IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het ''godver ik ben 'm kwijt of waarom heb ik die verkocht'' cd's en elpee's topic Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 13-09-2010 16:15 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ooit eens Judas Iscariot - Arise, my Lord! EP geruild voor Porcupine Tree - In Absentia, in een bui dat ik black metal moe was. En vervolgens ben ik die In Absentia ook nog eens kwijtgeraakt. die zat in een tas die ik in bezopen toestand was vergeten naar huis te nemen. Nooit meer terug gevonden. Dat ding (de EP, niet de CD) was ook flinke knaken waard.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-09-2010 10:41 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 16:03 schreef Ravnajuv het volgende:

Net als deze: http://img200.imageshack.us/img200/1280/burzumfilosofema5carton.jpg


Die Filosofem A5-digibook heb ik ook gehad ja, en dat doet me eraan denken dat ik eigenlijk best wel spijt heb van het wegdoen van de Burzum - Aske MCD op Deathlike Silence.

Wederom is 'spijt' een soort hyperbool in deze context, aangezien ik al lang en breed was vergeten dat ik 'm ooit in mijn bezit had. Het was dat ik jouw post las, anders was het niet zo 1-2-3 meer bij me opgekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 14-09-2010 10:43]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-09-2010 10:48 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 14 september 2010 10:41 schreef nuclearwarfare het volgende:

Wederom is 'spijt' een soort hyperbool in deze context, aangezien ik al lang en breed was vergeten dat ik 'm ooit in mijn bezit had. Het was dat ik jouw post las, anders was het niet zo 1-2-3 meer bij me opgekomen.
dat is dan ook mijn punt

nostalgie opwekken

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-09-2010 10:48]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 14-09-2010 11:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Spijt is wat de koe schijt!

hele meuk cd's van Nirvana ooit weggedaan voor weinig (nadat ik grunge niet meer tof vond). Baalwerk deluxe. Ook zo met Rage Against the Machine en Metallica cd's. Picture LP van Autopsy. Eerste persing cd van Darkthrone, weet ik veel wat nog meer.

Maar mis ik ze? nee.



[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 14-09-2010 12:04]


Ja hoor...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-09-2010 12:01 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 september 2010 18:23 schreef HgarrothwulfF het volgende:
.....welke cd's/lp's/tapes die niet meer te vinden zijn ben je kwijtgeraakt of heb je verkocht/getrade en baal je nu van?.....


[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-09-2010 12:03]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-09-2010 11:07 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

de tape van a long forgotten ghost van mortiis een paar jaar geleden in de prullebak gegooid... wat een godsallemachtige spijt heb ik daarvan


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-09-2010 11:44 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 11:07 schreef Dypfrys het volgende:
de tape van a long forgotten ghost van mortiis een paar jaar geleden in de prullebak gegooid... wat een godsallemachtige spijt heb ik daarvan


Ik heb nog wat spul van Mortiis op vinyl liggen, maar no way dat ik dat ooit weg doe


Black seeds of bunny!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-09-2010 11:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Een handvol cd's van de pricekiller reeks van Roadrunner ooit geruild hier op ZM. Kwam er kort nadien achter dat die tegenwoordig heel wat waard zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 13:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 11:07 schreef Dypfrys het volgende:
de tape van a long forgotten ghost van mortiis een paar jaar geleden in de prullebak gegooid... wat een godsallemachtige spijt heb ik daarvan




Waarom?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2010 12:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik mis nu de hoesjes van een Peste Noire en een Lost Soul en m'n gehele Ulver - Bergtatt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-09-2010 12:11 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 13:15 schreef Onweerwolf het volgende:


Waarom?


Toentertijd was hij niet zo bekend en toen ging mijn cassette recorder kapot... Dus ik dacht 'nou, daar ga ik toch niet meer naar luisteren' Ik heb hem nu in mp3 versie weer, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 24-09-2010 12:11]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-09-2010 20:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 12:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ik mis nu de hoesjes van een Peste Noire en een Lost Soul en m'n gehele Ulver - Bergtatt.


Ach, dit maakt wel wat goed, of niet?

http://cgi.ebay.nl/Alcest-Le-Secret-1PRESS-mortifera-ulver-/220671797393?pt=Music_CDs&hash=item3361106891

Argh!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 20:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Mijn vinyl singletjes uit de jaren 80 en 90. Ooit uitgeleend en nooit meer teruggezien. Sander! Mocht je dit ooit lezen: ik wil ze terug.

Onder meer:

Marc Almond - Something's Gotten Hold of my Heart
Madonna - Causing A Commotion
Kaoma - Lambada
Margaret Singana - We Are Growing

En dan nog een stuk of 5 a 10.


Ok... GAY

Maarem, nee, nooit iets uit die categorie uitgeleend. Blij toe, de dikste crap draai ik zo nu en dan nog weleens.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-09-2010 21:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 20:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ach, dit maakt wel wat goed, of niet?

http://cgi.ebay.nl/Alcest-Le-Secret-1PRESS-mortifera-ulver-/220671797393?pt=Music_CDs&hash=item3361106891

Argh!
Prachtig!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 27-09-2010 21:33 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

fukk

een Pharmacon demo ben ik ook kwijt


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 21:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb ooit een Ramones-liveplaat weggegeven, en een plaat van de Boegies, da's toch zonde. En Rackham, ik wil mijn Disfear en Inquisitor-cd's een keer terug!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-09-2010 22:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 21:37 schreef bastianus het volgende:
Heb ooit een Ramones-liveplaat weggegeven


Ja, aan mij!


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:01 schreef De Ulk het volgende:
Ja, aan mij!
Zonde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-09-2010 22:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:02 schreef bastianus het volgende:
Zonde.


Ik geef die plaat een zwieper...


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-09-2010 22:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:16 schreef De Ulk het volgende:
Ik geef die plaat een zwieper...
Ja, daar mot je wel een brandblusser bij hebbe..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-09-2010 22:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 september 2010 18:37 schreef Vargen666 het volgende:

Tristania - Widows Weeds
Within Temptation - Enter



Mocht je aan het gemis van deze platen kapotgaan, en ze echt een fors gat in je collectie slaan, dan mag je ze van mij hebben. (kan zijn dat de cases licht beschadigd zijn, maar de cds doen het nog prima.)

Geef maar een bescheiden brulletje op mijn achterlijke nickname at gmail dinges.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-09-2010 22:22]


Bruce Banner


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 22:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 september 2010 22:22 schreef Lainedil het volgende:
Mocht je aan het gemis van deze platen kapotgaan, en ze echt een fors gat in je collectie slaan, dan mag je ze van mij hebben. (kan zijn dat de cases licht beschadigd zijn, maar de cds doen het nog prima.)

Geef maar een bescheiden brulletje op mijn achterlijke nickname at gmail dinges.
Dat is een mooi aanbod! Heel erg kapot ga ik er ook niet aan, maar indien, wat zou je er voor willen hebben?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-09-2010 22:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 22:24 schreef Vargen666 het volgende:
Dat is een mooi aanbod! Heel erg kapot ga ik er ook niet aan, maar indien, wat zou je er voor willen hebben?

D'uh...

'een bescheiden brulletje op mijn achterlijke nickname at gmail dinges'


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-09-2010 22:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oppassen Vargen, straks wil hij dat je tegen al je vrienden gaat zeggen dat je elexorien een goede band vindt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-09-2010 22:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen