|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hé, jouw kat, die lijkt wel een beetje op een mongooltje! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: |
|
quote: Hehe, ik kon me vanmiddag nog inhouden... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Goh wat een spelling .. doet me aan iemand denken .. |
|
quote:Even normaal doen tegen mongooltjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:*kuchje* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote: Ik ben niet zo goed in spelling maar je weet toch wat ik bedoel |
|
quote: Ja mooie bands toch! Wat luisteren jullie dan |
|
Ja. Welkom. |
|
dankje!!! |
|
Ik luister vooral naar slechte muziek en post-rock. Welkom! (want dat had ik nog niet gezegd) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op dit moment The Opposites. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan ik dit tevens als afscheid topic gebruiken? Die van R. is namelijk dicht. Ik heb besloten mezelf te verwijderen van het net. Dus van ZM, op facebook, Hyves(en de rest waarvan ik niet meer weet wat allemaal). Ik heb namelijk geen zin meer om er mijn tijd aan te verdoen en alles te laten liggen wat belangrijker is. Discussies en serieuze gesprekken voer ik al teveel in het dagelijkse leven en op het net kwam ik eigenlijk voor de lol..second life holladiejee. Aangezien het allemaal steeds serieuzer wordt en ik er mijn tijd aan loop te verdoen kap ik er gewoon regelrecht mee, een soort zelf begrenzing die ik al langer overweeg. Morgenvroeg is dan ook alles permanent verwijderd, myspace hou ik nog even aan vanwege de talloze bands die ik heb opgeslagen en nog eens ooit moet beluisteren en ik daar toch niet sociaal actief ben. Waarschijnlijk dat ik af en toe onder Nomads account nog eens mee spiek, maar dat hou ik ook bij het geringe. Dus for now ajuus parapluus [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 16-02-2011 21:47] |
|
Het gaat U goed, vaarwel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Welkom noobs, off-topicheden en kuchje van Grey. |
|
Ja, hou je goed (hier op zm) |
|
@ BW Het ga je goed. |
|
quote: o ik hou niet zo van rap maar ik bedoel meer van wat voor metal! |
|
Jammer, BW. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tabee. En misschien tot op Stonehenge. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
@BWtje: En nu maar hopen dat we elkaar een keertje in het echt zien!! En tot die tijd: Het ga je (beter dan) goed, meis! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
dag lieverts, hou vol signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |