IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tedje en de Flikkers (NL cult)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-09-2010 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kent iemand deze cultband?



signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-09-2010 22:29 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

What has been seen cannot be unseen...



Black seeds of bunny!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2010 22:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gaaf!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2010 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jazeker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2010 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb ze volgens mij nog op de één of andere punk-compilatie staan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-09-2010 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jou??!


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2010 22:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2010 22:41 schreef bastianus het volgende:
Heb ze volgens mij nog op de één of andere punk-compilatie staan.




?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2010 22:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2010 22:43 schreef Onweerwolf het volgende:


?
Die compilatie ken ik niet, "helaas kan dit plaatje niet laden". Lijkt me een hele zware lp? Anders zou hij makkelijk te laden zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2010 22:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh, blijkbaar weer van een jammere website waarvan deeplinking niet mag.

Deze dus:



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2010 22:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2010 22:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh, blijkbaar weer van een jammere website waarvan deeplinking niet mag.

Deze dus:


Yep. Zit net dat youtube-filmpje te bekijken. Volgens mij staat er een bekende in dat publiek, uit het homo-punkcircuit in Nijmegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2010 22:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben dat ding ff aan het downloaden nu, ben benieuwd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-09-2010 22:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Check ook Wim van Bil!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-09-2010 22:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

homo punk


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-09-2010 22:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

http://www.myspace.com/wimvanbil



"Een echte vent" FTW!

Een echte vent die neukt geen kont, een echte vent neukt kut!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2010 23:00]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2010 23:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2010 22:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben dat ding ff aan het downloaden nu, ben benieuwd.
Dat Ivy Green-nummer is ook te gek. Ik weet al weer hoe ik eraan kwam. Was vaak te horen bij "de wilde wereld" van de VPRO. Heb hem op tape overgenomen van een punker die bij mij op Scouting begeleider was. Met dat Ivy Green nummer liep ik mijn pa altijd te stangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-09-2010 23:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Now Playing.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2010 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-09-2010 21:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 september 2010 22:59 schreef Argh het volgende:
http://www.myspace.com/wimvanbil



"Een echte vent" FTW!

Een echte vent die neukt geen kont, een echte vent neukt kut!


Een echte vent pakt beide poorten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2010 22:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vrouwen en kinderen?


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-09-2010 13:19 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Tedje en de Flikkers

Kende het ja, absoluut geniale band, 'nuff said.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen