE GEMIDDELDE TATTOEERDER JAREN MEE BEZIG IS????

HOE KUN JE IEMAND LEREN TATTOEREN ALS JE ZELF NIET EENS EEN TATTOO VAN MINIMALE KWALITEIT KUNT AFLEVEREN?????

HOE KUN JE JEZELF RECHT IN DE SPIEGEL AANKIJKEN, TERWIJL JE DE ENE NA DE ANDERE BEUNHAAS DE WERELD INSTUURT MET EEN FUCKING NIETSZEGGEND CERTIFICAAT OP ZAK OM DE MENSHEID TE MISHANDELEN EN TEKENEN VOOR HUN LEVEN, EN DAAR OOK NOG EEN JE ZAKKEN MEE VULT?????

EN HOE KUN JE ZO ONGELOFELIJK STOM ZIJN OM DAAR IN TE TRAPPEN!!!!

ER BESTAAT NIET ZOIETS ALS ´N TATTOO OPLEIDING!!!!

DAARNAAST IS HET NIET ZO DAT IEDERE BOEREN LUL ZOMAAR KAN TATTOEREN!!
ZELFS NIET OMDAT HET ER ZO MAKKELIJK UITZIET OP TV EN DIE FUCKING SOAPS ZOALS MIAMI INK ER AAN BIJDRAGE DAT MEN ER VEEL TE MAKKELIJK OVER DENKT!!!

EEN TATTOEERDER WORDT JE DOOR DE WIL OM DOOR TE ZETTEN, OEFENING, LEF EN FEELING MET HET GEEN WAT JE DOET.

EEN GOEIE TATTOOERDER WORDT JE DOOR DE WIL OM DOOR TE BLIJVEN LEREN, ARTISTIEK INZICHT EN INZET.

EN EEN TATTOO ARTIEST WORDT JE NIET...
DAT IS EEN TITEL DIE JE MOET VERDIENEN!!!!


ZO... ietwat kwaaie SAZ heeft gesproken....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-09-2010 15:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En nu?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-09-2010 15:03 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Foto's?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-09-2010 15:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel gaaf dat je het hele verhaal van het Engels naar het Nederlands hebt vertaald speciaal voor ons.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-09-2010 15:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ga nu maar weer weg, tattooschool.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-09-2010 15:11 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2010 15:00 schreef tattooschool het volgende:
Opendeurdag in Tattoo-school Antwerpen?!
door Beast_Within op 15 mei 2010 13:42

Er is reeds eerder een topic geweest over deze tattoo-school http://www.ec4tattooart.net/ en laat ons eerlijk zijn, het was verre van het beste werk wat we al hadden gezien.
Nu is mijn vrouwtje toevallig in Antwerpen en kwam ze voorbij de school waar het net open deurdag is. Mijn vrouw is nu niet de grootste tattoo-fan maar7 zag zelf al dat het er allemaal heel bedenkelijk uitzag.
Wat wel zeker is is dat vele shops weldra weer klanten krijgen voor cover werk want in de school kon je een tattoo laten plaatsen voor 15 Euro met als voorwaarde dat de tattoo niet groter was dan een hand... Pfffffffff... kun je nagaan.

Onlangs hoorde ik het nieuws dat er nu 'n Tattoo School in Antwerpen is, waar je opgeleid kunt worden tot professioneel tattoo artiest.
(Nu ben ik zowiezo van mening dat je titel "Artiest" moet verdienen i.p.v. aannemen, maar dat even ter zijde) En waar je een licentie kunt krijgen die je dus blijkbaar nodig hebt om in Belgie een tattooshop te openen..


Nou was ik afgelopen weekend in Antwerpen (ff 'n weekendje relaxen mag ook wel is 'n keer), en toevallig lopen wij (ik en Steef), zo goed als, recht tegen het gebouw aan waar het, zogenaamde, Education Centre 4 Tattoo Art, huisvest.
En.... Zie daar: een bord waarop de Open dag verkondigd werd en geheel toevallig was die, precies die dag!

En aangezien ik heel nieuwsgierig van aard ben (soms meer dan goed voor mij is...), had ik het geweldige plan om even 'n kijkje te gaan nemen.
Afijn, Wij naar binnen....
Druk was het niet, en de mensen die al binnen waren werden snel afgewimpeld...
Ik werd aangesproken door 'n dame (een van de de "leerkrachten" en tevens drijvende kracht).
Zij vroeg mij of ik al in "de branche" zit.
Ik antwoorde haar dat ik wel affiniteit had en graag wat info wilden....
In de eerste instantie werd mij mee gedeeld dat ik maar op de site moest gaan kijken, maar door gewoon door te vragen heb ik er meer uit weten te krijgen (want zeg nou zelf... het zou stom zijn om 'n potentieel leerling de deur te wijzen).

Zij vertelde mij dat je voor 'n bedrag van maar 1500 euro 'n opleiding van 1 werkweek krijgt (inc. mogelijkheid om 5 modellen te tattoeren), en dat je daar ALLES leert wat je nodig hebt om tattoo "artiest" te worden.
Ik noem maar even n paar punten...
ALLES over naalden, inkt, machines, hygiene, steriliseren, anatomie en dermatologie, hoe je met klanten om moet gaan, hoe je 'n tattooshop moet openen... etc
En NATUURLIJK DE PRAKTIJK....
Op levende proef personen!!!
leren lijnen, schaduwen, kleuren etc etc.....

Natuurlijk is het wel raadzaam om de opleiding van 3 weken te nemen (voor maar 4300 euro inc. tattoo machine en een fles outline inkt en natuurlijk de mogelijkheid om max. 25 slachtoffers te tekenen voor hun leven) omdat je dan wel met wat meer zelfverzekerheid een tattooshop kunt openen.
Maar het is en blijft 'n koopje want... zo durfde zij te beweren... vragen tattooeerders zeker wel 7 á 8000 euro en soms nog meer voor 'n opleiding!!!!
En daarnaast loop je tenminste ook niet de fouten over te nemen van de desbetreffende leermeester....

Ondertussen moest ik steeds meer moeite doen om haar niet over haar bureau te trekken en even flink de waarheid te vertellen...

Toen ik ong. bij de 50 was (want tot 10 tellen was echt te weinig..)
vroeg ik weer wat verder...
Want stel dat ik deze opleiding wilde gaan doen...
Moet ik dan mijn eigen "slachtoffers" ronselen?
Dat hoefde niet, daar zorgen hun voor... (al vraag ik me hoe: razzia? lok tattoos? of gewoon kidnapping?)..
OK... tijd voor de volgende vraag:
Wat als ik het finaal verpest?????
Dat was niet mogelijk!!!
ten eerste:
Omdat er altijd 'n bevoegde leerkracht naast staat..
(wat kan die doen??? machine uit je hand slaan? stekker eruit trekken? heel hard STOP!!! roepen??
het kwaad is dan al geschied...)
ten tweede:
Er bestaat niet zoiets als een "grote fout" hooguit wat schoonheids foutjes maar niets om je zorgen over the maken....

WHAT THE FUCK!!!!!!!!
ZIJN ZE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!!!! STELLETJE MONGOLEN!!!!!

Nu werd ik zo kwaad dat ik eigenlijk dat wijf bij d´r haar wilde grijpen om d´r kop door haar bureau heen te rammen!!!

.... 1, 2, 3, 4, .... 65, 66, 67...

Ondertussen liet ze me wat werk zien van de leerlingen die al de opleiding hebben gevolgd..
EN HET WAS OM TE JANKEN... ZO SLECHT!!!! IK WAS IN SCHOK!!! GELOOF ME ... IK KAN BEST WAT HEBBEN MAAR DIT IS TE SCHOFTERIG VOOR WOORDEN!!!!

ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN!!!!!!!!

HOE KUN JE IEMAND IN 1, 2 OF 3 WEKEN IETS LEREN WAAR DE GEMIDDELDE TATTOEERDER JAREN MEE BEZIG IS????

HOE KUN JE IEMAND LEREN TATTOEREN ALS JE ZELF NIET EENS EEN TATTOO VAN MINIMALE KWALITEIT KUNT AFLEVEREN?????

HOE KUN JE JEZELF RECHT IN DE SPIEGEL AANKIJKEN, TERWIJL JE DE ENE NA DE ANDERE BEUNHAAS DE WERELD INSTUURT MET EEN FUCKING NIETSZEGGEND CERTIFICAAT OP ZAK OM DE MENSHEID TE MISHANDELEN EN TEKENEN VOOR HUN LEVEN, EN DAAR OOK NOG EEN JE ZAKKEN MEE VULT?????

EN HOE KUN JE ZO ONGELOFELIJK STOM ZIJN OM DAAR IN TE TRAPPEN!!!!

ER BESTAAT NIET ZOIETS ALS ´N TATTOO OPLEIDING!!!!

DAARNAAST IS HET NIET ZO DAT IEDERE BOEREN LUL ZOMAAR KAN TATTOEREN!!
ZELFS NIET OMDAT HET ER ZO MAKKELIJK UITZIET OP TV EN DIE FUCKING SOAPS ZOALS MIAMI INK ER AAN BIJDRAGE DAT MEN ER VEEL TE MAKKELIJK OVER DENKT!!!

EEN TATTOEERDER WORDT JE DOOR DE WIL OM DOOR TE ZETTEN, OEFENING, LEF EN FEELING MET HET GEEN WAT JE DOET.

EEN GOEIE TATTOOERDER WORDT JE DOOR DE WIL OM DOOR TE BLIJVEN LEREN, ARTISTIEK INZICHT EN INZET.

EN EEN TATTOO ARTIEST WORDT JE NIET...
DAT IS EEN TITEL DIE JE MOET VERDIENEN!!!!


ZO... ietwat kwaaie SAZ heeft gesproken....


Cool story, bro.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-09-2010 15:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2010 15:11 schreef nuclearwarfare het volgende:
Cool story, bro.


Ik weet niet hoor maar volgens mij is ze een vrouw..



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-09-2010 18:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Sweet jesus!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2010 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze knoeit met het eten, beetje jammer.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2010 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ze hebben een leuke website dat tattoo school, met portfolio van de aankomende "artiesten", erg vermakelijk daar eens te kijken hoe het dus niet moet.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-09-2010 18:44 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

nou is dat ff mooi allemaal. Ga maar aan de crack en zuig mijn lul.


Doei.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-09-2010 18:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Opendeurdag!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen