IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Amber Alerts Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik krijg altijd een smsje als de pizza voor de deur staat. Werkt 100%.


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2010 12:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:48 schreef Hypnos het volgende:
klopt ja, maar die zijn geen pedofiel an sich. Een "echte" pedofiel zou kinderen nooit pijndoen (relatief dan)
maar er zijn zoveel pedo's die ver over de schreef gaan dat pedofilie gelijk komen te staan is met fysische en mentale pijn. Ook al denk ik dat het altijd pijn doet mentaal voor het slachtoffer


Heb je het nou over pedofielen of pedoseksuelen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 september 2010 12:48 schreef Hypnos het volgende:
klopt ja, maar die zijn geen pedofiel an sich. Een "echte" pedofiel zou kinderen nooit pijndoen (relatief dan)
maar er zijn zoveel pedo's die ver over de schreef gaan dat pedofilie gelijk komen te staan is met fysische en mentale pijn. Ook al denk ik dat het altijd pijn doet mentaal voor het slachtoffer


Liefde voor een kind of lust naar een kind, kan samengaan maar ook doorslaan. Hoe dan ook, castreren en vierendelen.


Je moeder.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-09-2010 12:50 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Mochten werkgevers zo ver doorzoeken dat ze de gebruikersnaam aan de echte naam kunnen koppelen, dan stijgt mijn achting voor H&R-mensen, aangezien ik ze vaak als nogal kortzichtig meemaak.

@Onweerwolf: volgens mij zijn er meerdere geweest? ik kan me ook herinneren dat er een uit is gegaan voor twee vriendinnetjes die samen de hort op zijn gegaan? (Toegegeven, de bron was nujij.nl, een verzameling aan dramakoning(inn)en.

[offtopic] @Hypnos: check je last.fm inbox even [/offtopic]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De Nederlandse politie heeft daarom een 'Amber Alert' uitgestuurd. In zo'n geval worden er zo veel mogelijke systemen gebruikt om het opsporingsbericht te verspreiden. Zo wordt het bericht onder meer verstuurd naar radio- en televisiezenders en websites. Ook krijgen mensen die geabonneerd zijn berichten via e-mail, sms en Twitter.


zouden ze hier beter ook doen


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 12:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:50 schreef Yirroth het volgende:
Mochten werkgevers zo ver doorzoeken dat ze de gebruikersnaam aan de echte naam kunnen koppelen, dan stijgt mijn achting voor H&R-mensen, aangezien ik ze vaak als nogal kortzichtig meemaak.

@Onweerwolf: volgens mij zijn er meerdere geweest? ik kan me ook herinneren dat er een uit is gegaan voor twee vriendinnetjes die samen de hort op zijn gegaan? (Toegegeven, de bron was nujij.nl, een verzameling aan dramakoning(inn)en.

[offtopic] @Hypnos: check je last.fm inbox even [/offtopic]


Uit Veendam bedoel je?

Daar is geen Ambert Alert voor uitgegaan, maar het is wel toevallig vandaag in het nieuws.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Bij teveel loze berichten valt de kracht van het idee weg dus ik neem aan dat ze wel wat voorzichtiger zijn ermee.


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:49 schreef MMayo het volgende:
Heb je het nou over pedofielen of pedoseksuelen?




is dat het onderscheid tussen moedwillig het kind kunnen pijndoen voor eigenbelang?


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2010 12:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:50 schreef Yirroth het volgende:
Mochten werkgevers zo ver doorzoeken dat ze de gebruikersnaam aan de echte naam kunnen koppelen.


Niet zo heel moeilijk.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 12:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:52 schreef karnivoor het volgende:
Bij teveel loze berichten valt de kracht van het idee weg dus ik neem aan dat ze wel wat voorzichtiger zijn ermee.


correct, dat is ook de reden dat het bericht pas vanochtend is verstuurd terwijl ze al sinds gistermiddag is vermist.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2010 12:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:52 schreef Hypnos het volgende:
is dat het onderscheid tussen moedwillig het kind kunnen pijndoen voor eigenbelang?


In kort verschil in "houden van" en "seksuele voorkeur en uitvoer". Maar goed, indien je dat boeiend vind moet je zelf maar even verder zoeken of open een pedofilie topic. Dit is Amber Alerts topic, zou mooi zijn als die redelijk ontopic blijft.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-09-2010 12:55]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:52 schreef karnivoor het volgende:
Bij teveel loze berichten valt de kracht van het idee weg dus ik neem aan dat ze wel wat voorzichtiger zijn ermee.


krijg je dan een mms? hier deden ze dat vroeger op teletekst, krijg je zo'n raar gezicht met allemaal pixels. Vrij onnozel


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2010 12:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:50 schreef Yirroth het volgende:
Mochten werkgevers zo ver doorzoeken dat ze de gebruikersnaam aan de echte naam kunnen koppelen, dan stijgt mijn achting voor H&R-mensen, aangezien ik ze vaak als nogal kortzichtig meemaak.



Zoek op Google maar op Bart Alfvoet, eerste pagina is al duidelijk dat hij Hypnos is en dat hij meedoet aan de black metal nazistisch docu.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:53 schreef MMayo het volgende:
Niet zo heel moeilijk.



ze zien staan op mijn CV dat ik voor van metal hou

vrij riskant om dat in België te doen.


anyway, goeie zaak dat AA, en goedkoper dan postertjes hangen


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-09-2010 12:56 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:41 schreef Hypnos het volgende:
het is maar hoe je het leest. Ik ontkrachtte meteen dat het zou kunnen gaan om prostitutie of pedofilie. Goeie zaak toch??? wat is daar nu mis mee.

hoe je het interpreteert ligt meer bij jou dan bij mij. En als het grappig overkwam dan is dat omdat je het grappig vond; Is het kwetsend, ja sorry, niet de bedoeling. Ik heb niet de intentie om te shockeren
echt niet.

ZOu ik het zeggen moest het niet zo zijn? Zou ik echt de moeite doen om te beweren dat het niet shockerend bedoeld is als het wel zo is??


Ik geloof niet dat het heel veel zin heeft om hier nogmaals over in discussie te gaan. Ik voel me overigens (wederom) niet persoonlijk aangesproken door jouw uitspraken, maar ik vind het wel enigszins kwalijk dat jij keer op keer niet schijnt te beseffen wanneer bepaalde gedragingen en uitspraken wel of niet wenselijk zijn.

Nogmaals, wat jij feitelijk zei in het citaat dat je inmiddels hebt aangepast is dat dat meisje, een meisje van zeven, simpelweg te LELIJK is om in de prostitutie de kost te verdienen. Zo simpel is het. Dat kun je vervolgens niet goedpraten door te stellen dat je, door er op die manier over te beginnen, de optie dat dat meisje om die reden vermist is als het ware uitsluit, en je feitelijk dus de boodschapper bent van goed nieuws, want zo werkt het niet. Als je niet snapt hoe buitengewoon tactloos zo'n opmerking is dan kan ik er voor de rest ook niks mee. Uiterlijke kenmerken in de discussie betrekken en stellen dat het meisje bovendien te jong is voor de prostitutie (want dat is precies wat jij bedoelde met die 'inwerkperiode') is niet alleen compleet irrelevant, maar ook buitengewoon kwetsend. Zo moeilijk is het toch niet?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2010 12:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:56 schreef Hypnos het volgende:
ze zien staan op mijn CV dat ik voor van metal hou

vrij riskant om dat in België te doen.



En dan googlen ze eens en zien ze jou staan op stormfront, uitspraken over pedofilie en postings van ranzige zooi.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Het is wel een goeie manier om gebruik te maken van massa hysterie. Waar je vroeger een grote ramp nodig had, is nu de vermissing van een kind al genoeg voor 3 dagen discussies, angst en meningen.


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 13:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 september 2010 12:56 schreef nuclearwarfare het volgende:



Ben ik even blij dat ik niet meteen een opmerking maakte over dat ik nu eindelijk de naam van dat meisje in m'n kelder weet, ze wilde het zelf niet zeggen. :')

Tralalala.


Je moeder.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2010 13:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat is jouw doel nou?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 13:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Me vervelen. En jouw doel?


Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-09-2010 13:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 september 2010 13:01 schreef Staalman het volgende:
Wat is jouw doel nou?


Wél zitten trollen.

Kappen nou, Karni...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 13:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Oke.


Je moeder.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 13:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:58 schreef karnivoor het volgende:
Het is wel een goeie manier om gebruik te maken van massa hysterie. Waar je vroeger een grote ramp nodig had, is nu de vermissing van een kind al genoeg voor 3 dagen discussies, angst en meningen.


Tsja, hysterie of niet, het boeit mij verder niet zo. Maar stel dat er een kans is dat zo'n meisje door middel van zo'n systeem gered wordt van een vreselijke ontknoping, dan is het dat wat mij betreft allemaal waard.

Ik heb zelf ook een nichtje van 7 en ik moet er niet aan denken dat zij vermist zou zijn. Volgens mij ga je dan tegen de muren omhoog van waanzin.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-09-2010 13:04 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 22 september 2010 13:02 schreef karnivoor het volgende:
Oke.
Weakling

@Onweerwolf: hier een nichtje van 2, en de dood voor hij/zij die daar aan zit


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:56 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik geloof niet dat het heel veel zin heeft om hier nogmaals over in discussie te gaan. Ik voel me overigens (wederom) niet persoonlijk aangesproken door jouw uitspraken, maar ik vind het wel enigszins kwalijk dat jij keer op keer niet schijnt te beseffen wanneer bepaalde gedragingen en uitspraken wel of niet wenselijk zijn.

Nogmaals, wat jij feitelijk zei in het citaat dat je inmiddels hebt aangepast is dat dat meisje, een meisje van zeven, simpelweg te LELIJK is om in de prostitutie de kost te verdienen. Zo simpel is het. Dat kun je vervolgens niet goedpraten door te stellen dat je, door er op die manier over te beginnen, de optie dat dat meisje om die reden vermist is als het ware uitsluit, en je feitelijk dus de boodschapper bent van goed nieuws, want zo werkt het niet. Als je niet snapt hoe buitengewoon tactloos zo'n opmerking is dan kan ik er voor de rest ook niks mee. Uiterlijke kenmerken in de discussie betrekken en stellen dat het meisje bovendien te jong is voor de prostitutie (want dat is precies wat jij bedoelde met die 'inwerkperiode') is niet alleen compleet irrelevant, maar ook buitengewoon kwetsend. Zo moeilijk is het toch niet?



jij gaat niet bepalen wat kan en wat niet. Jouw interpretatie is die van jou en je interpreteert. Klaar.
ik kan alleen maar zeggen dat je er weer eens naast zit en daarboven nog eens verkondigt wat kan en wat niet. dubbel negatief.

ik kan er inkomen als mensen het kwetsend vonden maar het is niet dat ik het erg vind dat dat lieve kind niet zo knap lijkt, integendeel! Mijn excuses als het kwetsend overkwam

en inwerkperiode is het slaafs maken van kinderen zodat ze volgzaam worden. Zo hoor je ook van N. Kamphush en in de werken van De Sade.


en ja, ik ben tactloos, dat heb ik aal veel mogen ervaren, maar dat is geen misdaad en dat maakt mij geen criminele psycho

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2010 13:10]


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen