|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik luister tapes. Dus ik ben beter! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik maak ze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nice! Je moeder. |
|
pas op gretsch, karnivoor tracht je enkel in kietelpositie te brengen |
|
Dan zal ik dat 400 block eens kietelen. Je moeder. |
|
hij manouvreert zo om je uitlaat |
|
Ik wil ook een 400 block in de Firebird. Je moeder. |
|
misschien mag je er wel even mee spelen als je de versnellingspook oppoetst |
|
:') Je moeder. |
|
Komt ie dan.... Vragenlijst Man of vrouw:Man Woonplaats:Bolnes Leeftijd:28 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent :Iron Maiden heerst! heerst! Relatie: Ja Bier of whisky: Beide Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Teveel om op te noemen maar mijn favoriete genres zijn black metal, hardcore, punk, en death metal Hobbies: Vissen, Vuurwerk Opleiding: Niet alles hoeft op een forum, toch? Hekel aan: Teveel om op te noemen Beeldmateriaal Hoe post je hier een foto dan? En ik heb kort haar. Heren: Post een foto indien je lang haar hebt Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor [Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 12-11-2010 20:30] Zoveelste mentalkloon. |
|
Hoi. |
|
Dank je, maar hoe post ik dan een foto? Zoveelste mentalkloon. |
|
Om een plaatje te plaatsen vul de URL van het plaatje tussen de Het is dus niet mogelijk om plaatjes te uploaden naar het forum. Je zal zelf een manier moeten hebben om de plaatjes op het internet te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-11-2010 20:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:[ img]linknaarfoto.jpg[ /img] Zonder spaties. |
|
Adres en postzegeltje erop. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Okay, even zoeken hoor. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: zo jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Welkom trouwens. |
|
quote: he godver... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom MJ! Godver, ik voel me net Spiderman... |
|
Mary Jane? Enne, hoi Murder J. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik had zelf trouwens voor Gwen gegaan als ik Peter was. Maar ja... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-11-2010 20:45] |
|
quote: Daar ben je me kwijt. Zo'n Spidey fanaat ben ik nou ook weer niet. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |