IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2010 9:20 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 november 2010 22:23 schreef bastianus het volgende:
Nou ja, de ene psychiatrische figuur is natuurlijk de ander niet. Maar als mensen teveel van mijn positieve energie kosten haak ik af.


Kan ik mij voorstellen. Ik zorg er voor dat mensen niet te dicht bij kunnen komen als ik daar geen zin in heb.

Maar je hebt er idd vermoeiende mensen bij.

Edit, min of meer mij zakelijk en onwetend opstellen helpt waak wel. Weinig kort stimulerende respons!

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-11-2010 9:24]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 9:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 17 november 2010 9:18 schreef bastianus het volgende:
Ja. Jammer is dat zulke documentaires vaak wel goede punten aanstippen, maar dan met een oplossing komen die in het belang van de maker is. Scientology heeft b.v. wel goede punten over medicatie en stempels plakken door de DSM, maar in plaats daarvan bieden ze dan weer peperdure testen en therapieën aan waar ze zelf beter van worden.


Ik vond het een waardeloze documentaire. Veel te veel stemmingmakerij en onjuistheden. Er zaten wel wat terechte punten in, maar die werden wat mij betreft overschaduwd door het gruwelijke holier-than-thou-gevoel dat de makers mee hebben willen geven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 9:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 9:20 schreef Black Jew het volgende:
Kan ik mij voorstellen. Ik zorg er voor dat mensen niet te dicht bij kunnen komen als ik daar geen zin in heb.

Maar je hebt er idd vermoeiende mensen bij.
Mijn goeroe heeft me ooit geadviseerd om een schild om me heen te bouwen, omdat ik teveel energie van anderen overnam. Dat was een geniale tip.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 9:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 9:23 schreef Illusione het volgende:
Ik vond het een waardeloze documentaire. Veel te veel stemmingmakerij en onjuistheden. Er zaten wel wat terechte punten in, maar die werden wat mij betreft overschaduwd door het gruwelijke holier-than-thou-gevoel dat de makers mee hebben willen geven.
Yep. Daar bestaat die sekte ook van natuurlijk, labiele mensen beïnvloeden en financiëel leegzuigen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2010 9:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2010 9:23 schreef bastianus het volgende:
Mijn goeroe heeft me ooit geadviseerd om een schild om me heen te bouwen, omdat ik teveel energie van anderen overnam. Dat was een geniale tip.


dat doe ik ook. Je komt deze methode soms tegen op cursussen e.d.

Ieder mens heeft deze eigenschap alleen niet iedereen heeft het op het zelfde niveau. Dieren zijn hier ook goed in. Energie voelen en dat zonder woorden.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 9:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 17 november 2010 9:25 schreef bastianus het volgende:
Yep. Daar bestaat die sekte ook van natuurlijk, labiele mensen beïnvloeden en financiëel leegzuigen.


Ik ben altijd voorstander van het objectief beoordelen, daarbij zaken vanuit meerdere perspectieven bekijkend. Maar deze documentaire deed mij de tenen krommen. Als je volledig ongeïnformeerd oordelen wil vellen, doe dat dan lekker in de kroeg, maar maak er geen documentaire van. Uiteraard is het lekker makkelijk om zonder kennis van zaken een vakgebied als psychiatrie af te zeiken (dat geldt voor elk vakgebied), maar ik vond het zonde van m'n tijd.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-11-2010 10:04 by Yirroth Profiel van Yirroth

Zoals gewoonlijk ligt de "waarheid" ergens in het midden tussen de psychiatrische farmaceutische industrie en Scientology, aan de persoon zelf te bepalen wat hij/zij gelooft.

Mijn persoonlijke mening is dat beide kanten op een gruwelijke manier kapotgaan, aangezien ze beide vanuit winstoogmerk over lijken gaan.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 10:05 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 17 november 2010 10:04 schreef Yirroth het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat beide kanten op een gruwelijke manier kapotgaan, aangezien ze beide vanuit winstoogmerk over lijken gaan.


Dat is anders wel erg kort door de bocht ten opzichte van de hulpverleners die daadwerkelijk zorg willen verlenen.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-11-2010 10:09 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik heb het niet over hulpverleners, meer over de managers en commerciële typjes in de farmaceutische industrie.

Ik geloof best dat er scheikundigen en hulpverleners zijn die het beste met de mensheid voor hebben, maar als er geen patent op gezet kan worden zal het door hun bazen niet op de markt gezet worden.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 10:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Dan heb je het dus over de farmaceutische industrie, en niet de psychiaters, als ik het goed lees.
Dat de farmaceutische industrie winst wil maken moge duidelijk zijn. Daarvoor zijn het bedrijven, en geen stichtingen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-11-2010 10:16 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik heb het ook niet over psychiaters gehad, misschien dat je "psychiatrische farmaceutische industrie" verkeerd las. Misschien had ik "psychiatrische" tussen haakjes moet zetten.

Ik loop nu bij een instelling met een psychiater, zou een beetje hypocriet zijn om op ze af te geven terwijl ik over een maand met eentje spreek.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2010 10:22 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Oh hier zitten mensen die werken in de psychiatrie? Dat kan uiterst intressante discussies opleveren.

Ik ga ff teruglezen denk ik.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 10:24 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

In de psychiatrie danwel in andere functies bij een GGZ-instelling. Uiteraard zijn er hier leuke discussies, daar zijn we goed in bij ZM.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 10:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 10:22 schreef G.I.R.L. het volgende:
Oh hier zitten mensen die werken in de psychiatrie? Dat kan uiterst intressante discussies opleveren.

Ik ga ff teruglezen denk ik.
Werkten. Mij niet meer gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2010 10:25 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 november 2010 10:25 schreef bastianus het volgende:
Werkten. Mij niet meer gezien.
Oh? Vertel!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 10:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 10:25 schreef G.I.R.L. het volgende:
Oh? Vertel!
Ik werk nu ergens anders.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2010 10:31 by Staalman Profiel van Staalman

Jij hobo!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2010 10:31 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 november 2010 10:26 schreef bastianus het volgende:
Ik werk nu ergens anders.
"Mij niet meer gezien." ....

Impliceert dingen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 10:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 10:31 schreef Staalman het volgende:
Jij hobo!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 10:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 10:31 schreef G.I.R.L. het volgende:
"Mij niet meer gezien." ....

Impliceert dingen.
Dat zie jij goed. Ik heb ontslag genomen. Weinig voldoening uit mijn werk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2010 16:07 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2010 10:04 schreef Yirroth het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat beide kanten op een gruwelijke manier kapotgaan, aangezien ze beide vanuit winstoogmerk over lijken gaan.


Ja. En geloofwaardigheid en de interpretatie er van door volgelingen/gebruikers zal fluctueren tot en met een discrepantie.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-11-2010 23:53 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Volgende week een afspraak met het UWV... Na een gesprek met de psych samen besloten dat ik asap moet stoppen met het werk wat ik nu doe en het liefst even niks doe tot ik sterker in m'n schoenen sta.

Ik vond het een goed idee, het gaat nu echt niet meer op deze manier. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel graag goeie begeleiding wil dan door het UWV om zodra het gaat weer stap voor stap richting een studie/werk te gaan. Maar ook de psych gevraagd om mocht het tot een uitkering komen dat ik dan duidelijk met haar een weekplan wil opstellen.

Als ik iets niet wil is het inkakken vanwege het gemakzucht van een uitkering. Daar ben ik wel nerveus voor, ik ken mezelf en het is makkelijk om niks te doen en niks op te lossen.

Maargoed, eerst eens dat gesprek doorkomen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 23:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 23:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Volgende week een afspraak met het UWV... Na een gesprek met de psych samen besloten dat ik asap moet stoppen met het werk wat ik nu doe en het liefst even niks doe tot ik sterker in m'n schoenen sta.

Ik vond het een goed idee, het gaat nu echt niet meer op deze manier. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel graag goeie begeleiding wil dan door het UWV om zodra het gaat weer stap voor stap richting een studie/werk te gaan. Maar ook de psych gevraagd om mocht het tot een uitkering komen dat ik dan duidelijk met haar een weekplan wil opstellen.

Als ik iets niet wil is het inkakken vanwege het gemakzucht van een uitkering. Daar ben ik wel nerveus voor, ik ken mezelf en het is makkelijk om niks te doen en niks op te lossen.

Maargoed, eerst eens dat gesprek doorkomen.
Sterkte meid! Doe voorzichtig met jezelf. Wel gunstig trouwens dat ik tussen de regels door lees dat je de eigen valkuilen behoorlijk kent, en hulp vraagt bij het vermijden daarvan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-11-2010 0:03 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Mja, dat is het meestal wel. Ik weet het allemaal heel goed, qua zelfkennis en gedrag. Maar de uitvoering is een ander verhaal. Ik heb nu een aantal vrienden die in uitkering zitten maar er niet uit komen. Dat ze zo zijn ingekakt dat een vet leuke baantje van maar 8u/week verdeelt over 2-3 dagen teveel voor ze is afwijzen en dan weer thuis achter de PC kruipen.

Dat vluchtgedrag voelt wel lekker enzo maar ik ben 22 en nog geen hogeschool afgerond, ik heb echt geen zin om zo in te kakken er niks van te maken. Dan doe ik liever een periode heel erg moelijk met UWV en psychologen om er nog wel wat van te maken.

Maarja, ik schijt hem wel voor volgende week. Ik heb moeite om tête-a-tête duidelijk te maken wat ik graag zou willen en verwacht qua hulp. En het UWV is nogal impressive met al die zuurpruimen. Hier komt die assertiviteitstraining weer van pas


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 18-11-2010 0:43 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 18 november 2010 0:03 schreef VodeVilicious het volgende:
Dat vluchtgedrag voelt wel lekker enzo maar ik ben 22 en nog geen hogeschool afgerond


Meet je niet aan anderen, ik ben nu 30 en zit midden in een HBO-opleiding (gewoon als student, geen thuiscursus of wat dan ook).

Die anderen hebben weer gebreken op punten waar jij weer sterk in bent.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen