IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gnarls Barkley
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-09-2010 22:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Een van de meest geniale bands cq. projecten van de laatste jaren IMHO. De single Crazy was leuk, maar beide albums (St. Elsewhere en The Odd Couple) zijn allebei waanzinnig... Kwa productie, songs, teksten, helemaal goed! Zou ze heel graag nog eens live zien...

Nog meer liefhebbers?

Solosingle van Cee-Lo Green (Fuck You) is fantastisch trouwens!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2010 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ken alleen dat hitje


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-09-2010 22:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik vind vooral Run erg gaaf:



Ik ken eigenlijk alleen de singles, maar ik zal het laatste album eens checken.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-09-2010 14:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Paar persoonlijke favorietjes:










(Radiohead cover)



[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-09-2010 15:01]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 10-09-2010 22:22 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Prima band, luister t regelmatig


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-09-2010 22:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, -erg- vette shit, St. Elsewhere in ieder geval. The Odd Couple heeft nog niet zo geklikt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-09-2010 3:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Dit nummer+clip blijft erg aangrijpend... Omdat ik het zelf heb meegemaakt en precies weet waar 't om draait hehe. Wel héél erg vet! Verder heb ik me er nooit zo in verdiept, ik wist niet dat het een band/act was, dacht dat die zanger gewoon zo heette!



[/hypnos]

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-09-2010 3:38]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2010 13:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, dat kunnen ze wel, zulke gevoelens goed en 'relatable' overbrengen. Pijnlijke shit, soms

Je moet zeker de rest ook gaan beluisteren, zit echt verdomde goed in elkaar. Sterke muziek, goede zanger met echt perfecte timing en melodie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2010 13:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind tattoo's op een neger een behoorlijke verspilling.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2010 13:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oneens.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2010 13:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vanuit mijn perspectief is het wel logisch, denk ik. Ik kan namelijk heel slecht donkere kleuren van elkaar onderscheiden. Zwarte of blauwe lijnen in een donker vlak worden daardoor voor mij al gauw vaag gefriemel. Hoort bij mijn kleurenblindheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2010 14:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2010 13:57 schreef bastianus het volgende:
Vanuit mijn perspectief is het wel logisch, denk ik. Ik kan namelijk heel slecht donkere kleuren van elkaar onderscheiden. Zwarte of blauwe lijnen in een donker vlak worden daardoor voor mij al gauw vaag gefriemel. Hoort bij mijn kleurenblindheid.

Dan schiet het niet op, nee. Ik vind het soms juíst heel gaaf, dat subtiele. En de ene zwarte is de andere zwarte niet, qua zwartheid


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2010 14:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2010 14:00 schreef ZelThoR het volgende:
Dan schiet het niet op, nee. Ik vind het soms juíst heel gaaf, dat subtiele. En de ene zwarte is de andere zwarte niet, qua zwartheid
Qua zwartheid niet nee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-09-2010 17:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Staan erg lekkere nummers tussen. Nooit geweten dat Gnarls Barkley zo boeiend als dit was.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2010 17:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Verbazingwekkend, hè Ik had het ook, ik vond Crazy altijd al een interessant nummer maar verwachtte dat de rest een stuk matiger zou zijn. Min of meer per toeval anderhalf of twee jaar geleden St. Elsewhere gaan luisteren -->


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2010 16:26 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 september 2010 22:24 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, -erg- vette shit, St. Elsewhere in ieder geval. The Odd Couple heeft nog niet zo geklikt.


Dat had ik ook, maar na een aantal keer luisteren ging ik de plaat steeds meer waarderen.. Het is niet dezelfde knaller als St. Elsewhere (die hoog eindigt in mijn favoriete albums aller tijden lijstje), maar toch een verdomd lekker cd'tje...

Schijnen bezig te zijn met nieuw werk! Benieuwd...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 16:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik zal het weer eens gaan proberen

Ken je Broken Bells ook? Ook met Danger Mouse, maar dan met de zanger van The Shins. Rock/pop, en net als GB erg goed in elkaar gezet en behoorlijk wat diepgaander dan wat je van dat genre in de top X voorbij hoort komen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 16:30]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2010 17:21 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 september 2010 16:30 schreef ZelThoR het volgende:
Ik zal het weer eens gaan proberen

Ken je Broken Bells ook? Ook met Danger Mouse, maar dan met de zanger van The Shins. Rock/pop, en net als GB erg goed in elkaar gezet en behoorlijk wat diepgaander dan wat je van dat genre in de top X voorbij hoort komen.


Klinkt interessant! Dat gaan we eens even opsnorren


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-09-2010 15:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Voor de liefhebber: 30 september staat Cee-Lo Green in Paradiso...

Had er graag heen gewild, maar beetje last minute en beetje duur (28 euro).. Als Gnarls Barkley een keer NL aandoet ben ik er zeker bij!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-01-2023 11:34 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Ga nou godverdomme weer eens touren, stelletje klootzakken. Wat wil ik dit graag live zien.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen