IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-03-2011 20:21 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 14 februari 2011 10:49 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb sinds kort een GAF- score: 41-50 (Ernstige symptomen OF ernstige beperkingen in sociaal functioneren, op het werk of op school).



Correctie: mijn GAF-score is 45-50.
Mijn strafrechterlijk RM zit er bijna op. Volgende week ben ik er van af. Met elkaar zo'n 16 maanden gestraft.

Wat een klotezooi in zo'n instelling. Het is een enorme opgave om je tijd te moeten slijten met figuren waarvan sommigen alleen in staat zijn om hun eigen naam correct te spellen en/of amper in staat zijn om het alfabet goed op te zeggen. Maar ja, ik hoop dat deze ervaring me dan in ieder geval zal opleveren dat ik er van afzie om nog eens zulke stupiditeiten uit te halen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2011 15:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2011 20:21 schreef BARABAS het volgende:
Maar ja, ik hoop dat deze ervaring me dan in ieder geval zal opleveren dat ik er van afzie om nog eens zulke stupiditeiten uit te halen.


Je stelt het nu net alsof dat gedrag buiten je eigen controle ligt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-03-2011 15:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 maart 2011 15:12 schreef ElitE het volgende:
Je stelt het nu net alsof dat gedrag buiten je eigen controle ligt.
Niet verbazend met zo'n GAF-score. Lijkt me bij de beperking horen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2011 18:10 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ja, daar heb ik wel een handje van. Ik denk eigenlijk ook dat het een illusie is, als je denkt dat je bijv. echt invloed zou kunnen uitoefenen op je gedrag.

Ik dat dat die invloed ongeveer evenveel kan zijn als dat dunne laagje chroom van Henk Westbroek..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2011 18:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja je moet begrijpen dat je meerdere systemen in je hersenen hebt zitten. Een daarvan is impuls gericht en de anders onderdrukt vooral de impulsen. Je hebt beide nodig maar ze moeten wel in balans staan. Het is niet altijd makkelijk om boven je impulsen te staan, en voor andere mensen die juist zo bedreven zijn geworden met onderdrukken van impulsen(vol discipline dus) is het moeilijk gevoels vrij te laten en te kunnen genieten van dingen of op gevoel af te gaan.

Het is zeker geen illusie dat je boven je gevoelens kan staan, Dat blijkt toch uit het gedrag van andere mensen die veel impulsen toch weten te onderdrukken. Juist door te beweren dat je er niet boven kan staan zul je ook die moeite niet meer nemen en zul je inderdaad bevangen raken door je impulsen. Het is niet altijd makkelijk maar het kan zeer zeker wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2011 18:40 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ja, maar ik denk dus dat wat jij allemaal beweert gestoeld is op aannames die niet aan de werkelijk zijn te toetsen.

Ik meende dat jij ook redelijk biologisch tegen dit soort shit aankeek


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2011 18:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik kijk inderdaad biologisch tegen dingen aan, maar het is niet dat ik daarbij gelijk cognitieve controle ontken. Inderdaad wordt de cognitieve controle van de mens gruwelijk overschat en is een mens helemaal niet zo goed in staat echt vrije keuzes te maken.
Dat betekend echter niet dat het helemaal geen rol speelt. De mens is jusit zo bijzonder door zn cognitieve controle.

Wij grijpen niet naar het eerste snoepje maar wachten op de tweede.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2011 18:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het is ook niet zo dat het emotionele of impulsieve systeem volledig gestuurd kan worden door de cognitieve controle. Maar meestal weet cognitieve controle de impuls in een beter jasje te stoppen. Zo voel je bij woede wel een enorm sterk gevoel om iemand zijn kaak op de stoeprand kapot te trappen. Maar cognitieve controle zorgt ervoor dat je je in weet te houden en je voor een socialere en ook effectievere aanpak kan kiezen. De emoties en impulsen zijn nog steeds sterk en zijn een belangrijke sturende kracht maar cognitieve controle leid het in betere banen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2011 19:00 by BARABAS Profiel van BARABAS

Mwoah...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 13-03-2011 11:44 by HRI Profiel van HRIhttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 11 maart 2011 20:21 schreef BARABAS het volgende:
Correctie: mijn GAF-score is 45-50.
Mijn strafrechterlijk RM zit er bijna op. Volgende week ben ik er van af. Met elkaar zo'n 16 maanden gestraft.

Wat een klotezooi in zo'n instelling. Het is een enorme opgave om je tijd te moeten slijten met figuren waarvan sommigen alleen in staat zijn om hun eigen naam correct te spellen en/of amper in staat zijn om het alfabet goed op te zeggen. Maar ja, ik hoop dat deze ervaring me dan in ieder geval zal opleveren dat ik er van afzie om nog eens zulke stupiditeiten uit te halen.


16 maanden!?!? Dat maak ik weinig mee moet ik zeggen. Hoe is dat zo ontstaan? Mijn ervaring is dat als mensen meewerken, de periode van de RM niet langer duurt als 6 maanden, waarbij na de 3e maand er vaak al terugkeer naar huis enzo mogelijk is (waarbij er dus met diegene afspraken worden gemaakt m.b.t. nazorg, etc).

De BOPZ heeft veel voordelen (geen onnodige opnames, dwang en drang), maar ook veel nadelen. Paar maanden geleden nog veel moeite gedaan om iemand met een RM opgenomen te krijgen (diegene wilde echt helemaal niks) en vlak voor het moment van de zitting overleed diegene... ik heb me wel afgevraagd wat uiteindelijk "het beste was" (rm of overlijden).


co-operation not competition!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2011 10:29 by BARABAS Profiel van BARABAS

Een strafrechtelijke machtiging pakt meestal anders uit dan een civielrechtelijke machtiging. Ik heb een jaar gekregen (artikel 37) en samen met mijn voorarrest zijn het zo'n zestien maanden geworden.

Ik heb nu geen tijd (en zin) om de toedracht te bespreken.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-03-2011 11:26 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hey, je bent er vanaf, dat lijkt me atm het belangrijkste.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2011 11:29 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe is het met jou dan Slechtheid? Al beter in de medicatie?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-03-2011 11:34 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 maart 2011 11:29 schreef MMayo het volgende:
Hoe is het met jou dan Slechtheid? Al beter in de medicatie?
Yeah. Ik zat dik onder pillen en was altijd, immer, teringmoe. Nu zit ik nóg dikker onder de pillen.
Abilify is erbij gekomen. Laagste dosering mogelijk omdat ik het niet voor de hoofdwerking slik, maar voor de bijwerking, welke is: meer energie.
En dát is ff te merken. Ik slaap ruwweg een derde tot de helft minder. De tijd dat ik niet slaap ben ik nu ook in staat om iets nuttigs te doen. Sociale contacten onderhouden, alle chizzle in het huishouden, zoeken naar werk/opleiding.

Ik ben er nog lang niet, maar gelukkig wel eindelijk onderweg ernaartoe.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2011 11:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe jij moet zeker volgens milieauregels in goed afgesloten capsule begraven worden?

Maar fijn dat je weer wat helderder bent



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-03-2011 11:41 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 maart 2011 11:37 schreef ElitE het volgende:
Hehe jij moet zeker volgens milieauregels in goed afgesloten capsule begraven worden?

Maar fijn dat je weer wat helderder bent


Ik weet er het fijne niet van, verre van zelfs, maar volgens mij heeft mijn lever het zwaar...

En thx.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2011 11:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2011 11:34 schreef G.I.R.L. het volgende:
Yeah. Ik zat dik onder pillen en was altijd, immer, teringmoe. Nu zit ik nóg dikker onder de pillen.
Abilify is erbij gekomen. Laagste dosering mogelijk omdat ik het niet voor de hoofdwerking slik, maar voor de bijwerking, welke is: meer energie.
En dát is ff te merken. Ik slaap ruwweg een derde tot de helft minder. De tijd dat ik niet slaap ben ik nu ook in staat om iets nuttigs te doen. Sociale contacten onderhouden, alle chizzle in het huishouden, zoeken naar werk/opleiding.

Ik ben er nog lang niet, maar gelukkig wel eindelijk onderweg ernaartoe.


Nouja klinkt best positief inderdaad. Wat ging er eigenlijk de vorige keer mis dat je hier zo'n stennis kwam schoppen. Was dat gevalletje ZM moe of meer de stemming die je had door medicatie (veranderingen)?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-03-2011 11:55 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 maart 2011 11:52 schreef MMayo het volgende:
Nouja klinkt best positief inderdaad. Wat ging er eigenlijk de vorige keer mis dat je hier zo'n stennis kwam schoppen. Was dat gevalletje ZM moe of meer de stemming die je had door medicatie (veranderingen)?
Ik kreeg een dikke efexor verlaging, en volgens mij was het ook herfst, not sure. Ik zat er iig helemaal doorheen. Still no reason om hier te komen lopen fokken tho. Ik had gewoon helemaal niet online moeten zijn want op crap(forum) heb ik het toen ook voor een tijdje verneukt. Allemaal eigen schuld en de bans waren terecht, alleen misschien geen spermban maar een van 3 maanden of een half jaar, idk. =/


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-03-2011 11:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 maart 2011 11:55 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik kreeg een dikke efexor verlaging, en volgens mij was het ook herfst, not sure. Ik zat er iig helemaal doorheen. Still no reason om hier te komen lopen fokken tho. Ik had gewoon helemaal niet online moeten zijn want op crap(forum) heb ik het toen ook voor een tijdje verneukt. Allemaal eigen schuld en de bans waren terecht, alleen misschien geen spermban maar een van 3 maanden of een half jaar, idk. =/
Ik had die indruk al, dat het zoiets was. Vandaar dat ik het allemaal maar met een korreltje zout nam. Maar goed dat het beter gaat met je.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2011 12:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 maart 2011 11:55 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik kreeg een dikke efexor verlaging, en volgens mij was het ook herfst, not sure. Ik zat er iig helemaal doorheen. Still no reason om hier te komen lopen fokken tho. Ik had gewoon helemaal niet online moeten zijn want op crap(forum) heb ik het toen ook voor een tijdje verneukt. Allemaal eigen schuld en de bans waren terecht, alleen misschien geen spermban maar een van 3 maanden of een half jaar, idk. =/


Ja dat het niet goed met je ging leek wel duidelijk en inderdaad tijdens de herfst periode. Fijn dat je er nu weer wat beter bij bent en welkom terug.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-03-2011 12:34 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Thx guys.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 14-03-2011 18:40 by HRI Profiel van HRIhttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 14 maart 2011 10:29 schreef BARABAS het volgende:
Een strafrechtelijke machtiging pakt meestal anders uit dan een civielrechtelijke machtiging. Ik heb een jaar gekregen (artikel 37) en samen met mijn voorarrest zijn het zo'n zestien maanden geworden.

Ik heb nu geen tijd (en zin) om de toedracht te bespreken.


hoeft ook niet!


co-operation not competition!


floojoo
Usericon van floojoo
Posted 16-03-2011 16:33 by floojoo Profiel van floojoo

mensen die aan schizofrenie lijden zijn in werkelijkheid bezeten door de duivel. Je zal vaak merken dat mensen die hieraan lijden in hun verleden zich bezig hebben gehouden met geesten oproepen, glaasje draaien, dit is zeer gevaarlijk want als je de duivel aanroept dan komt hij ook. hij zal deze mensen dan willen gebruiken om zoveel mogelijk kwaad te doen hij gaat deze mensen willen kwellen en de vernietiging in willen brengen door hen te zeggen dat ze niets waard zijn en beter zelfmoord zouden plegen of door hun opdracht te geven om andere mensen te pijnigen, of door te verschijnen voor hun als een zogenaamde hallucinatie. schizofrenie is slechts een wetenschappelijk begrip, de mens heeft de neiging om voor alles een wetenschappelijke verklaring te zoeken. maar werkelijkheid is dat deze mensen bezeten zijn door de boze geest. ze zullen dan bijvoorbeeld risperdal voorgeschreven krijgen en in instellingen geplaatst worden, mensen die deze "ziekte" hebben weten ondertussen al dat dit geen HAAR helpt daarom moet men geloven dat de enige maar dan ook de echt de enige manier om hier voorgoed van te genezen is door op zoek te gaan naar een christen, geen katholieke maar een christen die gedoopt is op latere leeftijd en het woord van jezus christus volgt. ga op zoek naar zo iemand en spreek daar met hem over waarna hij u zal vragen of hij mag bidden voor u. in die keuze ben je vrij maar als je niet meer gekweld wilt worden door de satan dan ga je het accepteren en zal je knielen voor god, dan zal er gebeden worden voor u in de naam van de here jezus CHRISTUS en men zal bevrijd zijn van de boze geest en geen stemmen meer horen, geen hallucinaties meer hebben etc.. want jezus christus heeft gezegt: “ degenen die tot geloof zijn gekomen, zullen herkenbaar zijn aan de volgende tekenen: in mijn naam zullen ze demonen uitdrijven (marcus 16:17)
ook enkele rondtrekkende Joodse geestenbezweerders probeerden boze geesten uit te drijven door het uitspreken van de naam van Heer Jezus, ze zeiden: Ik bezweer julie bij Jezus, die door Paulus wordt verkondigd! 14 Het waren de zeven zonen van Skevas, een joodse hogepriester, die dit deden. 15 maar de boze geest gaf hun ten antwoord: ‘Jezus ken ik, en Paulus ook, maar wie zijn julie? (handelingen 19:11-15)
dat betekent dat er op deze wereld veel mensen rondlopen die zich voordoen als duiveluitdrijver, maar deze kracht niet hebben, enkel christenen die gedoopt zijn volgens de bijbel en het evangelie volgen mensen die tot geloof gekomen zijn kunnen deze boze geesten uitdrijven in naam van jezus christus, ga op zoek naar een christen en deze zal je kunnen bevrijden van de boze geest die u kwelt en in de vernieling wilt brengen, na het uitspreken van het gebed zal u meteen merken dat de boze geest u lichaam heeft moeten verlaten, wat heeft u te verliezen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-03-2011 16:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het geloof is slechts een aspect van je ziekte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-03-2011 16:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 maart 2011 16:33 schreef floojoo het volgende:
de enige manier om hier voorgoed van te genezen is door op zoek te gaan naar een christen, geen katholieke maar een christen die gedoopt is op latere leeftijd en het woord van jezus christus volgt


Gaaf, trouwens.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen