IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 10:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 februari 2011 10:22 schreef VodeVilicious het volgende:
Alleen als ze een roze versie hebben.
Respect dat je het allemaal gaat doen. Komt vast goed, in elk geval lijkt kleding me niet het grootste dilemma.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-02-2011 10:31 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, uhm, echt wel! Ik wil daar wel relaxed rondlopen door de week maar er niet als een slons uitzien! Dilemma!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 10:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 februari 2011 10:31 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, uhm, echt wel! Ik wil daar wel relaxed rondlopen door de week maar er niet als een slons uitzien! Dilemma!
Pff. Al trek jij een vuilniszak aan, dan zie je er nog goed uit volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-02-2011 10:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik denk dat ze me dan snel naar een strengere (gesloten) afdeling brengen met zo'n mooie zachte kamer.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 10:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 februari 2011 10:39 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik denk dat ze me dan snel naar een strengere (gesloten) afdeling brengen met zo'n mooie zachte kamer.
Die kans is aanwezig natuurlijk. Ga je naar het zuiden des lands? En is het spannend allemaal of valt het mee?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-02-2011 10:57 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Succes Vode.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-02-2011 11:23 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 15 februari 2011 10:43 schreef bastianus het volgende:
Die kans is aanwezig natuurlijk. Ga je naar het zuiden des lands? En is het spannend allemaal of valt het mee?


Venlo, en spannend. Mwoah, ja wel zenuwachtig. Ik ben er niet te beuwst over aan het denken anders maak ik me er alleen maar druk om en stress. Dat bewaar ik wel voor de week voor ik erheen moet.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 11:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 februari 2011 11:23 schreef VodeVilicious het volgende:
Venlo, en spannend. Mwoah, ja wel zenuwachtig. Ik ben er niet te beuwst over aan het denken anders maak ik me er alleen maar druk om en stress. Dat bewaar ik wel voor de week voor ik erheen moet.
Succes!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-02-2011 11:30 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Dankje.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-02-2011 11:31 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ik denk zoals je het allemaal verwoord, je er wel door heen komt.

Heb het 3 keer gedaan. Soms is het zelfs gezellig.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2011 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

gezellig, kan dat ook op je eentje?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-02-2011 12:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 februari 2011 12:10 schreef Hypnos het volgende:
gezellig, kan dat ook op je eentje?
Juist, vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-02-2011 12:31 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 februari 2011 11:23 schreef VodeVilicious het volgende:
Venlo, en spannend. Mwoah, ja wel zenuwachtig. Ik ben er niet te beuwst over aan het denken anders maak ik me er alleen maar druk om en stress. Dat bewaar ik wel voor de week voor ik erheen moet.
Hou het daar, ga vooral niet naar Venray.
Wat ze je ook beloven trouwens.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-02-2011 13:58 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 15 februari 2011 12:31 schreef G.I.R.L. het volgende:
Hou het daar, ga vooral niet naar Venray.
Wat ze je ook beloven trouwens.


Haha, ik woon op rolafstand van het vincent van gogh af. Wil ik niet heen nee.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2011 17:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 februari 2011 11:31 schreef Black Jew het volgende:
Ik denk zoals je het allemaal verwoord, je er wel door heen komt.

Heb het 3 keer gedaan. Soms is het zelfs gezellig.


Ligt aan je groep, het kan al snel gezellig worden. Vandaar het verbod op het maken van nieuwe relaties


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-02-2011 22:24 by MMayo Profiel van MMayo

Het was er op wachten, maarre mijn tante is vorige week opgehaald uit Almelo en op gesloten afdeling gedropt in Amsterdam (daar was een crisisplekkie vrij). Ze wordt momenteel als een gevaar gezien voor zichzelf en omgeving, haar agressie was niet meer te reguleren of te handhaven. Het was er op wachten, jammer dat ze het eerst moeten laten escaleren voor ze hulp kunnen/willen bieden. Ze werkt ook voor geen meter mee, wil geen medicatie en is constant agressief. Verwachting is een verblijf van drie maanden intern op de gesloten afdeling en dan verder kijken of ze terug mag en kan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2011 22:24]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2011 22:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 februari 2011 22:24 schreef MMayo het volgende:
Het was er op wachten, maarre mijn tante is vorige week opgehaald uit Almelo en op gesloten afdeling gedropt in Amsterdam (daar was een crisisplekkie vrij). Ze wordt momenteel als een gevaar gezien voor zichzelf en omgeving, haar agressie was niet meer te reguleren of te handhaven. Het was er op wachten, jammer dat ze het eerst moeten laten escaleren voor ze hulp kunnen/willen bieden. Ze werkt ook voor geen meter mee, wil geen medicatie en is constant agressief. Verwachting is een verblijf van drie maanden intern op de gesloten afdeling en dan verder kijken of ze terug mag en kan.
Ah gelukkig. Nu bijkomen maar met de naasten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-02-2011 22:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 februari 2011 22:26 schreef bastianus het volgende:
Ah gelukkig. Nu bijkomen maar met de naasten.


Mja het is heel sneu allemaal, voornamelijk voor mijn opa die zich ontzettend zorgen maakt terwijl hij eigenlijk zorgen om zichzelf moet maken. Wat mijn tante betreft gaat het al jaren zo. Straks krijgt ze een goede periode omdat ze haar medicatie weer neemt, krijgt ontslag, gaat weer terug naar oude zorgwoning totdat ze weer in haar hoofd haalt te stoppen met medicatie. Vervolgens gaat het langzaamaan steeds slechter, komen er waanbeelden bij en is het weer afwachten tot een escalatie met spoedopname tot gevolg etc. Vaak tussendoor nog een poging zichzelf van kant te maken, welke tot nu toe telkens is mislukt. Soms zou je willen dat het haar gewoon eens wel lukt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2011 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 februari 2011 22:32 schreef MMayo het volgende:
Mja het is heel sneu allemaal, voornamelijk voor mijn opa die zich ontzettend zorgen maakt terwijl hij eigenlijk zorgen om zichzelf moet maken. Wat mijn tante betreft gaat het al jaren zo. Straks krijgt ze een goede periode omdat ze haar medicatie weer neemt, krijgt ontslag, gaat weer terug naar oude zorgwoning totdat ze weer in haar hoofd haalt te stoppen met medicatie. Vervolgens gaat het langzaamaan steeds slechter, komen er waanbeelden bij en is het weer afwachten tot een escalatie met spoedopname tot gevolg etc. Vaak tussendoor nog een poging zichzelf van kant te maken, welke tot nu toe telkens is mislukt. Soms zou je willen dat het haar gewoon eens wel lukt.
Klote. Ik heb in een praatgroep gezeten voor naasten van mensen met psychische problematiek, alleen maar van dit soort verhalen. Ergens is het toch mis gegaan wat dit soort zorg betreft. Alhoewel de psychische zorg van nu voor sommigen wel weer beter is dan vroeger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-02-2011 22:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 februari 2011 22:36 schreef bastianus het volgende:
Klote. Ik heb in een praatgroep gezeten voor naasten van mensen met psychische problematiek, alleen maar van dit soort verhalen. Ergens is het toch mis gegaan wat dit soort zorg betreft. Alhoewel de psychische zorg van nu voor sommigen wel weer beter is dan vroeger.


Beter misschien, maar nog steeds wordt er eerst zolang afgewacht totdat er een escalatie plaats vind en dan moet er ineens van alles gebeuren. Nouja iig blij dat ze is opgenomen en niet vrij rond hupst met allerlei extreme wanen in dr hoofd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2011 22:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 februari 2011 22:39 schreef MMayo het volgende:
Beter misschien, maar nog steeds wordt er eerst zolang afgewacht totdat er een escalatie plaats vind en dan moet er ineens van alles gebeuren. Nouja iig blij dat ze is opgenomen en niet vrij rond hupst met allerlei extreme wanen in dr hoofd.
BOPZ. Als mensen medewerking weigeren kunnen ze inderdaad te erg een gevaar voor zichzelf en omgeving worden. Maar ik ben er ook blij mee, anders was mijn oma dit jaar vermoedelijk ergens weggestopt door wat kwaadwillende familieleden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-02-2011 22:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 februari 2011 22:42 schreef bastianus het volgende:
BOPZ. Als mensen medewerking weigeren kunnen ze inderdaad te erg een gevaar voor zichzelf en omgeving worden. Maar ik ben er ook blij mee, anders was mijn oma dit jaar vermoedelijk ergens weggestopt door wat kwaadwillende familieleden.


Ja okee.. maar dit geval is 40 jaar ervaring als psychiatrisch patient met constant een herhaling van klachten toch wel anders dan een oudje vind ik. Sommige dingen zijn toch best krom geregeld in NL.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2011 22:56 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-02-2011 20:14 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 februari 2011 17:25 schreef ElitE het volgende:
Ligt aan je groep, het kan al snel gezellig worden. Vandaar het verbod op het maken van nieuwe relaties


Klopt. Veel van die wijven waar ik zat waren extreem geill. Maar ook heel lelijk.(drugs lol)


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-02-2011 17:26 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik heb de WIJ-uitkering toegezegd gekregen en op aanraden van psycholoog en begrip van hele aardige UWV dames mag ik stoppen met mijn huidige werk.

Mijn vriend z'n loon word elke maand aangevuld tot een bepaald minimum tenzij hij meer heeft verdient (schommelt nogal) en tijdens de klinische opname krijg ik geen uitkering maar zak en kleedgeld.

En last but not least: hulp richting een studie nadat ik therapie heb afgerond.

Ik zie het weer een beetje zitten zo.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen