IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : casting videoclip extreme modellen gezocht Volgende pagina
rominabigalli
Usericon van rominabigalli
Posted 06-09-2010 18:50 by rominabigalli Wijzig reactieProfiel van rominabigalliQuote dit bericht

CASTING
PUSH IT RECORDS OP ZOEK NAAR EXTREME MODELLEN VOOR DE MUSIC VIDEO SMFM

Push It Records gaat een Music Video uitbrengen van SMFM en is op zoek naar extreme modellen. De titelsong “Twisted” wordt verfilmd in een 3:30 minuten durende videoclip bestemd voor muziekzenders in binnen en buitenland.

SMFM betekent Supplying Images For Mankind en is het concept van de Nederlandse producer Sean Mc Caff en de singer-songwriter Fab Morvan. Deze laatste was bekend als band lid van het populaire dancepop duo, begin jaren ’90, "Milli Vanilli".

Met extreme modellen bedoelen we mensen met een extreem uiterlijk : extreem mooi, extreem getatoeëerd, extreem groot, extreem klein, extreem behaard, extreem kleurrijk, extreem mager, extreem dik, extreem happy, extreem dark, extreem krachtig, …….. zowel vrouw als man. Tweelingen en drielingen zouden we ook graag casten.

Denk jij geschikt te zijn en spreekt je dit aan, stuur dan 2 à 3 foto’s met je naam, telefoonnummer en email adres naar casting@push-it-records.com

Noteer dat je op dinsdag 21 september vrij moet zijn voor de definitieve casting en op woensdag 29 voor de opnames

De deelname is op vrijwillige basis. Het filmteam is zeer professioneel en zal ervoor zorgen dat dit voor jou een toffe ervaring wordt..

Met vriendelijke groeten,

PUSH IT RECORDS
www.push-it-records.com


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2010 18:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

extreem normaal ook goed?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 06-09-2010 18:54 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Of extreem ongeïnteresseerd?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-09-2010 18:54 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik ken nog wel wat wijven maar ik maak mijn eigen films. Denk je dat ik die ken via een forum??


Stap gewoon op een vrouw af als je wat wil.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-09-2010 19:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nee, bedankt.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-09-2010 19:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een clip met playbackende extreme modellen dus?


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2010 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

extreem dark? zijn toch genoeg negers die reeds fotomodel zijn???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-09-2010 19:22]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Herrie, dit is echt wat voor ons!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 19:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

extreem Belg?


o, ik heb een extreme kippenborst


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-09-2010 19:30 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 19:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



extreem not funny

^^ the Simspons


signature


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 06-09-2010 19:52 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 18:50 schreef rominabigalli het volgende:
Deze laatste was bekend als band lid van het populaire dancepop duo, begin jaren ’90, "Milli Vanilli".



MV, oftewel de grootste oplichters in de geschiedenis van de popmuziek. Ja, dit nodigt uit.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-09-2010 19:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik ben alleen extreem cool, te cool voor een stomme video.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-09-2010 20:37 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Milli Vanilli? Lijkt wel een nieuw toetje van de Mona


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-09-2010 20:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Maar vooruit, onderstaande jongeman heeft al veel ervaring met de showbizz, hij treed tevens op! Voor drugs en bier is heel veel mogelijk



[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-09-2010 20:40]


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2010 20:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 19:52 schreef RudiEngel het volgende:
MV, oftewel de grootste oplichters in de geschiedenis van de popmuziek. Ja, dit nodigt uit.
Negatieve publiciteit is ook reclame. Vraag maar aan Frank Farian. Wat is er trouwens met die Rob Pilatus gebeurd?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-09-2010 20:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Killed by death.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-09-2010 20:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Deaud.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2010 20:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ah. Vandaar dat Fab Morgan nog leeft. Blijft lastig, negers uit elkaar houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 06-09-2010 21:04 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

On topic: ik weet iemand die hoogstwaarschijnlijk wel wil en in vrijwel alle opzichten extreem is:



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-09-2010 21:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vraag anders meteen Johan Vlemmix als casting-director.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-09-2010 21:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Terror jaap, roef en marian en nog meer van die lui.

Misschien moet de topicstarter eens contact met robert jensen opnemen, die kent al die gevallen wel, geloof ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


herrie
Usericon van herrie
Posted 06-09-2010 21:42 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 19:25 schreef Jenje het volgende:
Herrie, dit is echt wat voor ons!


extreem mooi, check!
extreem getatoeëerd,
extreem groot,check! (op diverse plekken)
extreem klein,
extreem behaard,
extreem kleurrijk, check (authentiek..huhuh)
extreem mager,
extreem dik, check! (nou ja... dik... hangt ervanaf waar)
extreem happy, check!
extreem dark,
extreem krachtig,check!
zowel vrouw als man, check!



en jij Jenje? vul jij de checklist ook effe in?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2010 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

extreem mooi, check!
extreem getatoeëerd,
extreem groot,check! (op diverse plekken)
extreem klein,
extreem behaard,
extreem kleurrijk, check (authentiek..huhuh)
extreem mager,
extreem dik, check! (nou ja... dik... hangt ervanaf waar)
extreem happy, check!
extreem dark,
extreem krachtig,check!
zowel vrouw als man, check!


We'll take the modelling world by an extreme storm!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-09-2010 21:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Herrie Models Inc?


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-09-2010 21:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 21:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Terror jaap, roef en marian en nog meer van die lui.

Misschien moet de topicstarter eens contact met robert jensen opnemen, die kent al die gevallen wel, geloof ik.

Je vergeet Frans Duits.


 


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen