IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Insane in the brain (psychiatrie tipoc) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 16:10 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, precies. Daarom eerst alle klachten behandelen en dan verder kijken of het echt borderline is of niet. Ik ben wel blij met d'r dat ze het op deze manier aanpakt.

Nou moet ik zeggen dat was ze mij heeft uitgelegd qua borderline wat betrekking heeft op mij gewoon heel erg klopt. Maar we zijn er allebei van overtuigd dat de kans groter is dat deze dingen door mijn situatie en klachten komen in plaats van dat ze diep in mijn persoonlijkheid geworteld zitten.

Ik ben erg tevreden met eerst die trainingen en therapie gaan doen, ik ben ook vrij zeker ervan dat daarna alles wel beter zal gaan zodra we alles op een rijtje hebben.
Dat klinkt in elk geval alsof je weer bergop aan het gaan bent. Good busy!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2010 16:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ga nou maar voor de ADD, krijg je tenminste leukere pillen mee naar huis.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:14 by bastianus Profiel van bastianus

Even dat DGT-gebeuren van Herrie bekeken. Eigenlijk best wel een logische aanpak. Misschien heeft hij toch wel gelijk dan. Maar goed, extreme Borderline is heel erg een zichtbare stoornis voor andere mensen en schrikt ze vaak af. In die zin is het wel een opvallende stoornis vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 16:14 schreef ElitE het volgende:
Ga nou maar voor de ADD, krijg je tenminste leukere pillen mee naar huis.
Ik heb veel kenmerken, maar ik krijg toch geen pillen van de dokter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2010 16:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 oktober 2010 16:15 schreef bastianus het volgende:
Ik heb veel kenmerken, maar ik krijg toch geen pillen van de dokter.


beetje beter die DSM doorlezen en inleven jij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:16 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:09 schreef bastianus het volgende:
Bij borderline denk je wel vaak aan automutilerende, zwaar dikke opvallende lelijk opgemaakte vrouwen die geregeld door het lint gaan.


ooit een dame zoals hierboven beschreven begeleid: was een heel psychologisch rapport geschreven, over gangbangs en meer van dat fraais... ze was het niet eens met het rapport, want: "Er staat dat ik overgewicht heb!"



herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:17 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:14 schreef ElitE het volgende:
Ga nou maar voor de ADD, krijg je tenminste leukere pillen mee naar huis.


welke dan?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2010 16:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

concerta ritalin en die shit. Valt ook niet zo op in de nieuwe druqz speekseltesten. Dan heb je gewoon een papeirtje!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:20 by herrie Profiel van herrie

van het concerta des levens hebben teveel mensen geen program

ritalin: (alleen voor de lekekr natuurlijk)



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:21 by bastianus Profiel van bastianus

Onze bassist is nu ook officiëel ADHD-er en krijgt die pillen ook. Daar kan je toch knap naar van worden als ik het zo bekijk. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Zelf ben ik heel druk in mijn hoofd, maar het komt niet naar buiten zolang ik mijn leven redelijk kan structureren. Dan maar liever zo. En ik ben verder redelijk rustig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-10-2010 16:21 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 29 oktober 2010 16:13 schreef herrie het volgende:
borderline wordt ook vaak verward met add (bij vrouwen).

@ bastianus: hele dikke punt! klopt! echter denk ik ook aan strakke meiden (21 +) die zich de eerste avond gelijk door jou en je vriendengroep laten gangbangen (zonder condoom natuurlijk).


Door dit soort dingen heb ik wel zo hoog gescoord op borderline. Geen gangbang met een vriendengroep maar ik ben rond mijn 18-21 wel losgegaan qua sex, drugs en rock n roll op zo'n manier dat het niet goed voor je was en dat ik prettig verrast ben dat ik nu niet met een baby en met een serotonine-stoornis in een blij van mn lijf huis zit met lange mouwen aan voor de littekens.

Maar omdat ik tegenwoordig een stuk volwassener ben geworden ondanks dat ik nog niet ben waar ik wil zijn, wilt ze nog eerst even aankijken wat voor effect die therapie heeft. Ik mag dan wel genoeg scoren voor het labeltje, dit kan door heel andere dingen komen dan daadwerkelijk borderline.

Maarja, ik ben blij dat we er mee bezig gaan en de psychologe is een tof wijf.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2010 16:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

program dat antivlooien spul?

Hehe dat tegeltje heb ik hier nog, een mooie herrinering aan mn blokhut.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 16:21 schreef VodeVilicious het volgende:
Door dit soort dingen heb ik wel zo hoog gescoord op borderline. Geen gangbang met een vriendengroep maar ik ben rond mijn 18-21 wel losgegaan qua sex, drugs en rock n roll op zo'n manier dat het niet goed voor je was en dat ik prettig verrast ben dat ik nu niet met een baby en met een serotonine-stoornis in een blij van mn lijf huis zit met lange mouwen aan voor de littekens.

Maar omdat ik tegenwoordig een stuk volwassener ben geworden ondanks dat ik nog niet ben waar ik wil zijn, wilt ze nog eerst even aankijken wat voor effect die therapie heeft. Ik mag dan wel genoeg scoren voor het labeltje, dit kan door heel andere dingen komen dan daadwerkelijk borderline.

Maarja, ik ben blij dat we er mee bezig gaan en de psychologe is een tof wijf.
Dus je bent niet in voor trio's en gangbangs enzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:24 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:21 schreef VodeVilicious het volgende:
Geen gangbang met een vriendengroep maar ik ben rond mijn 18-21 wel losgegaan qua sex, drugs en rock n roll op zo'n manier dat het niet goed voor je was... in een blij van mn lijf huis zit met lange mouwen aan voor de littekens.

edit: het gaat juist om na je 21ste mbt borderline, dat lees ik niet, dus vraag ik het me echt af.

Maar omdat ik tegenwoordig een stuk volwassener ben geworden ondanks dat ik nog niet ben waar ik wil zijn, wilt ze nog eerst even aankijken wat voor effect die therapie heeft. Ik mag dan wel genoeg scoren voor het labeltje, dit kan door heel andere dingen komen dan daadwerkelijk borderline.

edit: MEE EENS!

Maarja, ik ben blij dat we er mee bezig gaan en de psychologe is een tof wijf.


heel belangrijk die match! Good Luck!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-10-2010 16:24 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 29 oktober 2010 16:21 schreef bastianus het volgende:
Onze bassist is nu ook officiëel ADHD-er en krijgt die pillen ook. Daar kan je toch knap naar van worden als ik het zo bekijk. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Zelf ben ik heel druk in mijn hoofd, maar het komt niet naar buiten zolang ik mijn leven redelijk kan structureren. Dan maar liever zo. En ik ben verder redelijk rustig.


Ik heb die troep ook geslikt. Vaak conflicten in die periode


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:24 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:23 schreef bastianus het volgende:
Dus je bent niet in voor trio's en gangbangs enzo?


Bastianus.... gedraag je! Jij als weer-opnieuw-verliefde-getrouwde-katholieke-man!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-10-2010 16:26 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 29 oktober 2010 16:23 schreef bastianus het volgende:
Dus je bent niet in voor trio's en gangbangs enzo?


Alleen als mijn fiancee mee mag doen


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 29-10-2010 16:27 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 29 oktober 2010 16:13 schreef herrie het volgende:
borderline wordt ook vaak verward met add (bij vrouwen).

@ bastianus: hele dikke punt! klopt! echter denk ik ook aan strakke meiden (21 +) die zich de eerste avond gelijk door jou en je vriendengroep laten gangbangen (zonder condoom natuurlijk).


Dat zijn ook de enige die ik in het echt heb meegemaakt.

Een paar vrienden van me zijn geestelijk behoorlijk toegetakeld gebleven na relatie met zo'n dame.

Goed om te horen dat het behandelbaar is. Jammer dat veel van de meiden met die ziekte niet behandeld willen worden/blijven.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:27 by herrie Profiel van herrie

zo Bastianus... nu jij weer!


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:28 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:26 schreef VodeVilicious het volgende:
Alleen als mijn fiancee mee mag doen


wel een ontremde opmerking hoor...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-10-2010 16:28 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 29 oktober 2010 16:27 schreef herrie het volgende:
zo Bastianus... nu jij weer!
Misschien wil ze alleen de vrouw van bastianus er nog bij hebben.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:29 by herrie Profiel van herrie

Bastianus is konijn aan het klaar maken voor het avondeten denk ik...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 16:27 schreef herrie het volgende:
zo Bastianus... nu jij weer!
Ik doe en bespreek alles wat ik doe qua extremere sexdingen wel netjes met de vrouw hoor. Maar goed, om nu potentiële objecten van een algemeen forum af te plukken lijkt me inderdaad niet zo praktisch. Er wordt al zo geluld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 16:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 16:29 schreef herrie het volgende:
Bastianus is konijn aan het klaar maken voor het avondeten denk ik...
Mijn konijn kan zichzelf prima klaarmaken hoor. Moet je zijn hok maar eens schoonmaken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 16:34 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 16:31 schreef bastianus het volgende:
Ik doe en bespreek alles wat ik doe qua extremere sexdingen wel netjes met de vrouw hoor. Maar goed, om nu potentiële objecten van een algemeen forum af te plukken lijkt me inderdaad niet zo praktisch. Er wordt al zo geluld.


spreek je de 6e wel effe!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen