IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2010 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 november 2010 10:31 schreef Silence het volgende:
Gelukkig kloppen testen niet altijd.
Zeg. Ik plaag jou toch ook niet met je ADD.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-11-2010 11:37 by Silence Profiel van Silence

Dat zou wat zijn, voorlopig heb ik slechts 'last' van mijn eigen gekte.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2010 11:42 by bastianus Profiel van bastianus

Komt allemaal goed, gewoon de tijd voor nemen en dat jezelf ook gunnen. Zeg ik dan als olde bemoeial en wijsneus...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 06-11-2010 11:45 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 6 november 2010 11:15 schreef Silence het volgende:
Heb ik op mijn opleiding niks van gehoord. Ze gaan er dan ook vanuit dat je op de stage genoeg leert. Wel krijg je veel kansen mee te doen aan testen, experimentjes enz.


Misschien dat het iets is wat door een branche-organisatie wordt opgelegd bij lidmaatschap?

Waaraan worden de resultaten van die testjes en experimenten eigenlijk gekoppeld/vergeleken? De meerderheid van psycho-nogwat studenten zijn eigenlijk bezig met zelfonderzoek.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-11-2010 16:28 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Iemand hier toevallig ervaring met drama therapie?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-11-2010 9:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 6 november 2010 11:45 schreef Yirroth het volgende:
De meerderheid van psycho-nogwat studenten zijn eigenlijk bezig met zelfonderzoek.



Klopt, ik heb er 2 gehad.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 10:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 november 2010 16:28 schreef XnegativeX het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met drama therapie?
Bijna mijn hele klas vroeger op SPH begon altijd te janken als ze over zichzelf moesten praten. Telt dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-11-2010 11:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 november 2010 10:35 schreef bastianus het volgende:
Bijna mijn hele klas vroeger op SPH begon altijd te janken als ze over zichzelf moesten praten. Telt dat?

Haha ja dat ken ik. Bij ons ook. Al die jonge mensen die ineens met zichzelf geconfronteerd worden...

Ik woonde toen ook samen met 2 andere SPH studenten. Ik zat ik jaar 1, andere meid in jaar 2, en een jongen in het laatste jaar.
We hadden het in een bepaalde les over gedrag van mensen. En mijn vrouwelijke huisgenoot was nogal een raar tiepje. Ik vertel iets ongelovelijks over een bekende van mij, zo begon ik in de les te vertellen...
Toen ik klaar was met mijn verhaal vroeg de docent of het over mijn huisgenoot ging... (hij wist niet dat ze mijn huisgenoot was, maar noemde haar naam)
Hij herkende haar gedrag gewoon uit een verhaal die ik vertelde,...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 11:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 november 2010 11:26 schreef zillah-morte het volgende:
Haha ja dat ken ik. Bij ons ook. Al die jonge mensen die ineens met zichzelf geconfronteerd worden...

Ik woonde toen ook samen met 2 andere SPH studenten. Ik zat ik jaar 1, andere meid in jaar 2, en een jongen in het laatste jaar.
We hadden het in een bepaalde les over gedrag van mensen. En mijn vrouwelijke huisgenoot was nogal een raar tiepje. Ik vertel iets ongelovelijks over een bekende van mij, zo begon ik in de les te vertellen...
Toen ik klaar was met mijn verhaal vroeg de docent of het over mijn huisgenoot ging... (hij wist niet dat ze mijn huisgenoot was, maar noemde haar naam)
Hij herkende haar gedrag gewoon uit een verhaal die ik vertelde,...
Lullig.
Ik had ruzie met de hele klas, omdat ik niks over mezelf wilde zeggen. Vroegen ze me wat de reden was. Dus ik antwoordde dat ik ze niet vertrouwde. Vraagt de docent wat de reden was. Dus ik gezegd dat één van mijn klasgenoten, met wie ik n.b. mee was geweest naar een abortusbehandeling toen ze zwanger was geworden door vreemdgaan, mij een oor had aangenaaid door mij aan te geven toen ik mijn werk voor een huiswerkopdracht niet had gedaan. En dat ze maar eens moesten uitvinden waar hun prioriteiten lagen.
Daarna was de klas boos op mij, omdat ik het privégebeuren van een klasgenoot in de groep had gegooid. Dus ik antwoorden dat ik in elk geval wel nadacht voor ik ergens mijn leuter instak, en dat ik dan wel vreemd was gegaan bij de introductieweek, maar dat ik niemand zwanger had gemaakt. Afijn, de toon was gezet.
Toch heb ik veel geleerd in een jaar SPH. Met name over het feit dat sociaal werkers over het algemeen prutsers zijn, die zelf proberen beter te lijken door zich over de rug van anderen omhoog te werken. En dat ze vaak volstrekt incapabel zijn om hun eigen problemen op te lossen, maar er wel als de kippen bij zijn om anderen te bestraffen en op fouten te wijzen. Mafia is het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-11-2010 11:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Damn. Ik snap het. Heb je de opleiding wel afgemaakt dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 11:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 november 2010 11:48 schreef zillah-morte het volgende:
Damn. Ik snap het. Heb je de opleiding wel afgemaakt dan?

Nee, ben na een jaar conflicten met docenten en klasgenoten de lerarenopleiding gaan doen. Ook niet afgemaakt. Daarna allerlei verschillende baantjes, tot ik toch weer in het SPH-werkveld terecht kwam (als werker) door omstandigheden. Daarna in drie jaar mijn SPW gehaald (niveau 4+, d.w.z. niveau 4 met wat aanvullingen zodat je ook op HBO-niveau kan functioneren). En na 10 jaar in de zorg werken daar toch weer op afgeknapt, zodat ik besloten heb om dit jaar middels een eenjarig traject (want in de zorg veel evc's behaald) en baan als docent toch maar mijn lerarenopleiding af te maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-11-2010 11:54 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik heb op een blauwe maandag SPW gedaan. Die verhalen van mensen waren echt top. Vooral toen het een keer over verkrachting ging.

Veel labiele leraren ook. Ik heb nog invloed uitgeoefend op een lerares die kort daarna ontslagen is.

Veel stages geweigerd ook. Ik heb niets met ouderen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 12:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 november 2010 11:54 schreef Black Jew het volgende:
Ik heb op een blauwe maandag SPW gedaan. Die verhalen van mensen waren echt top. Vooral toen het een keer over verkrachting ging.

Veel labiele leraren ook. Ik heb nog invloed uitgeoefend op een lerares die kort daarna ontslagen is.

Veel stages geweigerd ook. Ik heb niets met ouderen.
Het toppunt op SPH was dat ik bij het opleidingshoofd kwam met klachten over het gedrag van mijn docent methodiek (het jankuurtje). Dat ik best wat aan mijn persoonlijke problematiek wilde doen en er over wilde vertellen, maar dan wel onder supervisie van een docent waarmee het meer klikte en die het groepsproces wel goed kon aansturen.
Die klojo vertelde me doodleuk dat hij geen actie ging ondernemen omdat de betreffende docent een persoonlijke vriend van hem en van zijn leidinggevende was. Inteeltkliek.
Ik heb als gerontofiel uiteraard wel veel met ouderen, dat begrijp je vast.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-11-2010 13:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Gisteren eerste groepstraining assertiveit. Ik had er niet veel van verwacht maar het viel reuze mee. Ik weet nog niet of het een verschil gaat maken die cursus, maar het praten met de groep over problemen waar je tegen aanloopt qua assertief zijn is best fijn.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-11-2010 13:47 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik ga waarschijnlijk ook zoiets doen als ik er aan toe ben dus ben benieuwd of het bij jou uiteindelijk ook echt verschil gaat maken.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 14:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 november 2010 13:45 schreef VodeVilicious het volgende:
Gisteren eerste groepstraining assertiveit. Ik had er niet veel van verwacht maar het viel reuze mee. Ik weet nog niet of het een verschil gaat maken die cursus, maar het praten met de groep over problemen waar je tegen aanloopt qua assertief zijn is best fijn.
Dat maak je toch zeker zelf wel uit?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-11-2010 14:25 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 10 november 2010 13:47 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook zoiets doen als ik er aan toe ben dus ben benieuwd of het bij jou uiteindelijk ook echt verschil gaat maken.


Ik ben ook benieuwd ja. De oefeningen in het cursus boek zijn zo ontzettend simpel en logisch. Maargoed, misschien is het allemaal ook heel simpel logisch om gewoon assertief te doen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-11-2010 15:36 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik durf het je niet te zeggen hehe. Ben er absoluut geen expert in.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 10-11-2010 17:34 by Yirroth Profiel van Yirroth

Gisteren eerste gesprek gehad van het onderzoek, aangezien het gesprek vooral over mijn jeugd ging (gesprek van de coach was vooral met mijn moeder, omdat zij toch meer daarover weet dan ik) blijkt al dat veel zaken waar ik nu mee zit al in mijn kleutertijd naar voren kwam. Hoewel de psychiater pas over een maand erbij komt en officieel een uitspraak kan doen lijkt het nu al op PDD-NOS te wijzen.

Ik ben blij dat ik geen psychologie studeer zeg als ik zo die verhalen lees. Dat soort janktoetsers moeten anderen uit de shit halen?

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 10-11-2010 17:34]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2010 17:45 by bastianus Profiel van bastianus

Och, bijna iedereen met afwijkend gedrag komt in de verzamelbak PDD-NOS terecht. Autisme is namelijk in de mode momenteel bij de gedragswetenschappers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-11-2010 17:50 by Nimbus Profiel van Nimbus

Vet ik ben in.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 11-11-2010 0:16 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 10 november 2010 17:45 schreef bastianus het volgende:
Och, bijna iedereen met afwijkend gedrag komt in de verzamelbak PDD-NOS terecht. Autisme is namelijk in de mode momenteel bij de gedragswetenschappers.


Klopt, dat zei de coach die het onderzoek doet ook al. Ze is zelf ook niet zo'n voorstander van de huidige DSM-IV terminologie en heeft het liever over AS, omdat "klassiek" autisme en Asperger om twee specifieke soorten gaan binnen dit spectrum en daarbuiten maar weinig andere vormen zijn onderzocht.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-11-2010 0:21 by Nimbus Profiel van Nimbus

De diagnose tegenwoordig is ook ass (of as), om een einde te maken aan allemaal termen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-11-2010 10:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik denk dat het handig is om door een organisatie te fietsen als je een diagnose hebt. Als je daarmee klaar bent kun je het label eigenlijk wel weer vergeten.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-11-2010 17:54 by BARABAS Profiel van BARABAS

Lekker dwars doen doen omdat het kan


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen