IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-01-2011 0:21 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 6 januari 2011 22:29 schreef HRI het volgende:
...nooit "gediagnosticeerd"(kuch), maar waarom voel ik me altijd zo goed met 5 mg ritalin in de mik? anyone?


Je zou je even goed voelen met een dikke lijn speed op. Betekent niks


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2011 0:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

betekend dat je lichaam normaal werkt.

Als een medicijn werkt als je nog niet gediagnosticeerd bent wil dat niet zeggen dat je die ziekte hebt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 07-01-2011 0:47 by HRI Profiel van HRIhttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 7 januari 2011 0:21 schreef VodeVilicious het volgende:
Je zou je even goed voelen met een dikke lijn speed op. Betekent niks


gelukkig... speed reageer ik echt kut op... serieus, dan word ik e c h t heel vervelend...


co-operation not competition!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 9:42 by bastianus Profiel van bastianus

Gisteren voor de grap een halve pil ritalin van een klasgenoot die ADHD heeft opgegeten. Ik werd er niet echt anders van. Wel bizar hoe zij veranderd is sinds ze gediagnosticeerd is en daar pillen voor slikt. Die griet heeft me ineens een bolle ogen in de kop. En ik vind haar eerder zenuwachtiger en drukker geworden dan relaxter. Heb ik haar ook gezegd.
Het verbaast me hoeveel mensen ineens een diagnose ADHD, ADD of iets autistisch hebben, vooral bij mij op de lerarenopleiding. Zou een normaal mens geen leraar worden? Of krijgt ineens iedereen die een beetje vastloopt meteen maar een stempeltje met bijbehorende medicatie? Lijkt me niet gezond, zomaar al die troep slikken, zeker als ik zie wat voor een slechte aura's mensen ervan krijgen. (Ja, ik ben een zweverig figuur)

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-01-2011 9:42]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2011 12:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 januari 2011 0:29 schreef ElitE het volgende:
betekend dat je lichaam normaal werkt.

Als een medicijn werkt als je nog niet gediagnosticeerd bent wil dat niet zeggen dat je die ziekte hebt.


Dit dacht ik ook altijd. Maar een goede reactie kan ook op iets anders duiden. Misschien is er gewoon een groep die het er goed op doet. Huisvrouwen aan de speed kunnen het huis goed schoon houden denk ik.

EDIT ik las ff verkeerd LOL

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-01-2011 13:01]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2011 13:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ben nu bezig met het uitzoeken van een geschikte PGB-er. Schijnt nogal wat gesjoemeld te worden met dingen. Eerst nog maar eens goed zoeken en weten wat ik precies nodig heb. Je kan wel leuk browsen op sites merk ik.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 13:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2011 13:37 schreef Black Jew het volgende:
ben nu bezig met het uitzoeken van een geschikte PGB-er. Schijnt nogal wat gesjoemeld te worden met dingen. Eerst nog maar eens goed zoeken en weten wat ik precies nodig heb. Je kan wel leuk browsen op sites merk ik.
Woon je bij mij in de buurt? Ik wil wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2011 14:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 januari 2011 9:42 schreef bastianus het volgende:
Gisteren voor de grap een halve pil ritalin van een klasgenoot die ADHD heeft opgegeten. Ik werd er niet echt anders van. Wel bizar hoe zij veranderd is sinds ze gediagnosticeerd is en daar pillen voor slikt. Die griet heeft me ineens een bolle ogen in de kop. En ik vind haar eerder zenuwachtiger en drukker geworden dan relaxter. Heb ik haar ook gezegd.
Het verbaast me hoeveel mensen ineens een diagnose ADHD, ADD of iets autistisch hebben, vooral bij mij op de lerarenopleiding. Zou een normaal mens geen leraar worden? Of krijgt ineens iedereen die een beetje vastloopt meteen maar een stempeltje met bijbehorende medicatie? Lijkt me niet gezond, zomaar al die troep slikken, zeker als ik zie wat voor een slechte aura's mensen ervan krijgen. (Ja, ik ben een zweverig figuur)


Aura's? Dat hoeft helemaal niet zweverig te zijn! kun je daar in het synesthesie topic wat meer over vertellen?
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3379675/2?hl=synesthesie

Soms gebeurt het dat je van sommige drugs het effect de eerste keren nog niet door hebt, de meeste mensen hebben er die keren dan toch effect van maar herkennen dat niet zozeer.

Met speed kom je pas bij echt grote hoeveelheden in een toestand die je niet uitjezelf zou hebben. De eerste keren speed vond ik wat confornterend omdat ik me er juist zo normaal van voelde. Energiek en initietiefrijk, niet drukker als normaal maar had meer het gevoel controle te hebben over mezelf, ik kon me beter richten op dingen en andere dingen beter laten. En dat is nu precies wat speed ook kan doen.

Dat het je zenuwachtig en onrustig kan maken kan ook, het kan helpen misschien wat meer magnesium tot je te nemen(nog beter is bladgroenten eten) dosering iets verlagen, en zorgen dat je wel af en toe aan wat beweging komt, maar daarbij is het verstandig dat niet te doen als de ritalin net piekt en je rustig te houden want de ritalin zorgt ervoor dat je overal een schepje teveel op wilt doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-01-2011 12:35 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Intake gehad. Donderdag of volgende week donderdag hoor ik of het klinisch, deeltijd of helemaal niet word.

Dus.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-01-2011 12:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

Blijkt alweer. Metal is echt voor de labielen onder ons in de maatschappij.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2011 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 januari 2011 12:59 schreef Smoochy het volgende:
Blijkt alweer. Metal is echt voor de labielen onder ons in de maatschappij.


zijn er ook anderen in de maatschappij?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-01-2011 13:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 januari 2011 12:59 schreef Smoochy het volgende:
Blijkt alweer. Metal is echt voor de labielen onder ons in de maatschappij.

Bek houden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-01-2011 13:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 januari 2011 12:59 schreef Smoochy het volgende:
Mijn vriendin is een feeder, HELP wat moet ik doen?


Verkeerde forum.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-01-2011 13:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 januari 2011 13:37 schreef Black Jew het volgende:
Verkeerde forum.



Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2011 13:38 by bastianus Profiel van bastianus

Voor mij voorlopig even geen smoochy poochy meer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-01-2011 14:11 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 17 januari 2011 12:59 schreef Smoochy het volgende:
Blijkt alweer. Metal is echt voor de labielen onder ons in de maatschappij.


Ik ben niet metal.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2011 19:30 by MMayo Profiel van MMayo

Wat meer kun je doen voor iemand die al jaaaaaaren intern woont in een zorginstelling (psychiatrie, begeleid wonen), momenteel haar medicatie niet slikt en neigt naar of al zit in een psychose? Haar mentor/begeleider, doet niet meer dan haar aanspreken (foei, dat mag jij niet meer doen hoor) maar in de tussentijd nemen haar wanen wel bizarre vormen aan en kan zorgen voor gevaarlijke situaties in haar naaste omgeving. Laten escaleren zeker tot het serieus mis gaat en er gewonden gaan vallen?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2011 8:49 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Gebeurd vaak. Medicatie maakt ook niet altijd gelukkig.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2011 9:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 januari 2011 19:30 schreef MMayo het volgende:
Wat meer kun je doen voor iemand die al jaaaaaaren intern woont in een zorginstelling (psychiatrie, begeleid wonen), momenteel haar medicatie niet slikt en neigt naar of al zit in een psychose? Haar mentor/begeleider, doet niet meer dan haar aanspreken (foei, dat mag jij niet meer doen hoor) maar in de tussentijd nemen haar wanen wel bizarre vormen aan en kan zorgen voor gevaarlijke situaties in haar naaste omgeving. Laten escaleren zeker tot het serieus mis gaat en er gewonden gaan vallen?
Dat is tegenwoordig wel pas het moment dat ze ingrijpen, als het goed mis is. Het lullige is ook, dat zo lang de omgeving als b.v. mantelzorgers zich ermee blijft bemoeien, begeleiding dat wel makkelijk vindt.
Ik heb om die reden afgeleerd me verantwoordelijk te voelen voor zulke mensen, doe alleen nog de normale sociale verplichtingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2011 11:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2011 8:49 schreef Black Jew het volgende:
Gebeurd vaak. Medicatie maakt ook niet altijd gelukkig.


Nee maakt niet gelukkig nee, zeker niet.. maar wel minder escalerend.


quote:
Op 20 januari 2011 9:11 schreef bastianus het volgende:
Dat is tegenwoordig wel pas het moment dat ze ingrijpen, als het goed mis is. Het lullige is ook, dat zo lang de omgeving als b.v. mantelzorgers zich ermee blijft bemoeien, begeleiding dat wel makkelijk vindt.
Ik heb om die reden afgeleerd me verantwoordelijk te voelen voor zulke mensen, doe alleen nog de normale sociale verplichtingen.


Ik voel mij niet verantwoordelijk voor haar, wel voor mijn naaste omgeving die straks slachtoffer van haar escaleren kunnen zijn. Kwestie van tijd voor het goed mis gaat en niemand die er wat mee kan of wil doen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2011 11:39 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 20 januari 2011 11:29 schreef MMayo het volgende:
Nee maakt niet gelukkig nee, zeker niet.. maar wel minder escalerend.


Dat begrijp ik. Erg dubbel. Weet je ook waarom die persoon niet meer wil?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2011 11:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2011 11:39 schreef Black Jew het volgende:
Dat begrijp ik. Erg dubbel. Weet je ook waarom die persoon niet meer wil?


Ja, zij vind dat zij het niet nodig heeft omdat ze God heeft die haar stuurt. In haar beleving is zij in dienst van God, die geeft haar boodschappen wat ze moet uitvoeren. Deze "boodschappen" worden steeds extremer. Het gaat om mijn tante. Momenteel denkt zij dat zij de vervangster is van mijn overleden oma. Niet voor niks al 40 jaar in de psychiatrie zeg maar


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-01-2011 11:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zie ik dat nu goed? Is Smoochy weer terug? Lachen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2011 11:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 januari 2011 11:29 schreef MMayo het volgende:


Ik voel mij niet verantwoordelijk voor haar, wel voor mijn naaste omgeving die straks slachtoffer van haar escaleren kunnen zijn. Kwestie van tijd voor het goed mis gaat en niemand die er wat mee kan of wil doen.
Even advocaat van de duivel: Niks kunnen of willen doen is ook een keuze. Ik heb me tijden verantwoordelijk gevoeld voor een naast familielid dat haar leven gegeven heeft aan een psychiatrisch ander naast familielid. Maar uiteindelijk is het wel haar eigen keuze. Als andere mensen onder zoiets te lijden hebben is dat nog een keuze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2011 11:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2011 11:48 schreef bastianus het volgende:
Even advocaat van de duivel: Niks kunnen of willen doen is ook een keuze. Ik heb me tijden verantwoordelijk gevoeld voor een naast familielid dat haar leven gegeven heeft aan een psychiatrisch ander naast familielid. Maar uiteindelijk is het wel haar eigen keuze. Als andere mensen onder zoiets te lijden hebben is dat nog een keuze.


Ben ik het niet met je eens, maar dat had je wel verwacht denk ik. Zij heeft geen keuze omdat zij psychisch zo in de knoei zit dat zij er zelf geen enkele vat meer op heeft. De omgeving heeft de keuze misschien, maar doen wat in hun macht ligt, helaas is het de instelling die het voor het zeggen heeft en er voor kiest niks te doen (of de client, maarja die is momenteel niet zo in staat om afwegingen te maken). Ahja, het moet schijnbaar eerst goed mis gaan. Komt vanzelf wel in het nieuws, zou overigens voor haar niet de eerste keer zijn.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen