IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tyr - Heathen metal van de Faroër Vorige pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-08-2016 14:41 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2016 14:39 schreef Hypnos het volgende:
Týr is op verschillende Europese podia niet meer welkom, na beschuldigingen van illegale walvisjacht op frontman Heri Joensen. Concerten in onder meer Hamburg en Leiden zijn inmiddels afgelast.


nooit geweten dat frontman Heri Joensen een walvis was.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 24-08-2016 14:45 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

:D



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2016 15:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


-Sirius-
Usericon van -Sirius-
Posted 24-08-2016 18:00 by -Sirius- Wijzig reactieProfiel van -Sirius-Quote dit bericht

Wat ik begreep is dat zijn jacht juist niet illegaal is en zijn gemeenschap het doet om te overleven. Of het eea dan nog moreel verwerpelijk is zou m.i. niet iets mogen zijn waar een zaal een van doorslag gevende mening over zou hebben. Wat is de volgende stap....bands weigeren die op dieren geteste make-up gebruiken? Vleeseters weigeren omdat een zaal beheerd wordt door een team van veganisten?

Laten we als overwegend vleeseters zijnde nou vooral niet hypocriet gaan doen. Koeien zijn ook lieve beestjes...

[Dit bericht is gewijzigd door -Sirius- op 24-08-2016 18:00]


Serve another god......lose another dream


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2016 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijkbaar zijn diersoorten verheven tot een don't-kill-status als ze uitstervende zijn.

wat extreem subjectief is, want ook de mens is aan het uitsterven - op iets langere termijn weliswaar dan de doorsnee walvis.


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-08-2016 19:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Walvis schijnt anders best lekker te zijn. Nu eet ik van harte (duur/luxe) vlees, maar ik snap totaal niet dat je mensen hebt die hier over zeuren maar ondertussen wel dagelijks een kiloknaller naar binnen werken.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2016 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ja, walvis is lekker.
Maar wel veel!


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2016 22:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2016 14:39 schreef Hypnos het volgende:
Týr is op verschillende Europese podia niet meer welkom, na beschuldigingen van illegale walvisjacht op frontman Heri Joensen. Concerten in onder meer Hamburg en Leiden zijn inmiddels afgelast.


Jezus. :')

Overigens aten mijn zus, zwager, nichtje en neefje afgelopen maand walvis in Noorwegen tijdens de vakantie en volgens hun was het prima te nassen, edoch geen culinair hoogstandje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kaas met Gaten
Usericon van Kaas met Gaten
Posted 24-08-2016 23:37 by Kaas met Gaten Wijzig reactieProfiel van Kaas met GatenQuote dit bericht

Waarom wordt er voorbij gegaan aan het feit dat de band waar het om gaat oeirsaai en vervelend is en dat het dus geen reet uitmaakt of ze komen of niet?

Of ben ik nu niet aardig?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2016 23:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Týr is best goed. Naast die ene Finse band die meer in de black hoek zit met die lange nummers maar waarvan ik even niet op de naam kan komen is Týr een van de weinige bands die echt heel goed folk metal met prog metal mengt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-08-2016 0:03 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wat achtergrond informatie door Heri van Tyr.



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-08-2016 1:01 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2016 23:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Týr is best goed. Naast die ene Finse band die meer in de black hoek zit met die lange nummers maar waarvan ik even niet op de naam kan komen is Týr een van de weinige bands die echt heel goed folk metal met prog metal mengt.


Mooonsorrow? Ja, dat is een goede band, maar Tyr is typsiche middelmatige folkmetal troef.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-08-2016 1:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2016 1:01 schreef Buiksmurf het volgende:
Mooonsorrow?


Die bedoelde ik inderdaad ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-08-2016 1:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik hoor trouwens niets typisch aan Týr. Ik ken geen enkele band die dezelfde stijl spelen als zij.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-08-2016 7:21 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat een ambivalente zin


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-08-2016 11:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2016 7:21 schreef Fusion het volgende:
Wat een ambivalente zin


Daarom: context, engerd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2016 9:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2016 22:20 schreef Hypnos het volgende:
Ja, walvis is lekker.
Maar wel veel!


Oi, Geubels quoten kan echt niet hoor. Foei enzo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen