IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Verse vis! [voorsteltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 16-02-2011 22:01 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

+ voor ieder. Morgenvroeg gaat de stekker er uit


Tetske
Usericon van Tetske
Posted 16-02-2011 22:02 by Tetske Profiel van Tetske

Het komt toch niet door mij hea

ahahah

nee succes!!!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 16-02-2011 22:10 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Jawel trut
Nee, ik hoop dat je een goede plaatsvervanger bent


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-02-2011 22:10 by KHPLF Profiel van KHPLF

Doei BW, wie je ook bent, have a nice offline time.

Ik begin last te krijgen van het Sonic Titan-syndroom hmmm.


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-02-2011 22:10 by Nix Profiel van Nix

BW


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Tetske
Usericon van Tetske
Posted 16-02-2011 22:16 by Tetske Profiel van Tetske

Dankjewel bersekerwoman


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-02-2011 22:16 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 16 februari 2011 21:33 schreef BerserkerWoman het volgende:
Kan ik dit tevens als afscheid topic gebruiken? Die van R. is namelijk dicht.
Ik heb besloten mezelf te verwijderen van het net. Dus van ZM, op facebook, Hyves(en de rest waarvan ik niet meer weet wat allemaal). Ik heb namelijk geen zin meer om er mijn tijd aan te verdoen en alles te laten liggen wat belangrijker is. Discussies en serieuze gesprekken voer ik al teveel in het dagelijkse leven en op het net kwam ik eigenlijk voor de lol..second life holladiejee. Aangezien het allemaal steeds serieuzer wordt en ik er mijn tijd aan loop te verdoen kap ik er gewoon regelrecht mee, een soort zelf begrenzing die ik al langer overweeg. Morgenvroeg is dan ook alles permanent verwijderd, myspace hou ik nog even aan vanwege de talloze bands die ik heb opgeslagen en nog eens ooit moet beluisteren en ik daar toch niet sociaal actief ben.
Waarschijnlijk dat ik af en toe onder Nomads account nog eens mee spiek, maar dat hou ik ook bij het geringe.
Dus for now ajuus parapluus
+ heel veel .

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-02-2011 22:17]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-02-2011 22:18 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Beetje onnozel om al je shizzle te verwijderen BW, maar voor de rest veel succes en tot laterz!



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-02-2011 22:19 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 16 februari 2011 22:10 schreef BerserkerWoman het volgende:
Jawel trut
Nee, ik hoop dat je een goede plaatsvervanger bent

Dat is der godverdomme geraden.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-02-2011 22:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 februari 2011 21:33 schreef BerserkerWoman het volgende:
Kan ik dit tevens als afscheid topic gebruiken? Die van R. is namelijk dicht.
Ik heb besloten mezelf te verwijderen van het net. Dus van ZM, op facebook, Hyves(en de rest waarvan ik niet meer weet wat allemaal). Ik heb namelijk geen zin meer om er mijn tijd aan te verdoen en alles te laten liggen wat belangrijker is. Discussies en serieuze gesprekken voer ik al teveel in het dagelijkse leven en op het net kwam ik eigenlijk voor de lol..second life holladiejee. Aangezien het allemaal steeds serieuzer wordt en ik er mijn tijd aan loop te verdoen kap ik er gewoon regelrecht mee, een soort zelf begrenzing die ik al langer overweeg. Morgenvroeg is dan ook alles permanent verwijderd, myspace hou ik nog even aan vanwege de talloze bands die ik heb opgeslagen en nog eens ooit moet beluisteren en ik daar toch niet sociaal actief ben.
Waarschijnlijk dat ik af en toe onder Nomads account nog eens mee spiek, maar dat hou ik ook bij het geringe.
Dus for now ajuus parapluus


Ergens denk ik dat jij een beetje doorslaat in je bezigheden, maar het is jouw keuze dus respect voor die keuze. Succes en geniet van je leven! Tabeeee.


Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 16-02-2011 22:21 by Eschaton Profiel van Eschaton

quote:
Op 16 februari 2011 22:10 schreef KHPLF het volgende:
Doei BW, wie je ook bent, have a nice offline time.

Ik begin last te krijgen van het Sonic Titan-syndroom hmmm.


mental


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2011 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En toen ging iedereen zomaar opeens weer on topic. Gewoon, omdat ze het kunnen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-02-2011 22:30 by Silence Profiel van Silence

Dan moeten jullie het vaarwel topic niet dichtgooien!

Maar goed, welkom enzo!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2011 22:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 februari 2011 22:01 schreef BerserkerWoman het volgende:
+ voor ieder. Morgenvroeg gaat de stekker er uit


Tot ooit weer eens in het echt.


Boeiender


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-02-2011 22:34 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Oh ja sorry Greymeister.

Welkom n00bs!



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 16-02-2011 23:54 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Spank you all

@Mayo
Welke bezigheden en wat zouden die dan hiermee te maken moeten hebben? Ik overweeg dit al langer, heb nu alleen echt de dreef gevonden om het door te zetten. Dan meteen ook maar alles, zo ben ik minder geneigd om weer terug te keren tot de verleiding van het net. Ik heb gewoon geen zin om er verder mijn tijd aan te verkloten. Ben sowieso allemaal knopen aan het doorhakken en oude gewoontes aan het opgeven, deze hoort er bij

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 17-02-2011 0:26]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-02-2011 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 februari 2011 23:54 schreef BerserkerWoman het volgende:
Spank you all

@Mayo
Welke bezigheden en wat zouden die dan hiermee te maken moeten hebben? Ik overweeg dit al langer, heb nu alleen echt de dreef gevonden om het door te zetten. Dan meteen ook maar alles, zo ben ik minder geneigd om weer terug te keren tot de verleiding van het net. Ik heb gewoon geen zin om er verder mijn tijd aan te verkloten
Ik hoop je nog een keer in het echt te ontmoeten, misschien met Ulk samen ofzo. Vond je hier in elk geval aangenaam gezelschap. Veel succes met alles!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 17-02-2011 0:06 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Yo, komt goed Thnxs en ciao


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-02-2011 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 februari 2011 21:33 schreef BerserkerWoman het volgende:
Kan ik dit tevens als afscheid topic gebruiken? Die van R. is namelijk dicht.
Ik heb besloten mezelf te verwijderen van het net. Dus van ZM, op facebook, Hyves(en de rest waarvan ik niet meer weet wat allemaal). Ik heb namelijk geen zin meer om er mijn tijd aan te verdoen en alles te laten liggen wat belangrijker is. Discussies en serieuze gesprekken voer ik al teveel in het dagelijkse leven en op het net kwam ik eigenlijk voor de lol..second life holladiejee. Aangezien het allemaal steeds serieuzer wordt en ik er mijn tijd aan loop te verdoen kap ik er gewoon regelrecht mee, een soort zelf begrenzing die ik al langer overweeg. Morgenvroeg is dan ook alles permanent verwijderd, myspace hou ik nog even aan vanwege de talloze bands die ik heb opgeslagen en nog eens ooit moet beluisteren en ik daar toch niet sociaal actief ben.
Waarschijnlijk dat ik af en toe onder Nomads account nog eens mee spiek, maar dat hou ik ook bij het geringe.
Dus for now ajuus parapluus



veel zin gewenst!

kom af en toe es hallo zeggen

bedankt voor de matigende liefde


signature


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-02-2011 0:10 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 17 februari 2011 0:06 schreef BerserkerWoman het volgende:
Yo, komt goed Thnxs en ciao


Succes en wie weet wel weer eens bij een concert een peukie doen!


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-02-2011 0:10 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

Eerste post! heuj!

Zal me maar eens braaf voorstellen zoals 35 pagina's geleden gevraagd wordt :

Man of vrouw: vrouw
Woonplaats: Maastricht + Echt
Leeftijd: net 21 =)
Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : eerste 'metal'band was Within Temptation in groep 7 haha. Heb eigenlijk altijd de alternatiefste muziek beschikbaar op TMF geluisterd (woehoew) en met de komst van het internet kwam ook de betere muziek beginnend met Iron Maiden op mn 15e.

... .. oh... 1 zin... =.=

Relatie: nein
Bier of whisky: bier
Thee of koffie: thee. koffie vooral om wakker te blijven. Meer koffie dan thee dus =_="
Favoriete bands: Amon Amarth, Arch Enemy, Ayreon, Blind Guardian, Carach Angren, Ensiferum, Epica, Finntroll, Iron Maiden, Korpiklaani, Lamb of God, Nightwish, Opeth, ... ugh, en nog veeeel meer.
Ik hou van folk metal, eigenlijk alle soorten symphonic metal (van melodic tot black). Ach, k luister zoveel.
Heb alleen een hekel aan hardcore & dergelijke emo crap en hou niet zo van thrash en death (met wat uitzonderingen).

Hobbies: zingen! heb sinds kort zangles en ambities om in een band te gaan zingen (denk: epica, nightwish, after forever) dus laat maar wat van je horen als je nog iemand zoekt en k speel fluit.
Opleiding: moleculaire levenswetenschappen
Hekel aan: moeilijk doen en mensen die mijn slechte humor niet snappen

"Beeldmateriaal

Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor"



k post later wel een foto


[/zachteG]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 17-02-2011 0:15 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 17 februari 2011 0:10 schreef *Sander* het volgende:
Succes en wie weet wel weer eens bij een concert een peukie doen!

Zekers, dan moet het wel niet te roemoerig zijn

En BTW, die nieuwe hierboven is geen grap van mij, even voor de duidelijkheid


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-02-2011 0:19 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 februari 2011 21:33 schreef BerserkerWoman het volgende:
Ik heb besloten mezelf te verwijderen van het net.
Jammer BW, maar wel begrijpelijk. Ik zie het mezelf ook nog wel eens doen. Veel succes!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2011 0:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 februari 2011 0:10 schreef Bright_Eyes het volgende:
k speel fluit.
quote:
die mijn slechte humor niet snappen




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-02-2011 0:30 by Helvete Profiel van Helvete

Welkom Bright_Eyes.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen