IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zwarte kleding, pentagrammen enzo verboden op school? Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-04-2002 23:15 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het zou schandalig zijn als je niet met een ZM-shirt zou mogen rondlopen (hint hint)


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 23-04-2002 23:35 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 23:15 schreef Paul het volgende:
Het zou schandalig zijn als je niet met een ZM-shirt zou mogen rondlopen (hint hint)


ff tussendoor reclame maken, groot gelijk


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 23-04-2002 23:37 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 23:06 schreef karnivoor het volgende:
shockeren heerst




[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 23-04-2002 23:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

haha.. T-vleugel.. daar ga ikmijn maaltijden nuttigen denk ik
En shoqueren.. tja... niet zo mijn ding verder.


Life doesn't get much better than this!


God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 25-04-2002 23:13 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

Het gaat zich niet alleen om het shockeren.....tuurlijk speel dat mee dat geef ik heel eerlijk toe. maar dat is vooral met lippenstift en nagellak en eye liner en weet ik wat allemaal. Dat zon leraar echt kijkt van WHAT THE FUCK HEEFT HIJ NU WEER. Das best lol. Trouwens vandaag kwam ik erachter dat Petrus gekruisigd is op een omgedraaid kruis om aan te geven dat hij minder was dan Jezus. Verder heb ik respect voor iedereen die mij dat ook geeft.. dus niet voor mensen die zeggen MIJN KLAS UIT MET DIE TRUI...en als je vraag waarom alleen zeggen daarom. Ik ga zoveel mogelijk man bij elkaar pakken en eens bij de directeur naar binnen stappen
Als we maar beschaafd blijven
Goetjes en


Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-04-2002 0:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik zou een brief schrijven, en deze opsturen. Dan wat later woordelijk ondersteunen...



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-04-2002 12:26 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Brieven kunnen verkeerd begrepen worden. Het is heel moeilijk om, zeker met lastige kwesties, je woorden zo te kiezen dat iemand die het anders wil zien, je brief niet zo leest dat het negetief uit pakt voor jou.
Je kan het beste met een aantal mensen gewoon geen praten met de recor of weet ik veel wie.

Maar lees voordat je dat doet even het schoolregelement door. Dat is waarschijnlijk op te vragen bij de administratie.
Bij ons op school staat daar namelijk in dat een leraar leerlingen mag verbieden bepaalde extreme kledingstukken te dragen in zijn les.

Zo heb ik dus één bepaald T-shirt tijdens godsdienst niet meer mogen dragen.. T was geeneens een zwart anti chistelijk shirt, maar gewoon een shirt met het Ford logo, maar dan ipv het woord Ford, het woord Fuck.
Andere leraren hadden er geen problemen mee en tijden hun lessen droeg ik het wel.

Maar als iets in het schoolregelement staat hoeft je het niet aan te vechten, want zodra je naar school gaat geef je aan accoord te gaan met die regels.. ook al heb je er misschien nog nooit van gehoord.



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2002 12:30 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ja dat vind ik altijd wel zo stompzinnig, mensen die ergens aan beginnen en het niet nodig vinden om de regeltjes eerst te lezen voor ze toestemmen en zodra er iets negatiefs op hun weg komt opeens de regels gaan aanvechten.
(niet dat ik alle eula's lees, maar dat is uiteraard wat anders )


Life doesn't get much better than this!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-04-2002 18:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2002 15:56 schreef mörke het volgende:
Doe het gewoon af, draag een bloesje en een nette broek, leer je repetities, haal tienen en negens, studeer cum laude af, en
STEEK DIE KANKERSCHOOL IN DE FIK!


een kankerschool... lopen daar allemaal leerlingen met kanker rond....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-04-2002 18:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 april 2002 15:56 schreef mörke het volgende:
Doe het gewoon af, draag een bloesje en een nette broek, leer je repetities, haal tienen en negens, studeer cum laude af, en
STEEK DIE KANKERSCHOOL IN DE FIK!


als je dat laaste nou eerst doet dan kan je dat eerste overslaan...


Je moeder.


Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 27-04-2002 10:57 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

mijn lief loopt altijd in het zwart nar school, nog het liefste met haar CHRISTRAPING BLACK METAL shirt aan. op hoedjesdag (100 dagen) had ze zelfs corpsepaint aan om nar school te gaan. Ze was zelfs niet de enige. dus aan alle scholen die dit zouden verbieden: en satan !!


occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 27-04-2002 12:44 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Allechristusjes in een tostirooster, dit vind ik toch wel erg extreem, om niet te zeggen gewoon ongelooflijk lachwekkend. Zwarte kleding verbieden, nu vraag ik me toch af op welke school je zit? Naar mijn mening is het absoluut belachelijk om dit te verbieden, de argumenten hoef ik er dan ook niet eens bij te zetten, die zijn nogal voor de hand liggend. Alle onheilige onzin, wat een eh ehm, onzin

[Dit bericht is gewijzigd door Warheart op 27-04-2002 12:45]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-04-2002 13:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

DIT IS GODVERDERGODVER DE DRUPPEL:

Ze beginnen hier op mijn school nu ookal mee. Een jongen uit mn klas moet zn spikes van zn tas halen omdat iemand er wel eens met zn oog in zou kunnen vallen! ROT TOCH OP!!! We hebben al als klas besloten allemaal spikes op onze tassen te gaan doen....gna gna gna... Nee, serieus, niemand kan zich aan die dingen bezeren hoor! Kom op zeg! En ook zou hij er te aggressief uitzien.....nou, dat valt bestwel mee! En so what!?!?!? Laat hem lekker! Een school moet zich eens niet overal mee willen bemoeien!

Zo, en nu is het 2 weken vakantie!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-04-2002 13:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2002 13:05 schreef WickedKimmie het volgende:
Zo, en nu is het 2 weken vakantie!

Geluksvogel


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 27-04-2002 13:34 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Als ze op onze school daarover zou gaan beginnen kunne ze meer dan de helft van de leerlingen uitzwaaien


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-04-2002 13:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Precies, laat iedereen toch lekker met rust...als school ben je er om mensen iets te leren, niet om ze CONSTANT dwars te zitten en ze net zo (christelijk) te laten worden als jij....MOOI NIET!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 27-04-2002 18:16 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

Wat als we nu es een school starten waar alles behalve zwarte kledij en aanverwanten met metal verboden is ? :


occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more


NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 28-04-2002 10:08 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2002 13:05 schreef WickedKimmie het volgende:
DIT IS GODVERDERGODVER DE DRUPPEL:

Ze beginnen hier op mijn school nu ookal mee. Een jongen uit mn klas moet zn spikes van zn tas halen omdat iemand er wel eens met zn oog in zou kunnen vallen! ROT TOCH OP!!! We hebben al als klas besloten allemaal spikes op onze tassen te gaan doen....gna gna gna... Nee, serieus, niemand kan zich aan die dingen bezeren hoor! Kom op zeg! En ook zou hij er te aggressief uitzien.....nou, dat valt bestwel mee! En so what!?!?!? Laat hem lekker! Een school moet zich eens niet overal mee willen bemoeien!

Zo, en nu is het 2 weken vakantie!


ja dat kan toch! dan loop je lekker door school en dan struikel je en dan heb je opeens een spike in je oog! en dan is het natuurlijk niet je eigen domme schuld maar de schuld van die spike


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 28-04-2002 10:18 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 27 april 2002 13:05 schreef WickedKimmie het volgende:
DIT IS GODVERDERGODVER DE DRUPPEL:

Ze beginnen hier op mijn school nu ookal mee. Een jongen uit mn klas moet zn spikes van zn tas halen omdat iemand er wel eens met zn oog in zou kunnen vallen! ROT TOCH OP!!! We hebben al als klas besloten allemaal spikes op onze tassen te gaan doen....gna gna gna... Nee, serieus, niemand kan zich aan die dingen bezeren hoor! Kom op zeg! En ook zou hij er te aggressief uitzien.....nou, dat valt bestwel mee! En so what!?!?!? Laat hem lekker! Een school moet zich eens niet overal mee willen bemoeien!

Zo, en nu is het 2 weken vakantie!

Moet jij eens kijken waar je je allemaal niet aan kan bezeren in een school..
Die mensen daar zijn best dom als je het mij vraagt....btw, ik heb nog wel wat spikes voor je liggen


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-05-2002 20:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ben dr pas achter gekomen, dat ze het ook op mijn school " niet gepast" vinden.
IPV dat de leraren ( het bestuur) het tegen mij zeggen. Vertellen ze het tegen de ouders van een " britney" wijf.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 22:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

niet verboden op school maar even een ervaring van afgelopen donderdag:
goed zoals jullie weten CDA de grootste partij. Loop ik donderdag morgen naar school komt er een persoon naar me toe en begint te schreeuwen. " ja denk maar niet dat jullie die godlasterende shirts en derglijke nog aan kunnen nu de Christenen weer aan de macht zijn. Over een jaar hebben wij jullie allemaal overmeesterd.." ik dacht 'wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen'. Be ware of the crazy christian plaque.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 22:32 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Oh no there coming to get us !!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 22:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het CDA... achtja... die kop van Balkenende... echt zo'n inteelt-harses!

(sorry dat was off-topic)

Maarja, wat heb je liever. Een rokkertje die op weg naar school even de grootste bek trekt, nu het nog kan.
Of iemand die dan in wat minder christelijke kleding loopt en gewoon rustig doet ? (Ik zeg niet dat dit ook daadwerkelijk gebeurt, het is maar een voorbeeld..) maar die refo's zijn zeer vaak om straat, waar geen ouders & scholen in den buurt zijn, toch anders bezig...


Ik, Wil Schuurman


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 22:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

trek me er niet zo veel van aan maar ik stond werkelijk perplex.. Ik hoop niet dat er alleen zulke mensen op het CDA hebben gestemt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2002 17:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hah op mijn middelbare school droeg mijn nederlandse lerares een pentagram omdat ze het een mooi symbool vond. was een katholieke trouwens.
Tja boeiend eigenlijk wat je op school draagt, wel slecht dat ze er halve regels aan gaan stellen zo van dit wel en dit niet, of allemaal hetzelfde of zelf weten is mijn mening.
maar ja moet wel zeggen dat ik me erg kon irriteren aan die brugers die zichzelf o zo stoer vonden met hun slipsnot t-shirt en hun hele zwarte gebeuren, dat was echt naar. Beetje stoer lopen doen, met ze alle lekker metal proberen te zijn, en ondertussen stiekem ook naar brittney luisteren thuis, omdat je dat toch ook wel erg goede muziek vind
en wat is er trouwens mis met zwart, ik vind zwart erg chic anders.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen